Freitag, 4. Februar 2011

خامنه ای در نماز جمعه تهران: وعده خاورمیانه اسلامی با کهریزک و اوین!

جمعه، ۱۵ بهمن ۱۳۸۹ / ۰۴ فوریه ۲۰۱۱

در حالکیه بالاترین مقام حقوق بشر ملل متحد از افزایش روند اعدامها، به ویژه اعدام زندانیان سیاسی و نوجوانان در ایران اظهار نگرانی می کند و به ویژه اعدام فعالان سیاسی را به خاطر عقایدشان یا وابستگی آنها به اپوزیسون تقبیح می نماید، خامنه ای امروز در نمایش جمعه تهران، تلاش کرد تا تظاهرات و اعتراضات مردم تونس و مصر و خیزشهای ضددیکتاتوری در کشورهای عربی را «پس لرزه های انقلاب اسلامی»، قلمداد نماید

خامنه ای در شرایطی برای مردم تونس و مصر لن ترانی می خواند که در وحشت از خیزش اجتماعی و اوجگیری نارضایتی ها مردمی در ایران، تنها طی ماه گذشته ۹۰ نفر را به چوبه های اعدام سپرده است.

خامنه ای که خبرگزاری رسمی رژیم او را «ولی امر مسلمین جهان می خواند» در نمایش جمعه امروز تهران گفت: «انعکاس صدای ملت ایران امروز در شمال آفریقا و دیگر نقاط جهان اسلام شنیده می شود». در همین حال گماشتگان او در اوین و کهریزک و در خیابانهای تهران و تمامی شهرهای ایران، صدای آزادخواهانه مردم ایران را سرکوب می کنند.

روشن است که خامنه ای, در گرداب بحرانهای داخلی و در محاصره تحریمها و انزوای بین المللی، با این رجزخوانی ها تلاش دارد با تاکتیک همیشگی فرار به جلو و با همان الگوی ربودن انقلاب مردم ایران، قیامهای مردم مصر و تونس را هم مصادره نموده و با برچسب اسلامی به جیب دیکتاتوری دینی بریزد. شاید بتواند بر انبار باروت و بحرانهای تلنبار شده داخلی، سرپوش بگذارد و برای رژیم منفور و نامشروع ولایت، فرصت و فرجه بقاء بخرد. اما تحولات هفته های اخیر در این منطقه نشان می دهد که بنیان حکومتهای دیکتاتوری، هرچند سابقه دار و قدرتمند، در مواجهه با قهر انقلابی مردم به جان آمده، بسیار سست و لرزان است و سرنوشتی جز فروپاشی و سرنگونی نخواهند داشت.

امواج پیوسته قیامهایی که در کشورهای این منطقه از جهان، حکومتهای دیکتاتوری را هدف قرار داده است، بی تردید از قیام آزادیخواهانه مردم ایران، علیه دیکتاتوری، چه در سال ۵۷ و چه در سال ۸۸ متأثر بوده و از آن الهام گرفته است. و همین امواج، بدون شک قیام مردم ایران را زیر خاکستر خیانت شعله ور خواهد کرد و دامن استبداد دینی حاکم بر ایران را خواهد گرفت.

در آن روز خامنه ای و دودمانش جایی برای گریختن ندارند.