Mittwoch, 12. Januar 2011

حکومت اقلیم کردستان نمایش رذیلانه رژیم آخوندی علیه مجاهدین در اربیل را لغو نمود

دولت منطقه کردستان حمایت خود را از نمایشگاه علیه مجاهدین خلق پس  گرفت
دولت منطقه کردستان حمایت خود را از نمایشگاه علیه مجاهدین خلق پس گرفت

اصوات العراق خبرگزاری اصلی عراق خبر داد: برگزاری نمایشگاهی علیه ”مجاهدین خلق“ در اربیل به‌دلیل این‌که دولت منطقه کردستان حمایت خود را از این نمایشگاه پس گرفت لغو شد.

اصوات العراق گفت: نمایندگان دولت منطقه کردستان روز چهارشنبه حمایت خود را از برگزاری نمایشگاهی که سازمان ”بلادی“ عراق در اربیل علیه مجاهدین می‌خواست برگزار کند، پس گرفت که منجر به لغو این نمایشگاه شد.
خبرگزاری اصوات العراق به‌نقل از مزدور رژیم آخوندی احلام مالکی رئیس مؤسسه پوششی موسوم به بلادی افزود: یک ساعت قبل از شروع سمینار از خبر پس گرفتن حمایت دولت منطقه کردستان از برگزاری این سمینار مطلع و غافلگیر شدیم. مزدور احلام المالکی افزود: ”از سیزدهم ماه دسامبر ۲۰۱۰ موافقت دولت منطقه کردستان و مشخصاً وزارتخانه امور شهدا و فرهنگ و جوانان را برای برپایی این سمینار و نمایشگاه به‌دست آورده‌ایم و یک ساعت قبل از شروع سمینار از خبر پس گرفتن حمایت دولت منطقه کردستان از برگزاری این سمینار شوکه شدیم. ما تلاش کردیم توضیح رسمی وزارتخانه امور شهدا در دولت منطقه کردستان را در رابطه با عدم حمایت از برگزاری این سمینار به‌دست بیاوریم، ولی هیچ‌کس توضیحی نداد.

در این گزارش آمده است: گزارشگر ”اصوات العراق“ مشاهده کرد که کنسول ایران نیز در سالن سمینار حاضر شده است ولی بعد از این‌که مطلع شد که سمینار به‌دلیل عدم حمایت دولت منطقه‌ای لغو شده است، سالن را ترک کرد.