Samstag, 13. Juli 2013

سخنرانی خانم مريم رجوی به مناسبت آغاز ماه رمضان - تير ۱۳۹۲

بسم الله الرحمن الرحيم
يا أيّها الّذين آمنوا کتب عليکم الصّيام کما کتب علی الّذين من قبلکم لعلّکم تتّقون

خواهران و برادران گرامی!
حلول ماه مبارک رمضان را به همه هموطنانمان در داخل و خارج ايران، به خصوص به زندانيان سياسی در ايران و به مجاهدان آزادی در اشرف و ليبرتی و همچنين به همه مسلمانان جهان، تبريک می گويم. دعا می کنيم که عبادتها و کوششهای شما و آنها برای دستيابی به يگانگی و تقوا و رهايی مورد قبول و رضايت خدای بزرگ قرارگيرد.
رمضان، ماه روزه داری است و ماه تقوا و رهايی. عبادتی که هر چند مربوط به رابطه هر فرد با خدای خود و انطباق و همسازيش با ارزشهای توحيد و يگانگی است، اما قوياً فرد را به ساير هموطنان و به جامعه انسانی همبسته می کند. در حقيقت، تلاشی است برای از ميان برد اشتن آنچه اسباب دوری و بيگانگی است.
امسال، روزه داری و رمضان، به ويژه در سراسر منطقه، در مرزبندی و ايستادگی، در برابر اسلام استبدادی و اسلام ارتجاعی است که شاخص و الگوی اين اسلام ارتجاعی رژيم ولايت فقيه حاکم بر ايران است.

از اين نظر بالاترين تقواپيشگان، بپاخاستگانی هستند، که در برابر استبداد و ارتجاع، به نبرد و پايداری به هر قيمت و تا هرجا که لازم باشد، می پردازند؛ مردم شجاعی که امروز در سوريه، برای پايان دادن به ديکتاتوری و توحش و خونريزی مبارزه می کنند. مردم به جان آمده يی که در عراق، عليه سلطه آخوندها و همچنين رژيم دست نشانده آنها قيام کرده اند. و مجاهدان آزادی در اشرف و ليبرتی که در مقابل وحشيانه ترين حمله ها و همچنين يک محاصره ضدانسانی مدتهاست که پايداری و مقاومت می کنند. سلام و درود ما بر همه آنها که اين چنين در مقابل ارتجاع و اسلام ارتجاعی ايستاده اند و آن را در اين دوران افشا می کنند.
ماه رمضان را در حالی برگزار می کنيم که رژيم ولايت فقيه متأسفانه، مثل هميشه موجی از اعدامها به راه انداخته تا آثار شکست سنگين خود را در شعبده انتخابات جبران کند. رئيس جمهور جديد اين رژيم هم با وجود همه نمايشها و وعده ها، در قبال اين کشتار، تا کنون، جز سکوت و رضايت واکنشی نداشته است.
می دانيد که اکثريت مردم کشورمان به طور بی سابقه، زير فشار گرانی و فقر قرار گرفته اند. سياست اقتصادی رژيم ولايت فقيه، از هر جهت خانمان برانداز بوده است. مردم به خصوص کارگران و حقوق بگيران، دسته دسته شغل خود را از دست می دهند و به بسياری چندين ماه است که حقوقی پرداخت نمی شود. چند برابر شدن قيمتها کمر مردم را خم کرده است؛ آن قدر که هموطنان محروم ما حتی قدرت خريد دارو های مورد نياز بيمارانشان را ندارند.
از تمام هموطنانمان در هرکجا و در هر شرايطی که هستند، تقاضا می کنم که به خصوص در اين شرايط ناگوار، به فکر مردم محروم و نيازمند باشند و از بذل هر کمکی که برايشان امکانپذير است، دريغ نکنند. به خصوص خانواده های بی سرپرست، خانواده های زندانيان، کودکان يتيم و نوجوانان و کودکانی که مجبور به کارهای سخت شده اند و يا برای درآمدی اندک، آواره خيابانها هستند.
به مناسبت آغاز ماه رمضان، همچنين بايد به وضعيت مجاهدان اشرف و ليبرتی اشاره کنم که در شرايط خطرناک و اضطراری قرار دارند. آنها که تقوای مجسم مردم به پاخاسته ما و مظهر غلبه بر شرک و ارتجاع و دينفروشی هستند، زير انواع فشارها، از محاصره طولانی و جنگ روانی گسترده، تا حملات وحشيانه موشکی که از رمضان سال گذشته تا به حال، ده مجاهد خلق را به شهادت رسانده، قرار دارند.
آخوندها می خواستند که مجاهدان آزادی، يا تن به تسليم بدهند يا نابود شوند. اما شکست خوردند و اين آرزو يعنی انحلال و يا نابودی مجاهدين و اين مقاومت را به گور خواهند برد. بنابراين، يک بار ديگر، به مناسبت اين ماه مبارک، از همه شما و همه مسلمانانی که در دنيا برای آزادی و دموکراسی مبارزه می کنند، می خواهم که همچنين به ياری مجاهدان آزادی برخيزند.
در آغاز رمضان، به سوی خدای بزرگ، دست دعا برمی داريم و از او مسألت می کنيم که مردم و مقاومت ايران را برای به زير کشيدن شرک و پليدی مجسم دوران، يعنی رژيم ولايت فقيه، ياری کند.
ای خدای بی پناهان! ای خدای مظلومان و سرکوب شدگان! به فرياد هموطنان محروم و فقيری برس که پشتشان زير بار غارت و ظلم و بيداد اين رژيم، خم شده است.
خدايا، مجاهدين در ليبرتی در برابر هجوم ضدانسانی آخوندها و عوامل و مزدورانشان، دست خالی و بی دفاعند، آنها را در پناه خودت بگير، مجروحانشان را شفا ببخش و به زندانيان ما در سياهچالهای خامنه ای در سراسر کشور طاقت و توان هر چه بيشتر عطا کن.
خدايا! مسعود رهبر اين مقاومت را در امان خودت نگهدار، او را در پناه لطف خودت بگير و به خصوص در برابر انواع توطئه ها، باقدرت خود توانايی و نصرت بخش.
بارالها! اعضای اين مقاومت را در سراسر جهان، شکيبايی و پايداری صد چندان ببخش.
خدايا! به ما کمک کن که قصدی جز تو نداشته باشيم و سهمی جز فداکاری برای انتخاب آزادانه مردم ايران برای خود نخواهيم.

ربّنا اغفر لنا ذنوبنا وإسرافنا فی أمرنا وثبّت أقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرين
انّ الله و ملائکته يصلّون علی النّبی يا ايّها الّذين آمنوا صلّوا عليه و سلّموا تسليما
با آرزوی سلامت و بردباری و جنگ آوری هرچه بيشتر برای همه اعضای اين مقاومت و همه مجاهدين در اشرف و ليبرتی و همه رزمندگان آزادی در سراسر ايران.