Samstag, 29. Dezember 2012

محکومیت زندان برای مادر ۶۸ساله ای که قصد رفتن به عراق برای دیدار فرزندش را داشت

بنا به گزارشات دریافتی خانم عزیزه شفیعیان (حیدرزاده) مادر ۶۸ ساله ساکن تهران در شعبه ۱۵ دادگاه رژیم آخوندی به ریاست قاضی صلواتی به ۱ سال حبس تعزیری، ۵ سال حبس تعلیقی و ۵ سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم می‌شود و حکم وی پس از ۲۰ روز بصورت قطعی در می‌آید.

خانم شفیعیان در دی ماه سال ۱۳۸۷ زمانی که قصد داشت برای دیدار فرزند خود بصورت قانونی به عراق سفر کند، در فرودگاه بین المللی تهران به همراه ۱۷ زن دیگر بازداشت می‌شود.
وی مادر ۵ فرزند می‌باشد که یک تن از آنان در جنگ ایران و عراق جان خود را از دست داده و یک فرزند دیگر وی در قرارگاه اشرف بوده و بدست رژیم جنایتکار آخوندی به شهادت رسیده است. 
همسر وی که بر اثر کهولت سن و بیماری افسردگی شدید و آلزایمر خانه نشین می‌باشد، نیاز به مراقبت دائمی و پرستاری وی دارد، در صورت اجرای حکم زندان عزیزه شفیعیان وضعیت وی نا‌مشخص خواهد بود.
در میان ۱۷ زنی که همراه با عزیزه شفیعیان بازداشت شده اند خانم کبری بنازاده امیرخیزی هم اکنون در زندان ورامین بسر می‌برد و به ۵ سال زندان محکوم شده است. کبری بنازاده امیرخیزی زن ۶۰ ساله هم اکنون دوبار تحت عمل جراحی قرار گرفته و در وضعیت نگران کننده جسمی بسر می‌برد.