Mittwoch, 27. Juni 2012

گردهمايی بزرگ در پاريس و جنون گاوی خامنه ای

زوزه های وحشت در ارگانهای سپاه پاسداران و اطلاعات آخوندي

کيهان خامنه ای - خبرگزاری حکومتی ايسنا – ارگان دبيرمصلحت نظام آخوندي– 6تير۱۳۹۱:
به گزارش ايسنا، روزنامه کيهان نوشت: مريم رجوی که در پاريس سخن می گفت، اظهار داشت: بيرون آمدن سازمان مجاهدين از فهرست گروه های تروريستی آمريکا، باعث خروج از وضعيت بن بست فعلی در موضوع (پادگان) اشرف می شود. انتقال به کمپ ليبرتی طراحی شده بود تا يک کمپ موقتی برای انتقال باشد و اعضايی که به آنجا منتقل می شوند به کشور ديگری انتقال يابند اما پس از گذشت 4ماه حتی يک مورد صورت نگرفته است.
وی همچنين آمريکا را متهم به نرمش در مقابل جمهوری اسلامی کرد و گفت: آمريکا و کشورهای غربی با نرمش بی ثمر و فراهم کردن انواع مشوق ها برای رژيم، يک دهه را از دست داده اند. توقف تهديدهای اتمی ايران فقط با تغيير رژيم امکانپذير است و آنها بايد از ما حمايت کنند.
يادآور می شود بنا بر اعلام برخی اعضای جدا شده، «سياهی گروهان» (!) ميتينگ های اين سازمان به واسطه تطميع برخی افراد سرگردان و وعده چند روز هتل و کمک هزينه سفر تفريحی سرپا می شود.
خبرگزاری اطلاعات آخوندی-5تير۱۳۹۱- ”گينگريچ“ کانديدای راه نيافته جمهوريخواه به انتخابات رياست جمهوری آمريکا و رئيس سابق مجلس نمايندگان آمريکا روز گذشته در جمع گروهی از مجاهدين در پاريس خواستار تغيير نظام جمهوری اسلامی ايران شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، گينگريچ که به دعوت مجاهدين به پاريس سفر کرده بود با حضور در جمع آنها، هدف واقعی آمريکا از وارد کردن فشار به نظام جمهوری اسلامی ايران به بهانه توقف برنامه هسته يی ايران را افشا کرد.
وی اظهار داشت: هدف ما مقابله با برنامه هسته يی ايران و تروريسم نيست هدف اصلی ما تغيير رژيم ايران است.
گينگريچ در ادامه سخنانش به مريم رجوی گفت: شما و جنبش شما ظرفيت تغيير دادن نظام جمهوری اسلامی ايران و برقراری دموکراسی در ايران را داريد. اين سخنان گينگريچ در حالی مطرح می شود که مجاهدين هنوز در ليست گروه های تروريستی وزارت خارجه آمريکا قرار دارد.
سرکردگان مجاهدين برای خارج کردن نامشان از ليست گروه های تروريستی تلاشهای وسيعی را آغاز کرده اند و در همين راستا با پرداخت پول به بسياری از مقامات سابق سياسی و نظامی آمريکا خواستار حمايتهای آنها از اين گروهک شده است.
خبرگزاری سپاه پاسداران 3تير ۱۳۹۱ -گروه بين الملل / حوزه آمريکا، اروپا: همزمان با فضا سازی رسانه های غربی عليه ايران بعد از مذاکرات مسکو، مريم رجوی از ديدگاه آمريکا و غرب در قبال برنامه هسته يی ايران انتقاد کرد.
به گزارش فارس به نقل از رويترز، مريم رجوی که در فرانسه به سر می برد در اظهاراتی خواستار توقف اقدامات به گفته وی بی نتيجه غرب عليه ايران و حمايت از گروه های مخالف جمهوری اسلامی ايران شده است.
مريم رجوی همچنين آمريکا را متهم به تعلل در خارج کردن اسم گروه آنها از ليست گروه های تروريستی کرد.
رجوی در سخنرانی خود در پاريس گفت: کشورهای غربی يک دهه را با مماشات در برابر جمهوری اسلامی ايران از دست دادند و آن را با مذاکرات بی حاصل سپری کردند.
رجوی همچنين گفت: متوقف کردن تهديد هسته يی جمهوری اسلامی ايران فقط از طريق تغيير رژيم اين کشور امکانپذير است.
روزنامه صهيونيستی ”هاآرتص“ با انتشار مقاله يی به ”ميت رامنی“ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات رياست جمهوری آمريکا توصيه کرد که با مجاهدين همکاری کند.