Mittwoch, 22. Mai 2013

عاطفه اقبال و انتشار لیست آلبانی

حسن حبیبی

 چهارده تن از ساکنان لیبرتی به کشورآلبانی منتقل شدند. باند عاطفه اقبال و شرکاء هم طبق معمول از سر "دلسوزی برای جگر کباب شده خانواده های نگران " ،باز خودرا نخود این آش جدید وزارت خارجه ایالات متحده جرم و جنایت (آگاهانه و با مسئولیت خودم میگویم.مگر چراغ سبز دادن به گلوی پاره بیش از بیست هزار کودک سوری و استخاره کردن برسر کشتار شیمیائی ،نام دیگری هم دارد ؟) کرده و باد در غبغب انداختند که آهای خلایق ،چون سازمان خیلی سانسورچی و بد است و لیست اسامی آنها را منتشر نکرده است تا نیروهایشان نفهمند!!! وماچون خیلی خوب و آزادیخواه هستیم اسامی شان را منتشر میکنیم.(تا لابد نیروهایشان بفهمند)
سخنگوی وزارت مربوطه هم دریک موضعگیری عجولانه، به مصداق تکه استخوانی جلوی آخوندهای هار،جهت آرام کردن آنها ،به رهبران مجاهدین "تکلیف کرد" که" مانع دسترسی ناظران سازمان ملل "(که همان مزدوران مالکی نشان کوبلرهستند )،نشوند و"بار دیگر حمایت محکم خود رااز کوبلر"اعلام کرد (مثل اینکه خیلی زیر فشارقرار گرفته است ،نه؟).
تلویزیون رژیم هم بلافاصله از قول کارگزارش درآلبانی مقامات این کشوررا به کشت و کشتارو بمب گذاری، البته "توسط منافقین"، نوید داد . ادامه موضعگیری اش را هم به بیشتر روشن شدن چند و چون قضیه مشروط کرد.
همه انهاکه کمی با ماهیت واقعی این رزیم آشنا هستند براحتی میفهمند که اخوندها هرگز موافق نخواهند بود که جدی ترین ودیرینه ترین دشمنانش، که اکنون در لیبرتی محاصره است، با خیال راحت از زندان بیرون امده و راهی اروپا شود.این به آن میماند که در زندان های اوین و گوهر دشت را باز کند و زندانیانش را به خارج از کشور بفرستد.
البته فهم آن چند و چونی که آن کارگزار جنایت میگوید زیاد مشکل نیست.رژیم به شرطی به البانی و یا هرکشوری که از لیبرتی پناهنده بپذیردکاری نخواهدداشت که مطمئن شود پناهنده مربوطه حداقل از مجاهدین بریده باشد و دیگر برسر موضع نباشد.و صد البته به این امیدواری که بعدا با خیل مزدوران و بریده های با مزد و بی مزدش آنها را به مرتبه بالاتری ارتقاء داده وبه جان تشکیلات مقاومت در خارج کشور بیاندازد.
این همان جنگ پنهانی است که از همان ابتدا برسر مسئله انتقال افراد به آلبانی وجود داشت و طبیعتا مجاهدین که بیش از همه در این انتقال ذینفع بوده وهستند ،تلاش کردند و میکنند که با رعایت مخفی کاریهای لازم، حتی المقدوراین اقدامات بازدارنده آخوندها را خنثی کنند.از همین جا می توان فهمید که چرا کوبلرجنایتکارکه از همان ابتدا به عنوان ستون پنجم اخوندها عمل میکرد، با علنی کردن جزئیات توافق بین مجاهدین و دولت آلبانی ،تلاش کرد این پروژه را به شکست بکشاند. بدیهی است که اگر این خبرپس از انتقال تمامی افراد به آلبانی منتشر میشد، دست رزیم درترساندن دولت آلبانی بسته تر بودو شانس موفقیت آ ن نیز بیشتر .همچنان که بدیهی است که انتشار اسامی کسانی که منتقل شده اند، در اولین گام فقط منجربه فشاربیشتر رزیم برروی خانواده های آنها خواهد شد تاشاید ازاینطریق بتواند در اراده آنها خللی ایجاد کند.
علت هم راستائی این باند مفلوک ودر هم شکسته با کوبلرو همه طرف های پشت پرده این بازی(از رژیم گرفته تا وزارت خارجه ایالات) ، را بایستی درهدف مشترک آنهاجستجو کرد. آنهااز خدا میخواهند که پناهنده ای که از لیبرتی بیرون میاید مانند خودشان بریده و واداده باشد و بر علیه عراق رفتن ودر اشرف ماندن سازمان موضع بگیرد.در این صورت استراتژی مجاهدین اشتباه و شکست خورده قلمداد میشود و بناگزیر رهبری مجاهدین که خالق و مسئول این استراتژی است بی اعتبار میشود و باید کنار برود. دراین صورت حقانیت حرف های این "حسرت به دلها" در توضیح بریدگی وپشت کردن به مبارزه به کرسی مینشیندو لابد آنها میشوند "رهبران جدیدمیدانم که مسخره است ولی باور کنید بیراه نمی گویم .به لحن نوشته ها و شعر و شعارها(منظورم خالی بندی های بالای صفحه های اینترنتی شان است) نگاه کنید.فلک زده ها هیچکدام به کمتر از کرسی رهبری راضی نیستند. این تنها علت همه قیل و قال این جماعت است .باقی همه حرف مفت است و بهانه. این همان خط "زدن سر" است که اینها مجدانه دنبال میکنند.
در پاسخ به خواب های پنبه دانه ای این جماعت فقط باید گفت دعا کنید رژیم زودتر سقوط کند تا آخر و عاقبت شما بیش از این شرم آور نشود.هرچند که بعید میدانم که شما بخود آیید و بیش از این آلت دست "ولی فقیه " نشوید.همین.
پاریس 20می 2013