Sonntag, 16. Januar 2011

برایان بینلی : زمان تغییر رژیم در ایران فرارسیده است

یک‌شنبه، ۲۶ دی ۱۳۸۹ / ۱۶ ژانویه ۲۰۱۱

برایان بینلی ، نماینده مجلس عوام انگلستان ـ مزدوران ملایان در عراق در تلاش هستند تا مردم ایران را از طریق نابود کردن سنگر اصلی آزادی اشان یعنی اشرف را نابود کنند. همانگونه که مطلعید اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران مستقر در کمپ اشرف افراد حفاظت شده تحت کنوانسیون چهارم ژنو هستند ولی با وجود این مسله آنها تحت یک محاصره بسیار زشت هستند و مستمرا از سوی مزدوران رژیم ایران و عراق مورد حمله قرار میگیرند.طی حمله هفته گذشته در نقض آشکار قوانین بین المللی بیش از ۱۷۶ نفر منجمله ۹۱ زن زخمی شدند. مزدوران وزارت اطلاعات رژیم ملایان مستمرا و بطور شبانه روزی و با استفاده از ۱۸۰ بلندگوی نصب شده در پیرامون کمپ با کلمات رکیک و فحاشی به تهدید ساکنان مبادرت میورزند. این شکنجه روانی از ماه فوریه گذشته تاکنون بصورت وقفه ناپذیر ادامه داشته است. من خواهان پایان بخشیدن به این تجاوز هستم، در حقیقت من میگویم این تجاوز باید متوقف شود. من از وزیر خارجه، وزیر خارجه دولت خودم که از آن حمایت میکنم که دو کار را بصورت عاجل انجام دهد.

اولا که از عراق بخواهد که فورا ۱۸۰ بلندگویی که برای شکنجه ساکنان کمپ اشرف مورد استفاده قرار میگیرد را بر چینند.
ثانیا میخواهم که دولت عراق کمیته سرکوب اشرف را در دفتر نخست وزیری عراق منحل کرده و پرونده اشرف را بدست پارلمان عراق بسپارد.
آنگونه که خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران گفته اند، راه حل درست برای حل مسله ایران تغیر رژیم است، یک تغیر دمکراتیک توسط مردم ایران و مقاومتشان، این عامل تعیین کننده در معادله ایران است، بنابراین هر سیاستی که مانع مقاومت میشود مهمترین عامل را برای تغیر در ایران نادیده میگیرد و از رژیم حفاظت میکند، این نکته ای است که مریم رجوی گفته است و من از این سیاست حمایت میکنم و انتظار دارم که دولت ما نیز از این ایده حمایت کند.

زمان آن فرارسیده که دولت ما و سایر دولتهای غربی به حمایت از کسانی که از آزادی و دمکراسی حمایت میکنند چه در ایران و چه در خارج ایران درمیان مخالفان رژیم که مهمترین آنها سازمان مجاهدین خلق ایران است برخیزند.
برای شما آرزوی موفقیت دارم».
بیشتر بخوانید:شرکت اعضای برجسته پارلمان در تجمع ایرانیان در برابر وزارت خارجه انگلستان