Dienstag, 4. September 2012

ارتش آمریکا مرکز تخصصی مهدی‌شناسی‌ دارد



اسماعیل شفیعی سروستانی٬ مهدویت پژوه می‌گوید «ارتش آمریکا مرکز تخصصی مهدی‌شناسی‌ دارد» و حمله آمریکا به عراق و افغانستان در ارتباط با مسئله «مهدویت» و «منجی» بوده است.

به گزارش «خبرگزاری دانشجو» آقای شفیعی سروستانی شامگاه شنبه (۱۱ شهریور) در جمع گروهی از دانشجویان در فارس گفته در بریتانیا٬ آمریکا و اسرائیل مراکزی به طور تخصصی با موضوع «آخر‌الزمان» فعالیت می‌کنند.

وی افزوده در آمریکا پیش از سال ۲۰۰۰ حدود هزار و ۵۵۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی و ۲۵۷ کالج و دانشگاه درباره مباحث «آخرالزمان» و «منجی» برنامه پخش کرده و فعالیت می‌کردند.

شفیعی سروستانی همچنین از ارتش آمریکا به عنوان نخستین ارتش جهان نام برده که «مشاوره ویژه امام زمان‌شناسی دارد.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اسرائیل و اسلام {شیعیان} به عنوان دو جماعتی یاد کرده که به موضوع حکومت جهانی فکر می‌کنند.

پنجم اسفندماه سال ۱۳۸۹ هم احمد سادات مدیر شبکه «العام» گفته بود: «آمریکا در عراق و یمن دنبال امام زمان است.»

آقای سادات گفته بود نیرو‌های آمریکایی در بازجویی‌های خود از زندانیان عراقی درباره خصوصیات «منجی»، آخر‌الزمان و علائم ظهور امام دوازدهم شیعیان می‌پرسیده‌اند.

محمود احمدی‌نژاد نخستین فردی بود که ادعا کرد هدف آمریکا از حضور در خاک عراق جستجو برای یافتن امام دوازدهم شیعیان بوده است؛ ادعایی که واکنش‌های منفی بسیاری در داخل کشور به همراه داشت.

احمدی‌نژاد، رحیم‌مشایی و گروهی از مدیران و مسئولانی که در سال‌های اخیر به قدرت رسیده‌اند معتقدند تحولات اخیر منطقه و جهان زمینه‌ای برای ظهور امام دوازدهم شیعیان است.

برخی روحانیون حامی علی خامنه‌ای نیز پس از وقایع جهان عرب به صراحت از این وقایع با عنوان «نشانه‌های ظهور» یاد کرده‌اند.

بعضی از افرادی که شرایط کنونی جهان را نشانه آخر‌الزمان می‌دانند از علی خامنه‌ای با عنوان سید خراسانی و محمود احمدی‌نژاد با عنوان شعیب‌ ابن صالح (هر دو از یاران امام زمان) یاد می‌کنند.