Sonntag, 19. Mai 2013

نمايش انتخابات 12- دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

فراخوان روزنامه خامنه اي به رد صلاحيت رفسنجاني
خاتمي: كشور با بحران روبه‌روست و اگر تداوم يابد دامن همه را خواهد گرفت
پاسدار حسين شريعتمداري، سردبير روزنامه كيهان و يكي از مهره هاي سرسپرده خامنه اي در سرمقاله اين روزنامه خواستار رد صلاحيت رفسنجاني از سوي شوراي نگهبان شد. وي نوشت: «تأييد صلاحيت کساني که در فتنه آمريکايي- اسرائيلي88 حضور داشته‌اند و هنوز هم با سران فتنه در ائتلاف هستند، از سوي شوراي نگهبان، اهانت به مردم پاکباخته و صدها‌ هزار شهيد است که براي حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در خون پاک خود غلتيده‌اند... تأييد صلاحيت اينگونه نامزدها .... اين پيام را دارد که خيانت آشکار به مردم و نظام، نه‌‌فقط جرم نيست بلکه فتنه‌گران مي‌توانند مدال شايستگي براي حضور در رأس قوه مجريه نيز دريافت کنند»!
سرمقاله با تأكيد بر اينكه رفسنجاني و احمدي نژاد در كنار هم و رو در روي ولي فقيه قرار گرفته اند، نوشت: «به گواهي شواهد غيرقابل ترديد، دست اصحاب فتنه ( اشاره به رفسنجاني) و حلقه انحرافي (اشاره به احمدي نژاد) در يک کاسه است».
از سوي ديگر خاتمي رئيس جمهور سابق رژيم آخوندي ابراز نگراني كرد كه بحران كنوني دامن همه را خواهد گرفت. روزنامه حكومتي اطلاعات روز شنبه28ارديبهشت به نقل از او نوشت: «کشور و جامعه با بحران رو به رو است و اگر اين وضع تداوم و گسترش بيابد دامن همه را خواهد گرفت و تمام جامعه را گرفتار خواهد کرد، همچنان که مقدماتش دامن مردم را گرفته است».
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
28ارديبهشت 1392 (18مه2013)