Freitag, 18. Januar 2013

پناهنده سياسي يا مامور وزارت اطلاعات؟!

” محمد حسین. س ”( سبحاني) ظاهراً پناهنده سیاسی در کشور آلمان است، او مسئول اداره بخشی از اعضای جدا شده مجاهدین در کشور های آلمان، اتریش و هلند می باشد، وی مرتباً در حال رفت و آمد به فرانسه، ترکیه و دیگر کشور های اروپایی می باشد.
” محمد حسین سبحاني ” پس از جدا شدن از مجاهدین به ایران رفت و سپس به عنوان پناهنده در کشور آلمان ساکن شد، وی نزدیک به دو ماه پس از رخدادهای جنبش سبز در تاریخ هفتم شهریور ماه ١٣٨٨، با خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران مصاحبه کرده بود.
منبع خبر:
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8806060380
در صفحه بیست و هفت گزارش مشترک چند نهاد آمریکایی، در باره وزارت اطلاعات و امنیت جمهوری اسلامی، که به تازگی در پایان ماه دسامبر ٢٠١٢ از سوی کنگره آمریکا منتشر شد، از شخصی به نام مسعود خدابنده و همسرانگلیسی اش به نام آن سینگلتون، نام برده است، این دو تن، متهم به ارتباط با جمهوری اسلامی شده اند.
خدابنده، در اغلب کنفرانس ها و تظاهرات اعضای جدا شده از سازمان مجاهدین در پاریس و شهر های دیگر اروپا شرکت می کند، وی بارها در کنار ” جهانگیر. ش ” و ” محمد حسین.س “ دیده شده است. به نظر نمی رسد که خدا بنده! در راه خدا! به یاری اعضای جدا شده از مجاهدین می شتابد. خدابنده در این گرد همایی ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
در اروپا، تاکنون چند انجمن و سایت اینترنتی در پیوند با شبکه بالا شناسایی شده اند. انجمن نجات، ایران زنان، ایران فانوس، ایران اینترلینک، ایران سبز، ایران آریا، ایران قلم و… این گروه در سال ٢٠٠٧ میلادی، یک شبکه تلویزیونی اینترنتی نیز بر پا کرده است! روشن نیست هزینه این انجمن ها، سایت ها، مسافرت ها، تظاهرات و اجاره سالن های کنفرانس و شبکه تلویزیونی ،از چه منابعی تاًمین می شود!
http://radiokoocheh.com/article/195279
با استناد به گزارش پنتاگون و ديگر گزارشهاي منتشر شده در باره فعاليت سرويس جاسوسي رژيم ايران و ماموران و مزدوران مرتبط با اين سرويس جاسوسي و ترور مي توان و بايد افشاگري و روشنگري نمود و براي اخراج ماموران و مزدوران وزارت اطلاعات اقدام كرد. اقدامي كه يك وظيفه ملي و مبارزاتي و انساني و حقوق بشري است. زيرا ماموراني امثال سبحاني و خدابنده و شادانلو و سينگلتون زمينه سازان و جاده صاف كنهاي ماشين آدم رُبايي و شكنجه و ترور رژيم ايران هستند.
براي مراجعه به گزارش پنتاگون به لينك زير مراجعه شود:
http://condemnedvoice.files.wordpress.com/2013/01/p-report-on-vejei.pdf