Sonntag, 23. September 2012

وزارت اطلاعات و خروج مجاهدین از لیست سازمانهای تروریستی


وزارت اطلاعات رژیم آخوندی در خرداد سال ۱۳۸۶ یک انجمن پوششی بنام “انجمن دفاع از قربانیان تروریسم خاورمیانه“ با هدف مقابله با خروج از لیست مجاهدین در اروپا و آمریکا تشکیل داد.
وزارت اطلاعات در ۱ مهر ۱۳۹۱ بنام “انجمن دفاع از قربانیان تروریسم“ نامه ای به خانم کلینتون در اعتراض به خروج از لیست مجاهدین نوشت. این نامه که در سایت حکومتی فارس در ۱ مهر ۱۳۹۱ منعکس شده، همان خزئبلات وزارت اطلاعات است که تاکنون بارها آنها را علیه مجاهدین تکرار کرده و آخرین بار ها همین امروز نیاک به زبان خودش آنرا بیان کرد. در نامه به خانم کلینتون علاو بر خزئبلات همیشگی مدعی شده که “حمله به دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن و حمله به دفتر نمایندگی سازمان ملل در نیویورک“ کار مجاهدین بود که وزارتخارجه هم در جریان آن است. که مطلب بیانگر این است که این خبر و امثال آنرا رژیم جعل میکرده و بعنوان مدرک علیه مجاهدین برای وزارت خارجه میفرستاده است و حال با استناد به آنها میگوید با این مدارک چرا آنها را در آوردید!!
معرفی انجمن دفاع از قربانیان ترور در خاورمیانهاداره کل التقاط وزارت اطلاعات مسئولیت مقابله و مبارزه با مجاهدین را بعهده دارد، در مهرماه ۱۳۸۴ (در شروع وزارت آخوند محسنی اژه) برای پرونده سازی و به اصلاح وزارت اطلاعات مبارزه حقوقی علیه مجاهدین در عراق و اروپا و آمریکا را در دستور قرار داد. لازمه اینکار یک ارگن علنی بود که خودش را مستقل از وزارت اطلاعات در مجامع بین المللی معرفی کند. در این رابطه انجمن هابیلیان را بعنوان یک NGO شکل داد که هابیلیان در واقع “اداره بسیج حقوقی علیه مجاهدین در وزارت اطلاعات است“ ریاست هابیلیان را به یکی از کادرها بالای اداره کل التقاط بنام جواد هاشمی نژاد داد.
با فعال شدن مجاهدین برای خروج از لیست از طریق قانونی در کشورها، وزارت اطلاعات برای مقابله با آن و جلوگیری از خروج از لیست مجاهدین یک ارگان ویژه مقابله با خروج مجاهدین از لیست بنام “انجمن عدالت“ شکل در خرداد ماه ۸۶ (ژوئن ۲۰۰۷) زیر مجموعه هابیلیان سازمان داد.
با افشاگریهای مقاومت ایران در مورد وابستگی انجمن عدالت به وزارت اطلاعات و منفوریت وزارت اطلاعات، این انجمن نتوانست در مجامع حقوق بشری و دیپلماتیک موفقیتی کسب کند. لذا در اواسط سال ۱۳۸۸ انجمن عدالت نامش را به “انجمن قربانیان ترور در خاورمیانه“ تغییر داد، تا بتواند بنام خاورمیانه در مجامع حقوق بشری و دیپلماتیک نفوذ کند. این فقط تغییر نام بود، بدون اینکه رئیس یا اعضای آن و یا حتی دفتر آن در تهران تغییری بکند.
هر خبر و گزارش که بنام هابیلیان یا “انجمن عدالت“ یا “انجمن قربانیان ترور در خاورمیانه“ به مطبوعات داده میشود، ابتدا بایستی توسط حاج محسنی مسئول رسانه های وزارت اطلاعات ادیت وسپس در اختیار مطبوعات قرار می گیرد.
خطوط و برنامه های “انجمن قربانیان ترور در خاورمیانه“در یک بریف توجیهی از انجمن برای کادرها در مأموریتشان در مجامع حقوق بشری و دیپلماتیک آمده است:
 مجاهدین در حال حاضر که سلاحی ندارند بدنبال جا پا در اروپا و آمریکا هستند. لذا هدف این انجمن مقابله با خروج مجاهدین از لیست سازمانهای تروریستی است. و در کشورهائی که دادگاهها آنها را از لیست خارج کردند، دولت مردان را از خطرناک بودن آنها باید مطلع کردن است. (نامه هائی که از امروز توسط وزارت اطلاعات و مزدورانش مانند نیاک نوشته میشود در همین چارچوب است)
 انجمن عدالت متمرکز روی افشاگری علیه مجاهدین با تمرکز روی ترور است وبایستی فعالیت های آن رنگ سیاسی نداشته باشد.
 انجمن عدالت بدنبال ملاقات با وزارتخارجه کشورهای اروپائی و نهادها و ارگانهای وابسته به سازمان ملل علیه مجاهدین است
 با هیئت های دیپلماتیک در تهران و بویژه هیئت هائی که از سازمان ملل به تهران میاید، بایستی مرتب ملاقات و آنها را علیه مجاهدین بریف کرد.

نام انجمن: دفاع از قربانیان ترور در خاورمیانه : • سال تاسیس: خرداد ۱۳۸۶ (ژوئن ۲۰۰۷ )
• رئیس انجمن: روح الله لطیفی رستمی
• اعضای انجمن:
• اسامی نفرات اصلی این انجمن به ترتیب زیر میباشد:
• زهرا سبحانی
• نادر گنجی
• معصومه اسکندری
• محمود نواب مطلق
• قاسم عظیمی
• منصوره کریمی
• علیرضا دستباز
• حسن سپهری
• مرضیه الهامی و ...
آدرس انجمن: تهران خیابان ولیعصر, نرسیده به پارک ساعی, برج ساعی طبقه ۶ پلاک ۶۰۳
آدرس سایت انجمن: edalat-s.org .www