Sonntag, 12. Mai 2013

مريم رجوي: كانديداتوري رفسنجاني برغم تهديدهاي خامنه اي - جنگ قدرت در رأس حاكميت ملايان آيينه تمام نماي بحران سرنگوني

ورود رفسنجاني به عنوان كانديداي رياست جمهوري، برغم تلاشهاي گسترده خامنه اي براي جلوگيري از كانديداتوري او، به بحران و شقه دروني رژيم ابعاد بي سابقه اي داده است. در روزهاي گذشته خامنه اي از طرق مختلف از جمله وزير اطلاعات و حسين شريعتمداري سردبير روزنامه كيهان، رفسنجاني را محارب و مفسد في الارض و مستحق محاكمه و مجازات توصيف كرده بود.
ثبت نام رحيم مشايي كانديداي مورد نظر احمدي نژاد كه دارودسته خامنه اي او را الهام بخش جريان انحرافي توصيف مي كنند، بحران و شقه دروني ديكتاتوري مذهبي را هرچه عميق تر كرده است.
از سوي ديگر، تجزيه و انشعاب پي در پي در باند خامنه اي نيز از عمق فاجعه در درون رژيم ولايت فقيه خبر مي دهد. دسته هاي درون اين باند كه از قبل توافق كرده بودند هر كدام يك كانديدا معرفي كنند، نتوانستند بر مخاصمات خود فائق آيند و از هر دسته چند نفر ثبت نام كردند. بعنوان مثال قاليباف شهردار تهران، ولايتي وزير خارجه اسبق و حداد عادل كه دختر او همسر پسر خامنه اي است جداگانه ثبت نام كرده اند. علاوه بر اين از جناح خامنه اي شمار ديگري از جمله منوچهر متكي، ابوترابي، صادق لنكراني و سعيد جليلي مذاكره كننده اتمي، خود را كانديد كرده اند.
خانم مريم رجوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران در اين باره گفت:
رژيم حاكم بر ايران اكنون با كانديداتوري رفسنجاني در انتخابات رياست جمهوري ملايان دستخوش تحول كيفي شده است. قدرت يك سويه و متمركز خامنه اي كه پس از جنگهاي كويت (1370) و افغانستان (1380) و عراق و خلع سلاح اپوزيسيون ايران (1382) به آن دست يافته بود، در روند انقباض ديكتاتوري ديني به رياست جمهوري احمدي نژاد به مدت 8سال راه برد. چهارسال پيش خامنه اي و احمدي نژاد توانستند قيام مردم ايران را سركوب كنند اما احمدي نژاد خود با خامنه اي وارد رقابتي فرساينده شد. اكنون اين دوران به پايان رسيده و با ورود رفسنجاني و مشايي در جنگ آشكار قدرت در برابر خامنه اي، روند تجزيه و تضعيف رژيم بنحو بيسابقه اي تشديد شده و سقوط محتوم آنرا شتاب مي بخشد. كانديداتوري رفسنجاني كه شعارهاي خامنه اي درباره «حماسه اقتصادي» و «حماسه سياسي» را به سخره گرفت، آيينه تمام نماي بحران سرنگوني رژيمي است كه از سال 1358 تاكنون از 4جنگ بزرگ ارتزاق كرده است كه نخستين آن جنگ 8ساله با عراق بود و خميني آن را «نعمت الهي» توصيف مي كرد.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
22 ارديبهشت 92 (12 مه 2013)