Donnerstag, 9. Februar 2012

سران رژیم ایران یکدیگر را افشا میکنند

پنج‌شنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ / ۰۹ فوریه ۲۰۱۲
 محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد، احمد توکلی نماینده و رئیس مرکز پژوهشهای مجلس را دروغگو و زمین خوار نامید.
سایت ها و خبرگزاری های حکومتی رژیم در ۱۹ بهمن ۹۰  خبر دادند که محمدرضا رحیمی٬ معاون اول محمود احمدی‌نژاد در نامه‌ای٬ احمد توکلی٬ رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس را به «زمین‌خواری»٬ «دروغگویی»٬ «رانت‌خواری» و کسب «غیرقانونی» مدرک دکترا متهم کرد.
این نامه در واکنش به افشاگریهای دو سال گذشته احمد توکلی و برخی از نمایندگان مجلس مبنی بر جعلی بودن مدرک دکترای محمدرضا رحیمی منتشر شده است.
مهمترین گزار‌ه‌های این نامه عبارتند از:
● از آغاز دولت نهم تاکنون جنابعالی {احمد توکلی} و همفکرانتان لحظه‌ای از تخریب دولت خدمتگزار فرو ننشسته‌اید.
● متاسفانه اظهار نظر خصمانه شما {توکلی} بر پایه دروغی {جعلی بدون مدرک رحیمی} بنا شده است که خود و دوستانتان ساختید و پرداختید و رسانه‌های همسویتان را برای انتشار این دروغ به یاری طلبیدید.
● جنابعالی با اعمال فشار در مدت ‌پنج روز موجبات بورس و اعزام به خارج از کشور را با نقض همه قوانین موجود کشور بدون شرکت در کنکور و با استناد نادرست به دستور رهبری برای خود فراهم کرده‌اید.
● چگونه از پشت میز دکتری اقتصاد کشوری «با اعتبار بالا» یعنی انگلیس سر در آوردید؟ مساله‌ای که قدری از زوایای پنهان آن بر اساس محتویات پرونده تحصیلی شما قابل دریافت است، اما برخی زوایای دیگر هنوز نامکشوف و نیاز به جستجو در اسناد محرمانه دارد.
● شما بدون موافقت اولیه وزارت علوم و علیر‌غم نداشتن مدرک تحصیلی کار‌شناسی ارشد خود را به عنوان دانشجوی دکتری رشته اقتصاد به وزارت علوم تحمیل نموده‌اید.
● جنابعالی به عنوان متعهد به خدمت و بورسیه تحصیلی وزارت علوم در خارج از کشور تحصیل نموده‌اید و برخلاف مقررات از تسهیلات شامل تحصیل رایگان و ارز موردنیاز بهره برده‌اید و برای این مقصود هرگاه لازم بوده دروغی به کار بسته‌اید.
● جنابعالی با رایزنی و ویژه‌خواری در سال ‌۱۳۷۰ برای خود و شرکایتان زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع در شهرک غرب تهران به ارزش ‌۱۸۰ میلیون تومان با تخفیف به قیمت ‌۲۳ میلیون تومان به اصطلاح خریداری نموده‌اید و متقاضی شده‌اید که این مبلغ را ظرف ۱۰ سال پرداخت نمایید و هر ساله ‌۱۰ ظرفیت پذیرش دانش‌آموز در مدارس غیرانتفاعی را به بنیاد مستضعفان اختصاص دهید.
● صرف نظر از آن‌که از آن سال تاکنون یک ریال پس نداده‌اید، حتی یک درصد سهمیه تحصیلی مدرسه غیرانتفاعیتان را هم به فرزندان جانبازان و مستضعفان اختصاص نداده‌اید حال آنکه ارزش امروز زمین ‌۱۲ میلیارد تومان است.
● جناب آقای توکلی ملاحظه این‌همه پاکدستی و پاکزیستی شما برای رسیدن به دولت پاک و مبارزه با یقه سفیدان مفسد هیچ جای تعجب ندارد؛ گرچه در جایی مدعی و طلبکارانه اظهار داشته‌اید.
● آقای توکلی متأسفانه شما با بهره‌گیری از امکانات رسانه‌ای که در اختیار دارید علاوه بر ویژه‌خواری و اخذ مدرک تحصیلی بدون استحقاق و اکتساب دارایی‌های شبهه ناک این امکانات را وسیله دروغ‌پراکنی و ایجاد جو بدبینی و بی‌اعتمادی در بین مردم قرار داده‌اید.