Donnerstag, 13. Januar 2011

فراخوان و هوشیاری در رابطه با عباس بادفر مأمور اطلاعات در زندان گوهردشت

پنج‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۹ / ۱۳ ژانویه ۲۰۱۱

کانون حمایت از خانواده های جانباختگان و بازداشتی ها دررابطه با یک مامور اطلاعات در زندان گوهر دشت فراخوانی صادر کرده است در بخشی از این فراخوان آمده است :در زندان گوهردشت کرج, فردی به نام «عباس بادفر» اهل سیستان و بلوچستان به میان زندانیان سیاسی بند۳ انتقال داده شده که قصدش, تماماً ایجاد تفرقه در میان آنهاست.


این فرد, از زندانیان نیست, از جاسوسان است و تماماً برای توطئه و دسیسه علیه زندانیان بکار گرفته می شود. او سوابقی از خیانت و همکاری با وزارت اطلاعات دارد و پرونده اش نیز توام با خیانت و جنایت به فرزندان ملت است.

متن کامل این فراخوان به شرح زیراست :
در آستانه ۲۲بهمن و به دنبال شرایطی که در جامعه ما بعد از روز دانشجو و عاشورا و نیز اجرایی شدن طرح یارانه ها ایجاد شده, حاکمیت تلاش می کند تا فریادهای در گلومانده را با سرکوب و بگیر و ببند و زندان و شلاق پاسخ دهد و آن را خاموش و در سیاهی نگاه دارد؛ غافل از اینکه «روشنا یی را نتوان که در سرما, شکست».

یکی از این توطئه ها, وارد کردن خبرچین و جاسوس به داخل زندان ها و بندها برای انحراف و انتقال اطلاعات خانواده ها و زندانیان به عوامل حکومت می باشد. مدتی پیش در این باره, زنی به نام «نوید» را افشا نمودیم و گفتیم که چگونه به این وسیله در بین صف شما, قصد بی اعتمادی و رواج آدم فروشی دارد.
اخیراً براساس تحقیقات کانون حمایت از خانواده های جان باختگان و بازداشتی ها, اطلاعات جدیدی به دست آوردیم مبنی بر اینکه در زندان گوهردشت کرج, فردی به نام «عباس بادفر» اهل سیستان و بلوچستان به میان زندانیان سیاسی بند۳ انتقال داده شده که قصدش, تماماً ایجاد تفرقه در میان آنهاست. این فرد, از زندانیان نیست, از جاسوسان است و تماماً برای توطئه و دسیسه علیه زندانیان بکار گرفته می شود. او سوابقی از خیانت و همکاری با وزارت اطلاعات دارد و پرونده اش نیز توام با خیانت و جنایت به فرزندان ملت است.

وارد کردن چنین مزدوری در زندان گوهردشت, آنهم در شرایطی که زندانیان این زندان, یک صدا و یک دل هر روز بانگ ایستادگی سرمی دهند و کسی را یارای خموشی شان نبوده است, نیاز به هشیاری و دقت عمل تک به تک شما خانواده ها و زندانیان سیاسی دارد.

در اسرع وقت, این خبر را به گوش اطرافیان خود برسانید, از هیچ تلاشی برای افشای این مزدور خودفروخته دریغ نکنید و اجازه ندهید که آنکس که هموطن و شرافت خود را به این اهریمنان می فروشد, جایی در صفوف شما پیدا کند.

علاوه بر این, با خبر شده ایم که فرد دیگری بنام نیز توسط مامورین وزارت اطلاعات برای ورود به زندان گوهردشت توجیه شده و به بند۳ این زندان منتقل گردیده است که به محض دریافت اطلاعات مقتضی, آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.
هشیار و برقرار باشید
کانون حمایت از خانواده های جانباختگان و بازداشتی ها ۲۱ دیماه