Dienstag, 7. Februar 2012

تعميق شقه و شکاف در رژيم بحران زده آخوندی


رفسنجانی رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام آخوندی، هشدار داد پيامدهای وضعيت اقتصادی و اجتماعی هم چون بهمنی سهمگين، نظام را تهديد می کند.

احمدی نژاد رئيس جمهور ديکتاتوری آخوندی حکم رياست فرهاد دانشجو بر مؤسسه مدرک سازی موسوم به دانشگاه آزاد را امضاء کرد؛ تا تصفيه افراد باند رفسنجانی از اين مؤسسه را سرعت ببخشد.

باهنر نايب رئيس مجلس رژيم با ابراز وحشت از تکرار قيام مردم عليه ديکتاتوری آخوندی درجريان نمايش انتخابات رژيم، گفت از نظر وی قيام 25بهمن ماه سال 89 از قيام روز عاشورا در ديماه سال 88 خطرناکتر بود.
باند احمدی نژاد، باهنر نايب رئيس مجلس رژيم و از باند رقيب را هتاک معرفی کرد و گفت وی احمدی نژاد را محارب با ولی فقيه می داند.

دادستان کل نظام آخوندی به رشوه های کلانی که کارگزاران رژيم درجريان اختلاس سه ميليارد دلاری دريافت کرده اند اذعان کرد و گفت: «تعدادی از مسئولان در پستهای مختلف دستگير شده اند... اين افراد به دريافت مبالغ قابل توجهی رشوه، که بعضاً ميلياردی هم بوده، اعتراف کرده اند.

يک عضو مجلس خبرگان ارتجاع که برای نمايش انتخابات مجلس رژيم کانديدا شده بود، رد صلاحيت شد.

آخوند مصباحی مقدم رئيس کميسيون طرح تحول اقتصادی مجلس رژيم نسبت به امنيتی شدن نمايش انتخابات هشدار داد و گفت پيش بينی می کند که اتفاقات شبيه سال 88 به وقوع به پيوندند.