Donnerstag, 16. Mai 2013

كابوس آلترناتيو وگردهمايي مقاومتبراي ولي فقيه درمانده ارتجاع دربحبوحه بحرانها وجنگ مرگبار گرگها

خبر سازي و دستوالعمل كليشه يي بيت العنكبوت خامنه ايبه رسانه هاي حكومتي :
«لازم است وزارت خارجه، کميسيون امنيت مجلس و ساير دستگاهها توطئه مجاهدين براي اعلام حضور در فضاي ضد نظام را خنثي کرده و در سطح بين الملل فضايي شفاف از اين برنامه را ايجاد کنند»
علاءالدين بروجردي رئيس کميسيون امنيت ملي مجلس رژيم: «در خصوص برنامه ماه ژوئن مجاهدين بايد اين خبر را بررسي کرد
تا ببينيم به چه نحوي است»!
تلاش هاي امروز آمريکا و اتحاديه اروپا نمي تواند آنها را احيا کند!
«منابع آگاه از فرانسه از پشت پرده برنامه مجاهدين در ماه آينده پرده برداشتند»
ولي فقيه  درمانده ارتجاع، لرزان و هراسان در گرداب بحرانها و جنگ گرگها، از تصور بر پايي گردهمايي سالانه مقاومت كه همواره صداي نيروي سرنگون كننده و جايگزين نظام جهل وجنايت بوده است، پيشاپيش دچار رعشه شده و در يك خبرسازي كه خط به خط ونكته  به نكته در رسانه هاي زنجيره يي رژيم منتشرشده ، اين دستورالعمل را ابلاغ مي كند كه : «لازم است وزارت خارجه، کميسيون امنيت ملي مجلس و ساير دستگاه هاي مسئول، ضمن پيگيري اين مسئله، توطئه اي که هر سال از سوي مجاهدين براي اعلام حضور در فضاي ضد نظام جمهوري اسلامي شکل مي دهند را خنثي کرده و در سطح بين الملل فضايي شفاف از اين برنامه را ايجاد کنند».
-بيت العنكبوت،  در خبرسازي كليشه شده خود كه ميگويد آن را از «منابع آگاه در فرانسه» گرفته است ، براي پرهيز از دادن آدرس محل ، به  عبارات مبهم و مضحك چنگ زده است  از قبيل اينكه گردهمايي در «حومه فرانسه» يا «دهكده هاي اطراف فرانسه» برگزار مي شود!
همچنين  ادعا مي كند كه مجاهدين جمعيت را با  اين عنوان كه گويا رئيس جمهور ايران،  احمدي نژاد در آن سخنراني خواهد كرد،  به گردهمايي فرا ميخوانند.
در ادامه خبرسازي مفتضح، بناگزير درونمايه ننگين آخوندي- پاسداري بيرون مي ريزد و بيت العنكبوت مي نويسد:
«مجاهدين سال گذشته به مهاجران افغاني گفته بودند که شما مي توانيد با حضور در اين مراسم ارتباط نامشروعي با افراد حاضر برقرار کنيد».
بخشهايي از خبرسازي ديكته شده ازسوي بيت العنكبوت:
پشت پرده برنامه مجاهدين در فرانسه
جذب سياه لشکر توسط مجاهدين به بهانه سخنراني احمدي نژاد در پاريس
به گزارش اول نيوز، منابع آگاه از فرانسه از پشت پرده برنامه مجاهدين در ماه آينده پرده برداشتند.
علاءالدين بروجردي رئيس کميسيون امنيت ملي مجلس در خصوص رفتار دوگانه آمريکا در مسئله سوريه اذعان کرد:  با توجه به اينکه طراحي آمريکايي ها اين بود که دوماهه تغيير ساختار نظام سوريه را صورت بدهند که نتوانستند...
بروجردي در خصوص فعاليت هاي مجاهدين در اروپا و تلاش هايي که براي احياي خود در جريان اپوزيسيون صورت مي دهند، گفت: من فکر مي کنم نه تلاش هاي صدام در زمان مزدوري ايشان و نه تلاش هاي امروز آمريکا و اتحاديه اروپا مي تواند آنها را احيا کند.
وي همچنين در خصوص برنامه ماه ژوئن مجاهدين گفت:« اين خبر را بايد بررسي کرد تا ببينيم به چه نحوي است».
به گزارش رويداد، منابع آگاه از فرانسه از پشت پرده برنامه مجاهدين در ماه آينده پرده برداشتند.
جريان مجاهدين همواره هر سال مراسمي را در ماه ژوئن در دهکده هاي اطراف فرانسه اجرا مي کند که مهمترين هدف آن نمايش زنده بودن ايشان در فضاي سياسي اپوزيسيون است.
اين برنامه که قرار است در 22 يا 23 ژوئن برگزار شود پناهندگان حومه اروپا را در عين غير قانوني بودن اين مسئله به بهانه هايي همچون سه روز پاريس گردي براي پناهندگان کمپ ها و مزد روزانه 50 يورو به مهاجرين افغاني دعوت کرده اند.
اين در حالي است که مجاهدين سال گذشته به مهاجران افغاني گفته بودند که شما مي توانيد با حضور در اين مراسم ارتباط نامشروعي با افراد حاضر برقرار کنيد
در عين حال بهانه عجيب امسال ايشان قابل تأمل است چرا که مجاهدين به مهاجران آفريقايي که عمدتاً از کشورهايي همچون اريته، سومالي و سودان اختصاص دارند، عنوان کرده اند که قرار است "رئيس جمهوري ايران" در مراسم ژوئن شرکت کند و ايشان با تصور اينکه آقاي احمدي نژاد قرار است در پاريس سخنراني کند تمايل خود را براي حضور در اين برنامه اعلام کرده اند.
لذا لازم است وزارت خارجه، کميسيون امنيت ملي مجلس و ساير دستگاه هاي مسئول، ضمن پيگيري اين مسئله، توطئه اي که هر سال از سوي مجاهدين براي اعلام حضور در فضاي ضد نظام جمهوري اسلامي شکل مي دهند را خنثي کرده و در سطح بين الملل فضايي شفاف از اين برنامه را ايجاد کنند.