Montag, 21. Februar 2011

فریاد در تاریکی‌ معاونت امنیتی استانداری تهران: اصلا هیچ تجمعی در تهران صورت نگرفت

معاونت امنیتی استانداری تهران: اصلا هیچ تجمعی در تهران صورت نگرفت


سرپرست معاونت امنیتی استانداری تهران در گفتگو با خبرگزاری فارس نسبت به خبر کشته شدن یک شهروند در میدان هفت تیر واکنش نشان داده و آن را تکذیب کرده است.

به گزارش دانشجونیوز، صفرعلی براتلو در مصاحبه ای با خبرگزاری رسمی فارس، وابسته به سپاه، گفته است: "خبر كشته شدن یك شهروند در تهران از اساس كذب است چرا كه اصلاً درگیری‌ در پایتخت وجود نداشته است."

وی همچنین گفته است: "امروز با وجود همه تلاش‌های منافقان، ضدانقلاب، سلطنت‌طلب‌ها و رسانه‌های صهیونیستی هیچ درگیری‌ یا تجمعی در سطح شهر تهران رخ نداده است."

خبرگزاری فارس در حالی این مصاحبه را منتشر کرده است که همزمان در خبری دیگر بازداشت فائزه هاشمی را گزارش کرده و نوشته است "فائزه هاشمی رفسنجانی دقایقی پیش در تقاطع فاطمی - خیابان ولیعصر در حال لیدری، شعار دادن و تحریك مردم دستگیر شد."

سردار رادان نیز با اعلام کشف "یك بسته حاوی مواد منفجر مجهز به چاشنی و یك قبضه كلت كمری در اطراف یکی از دانشگاه های تهران گفته است "تجمع پراكنده امروز عوامل منافقین و وابستگان به آمریكا و انگلیس" بدون هیچ حادثه‌ای پایان یافته است.

"تکذیب برگزاری تجمع" تاکتیکی است که پیش از این نیز در روزهای برگزاری تجمع های اعتراضی، از سوی مسئولین امنیتی کشور به کار گرفته شده است. اما بارها با انتشار فیلم و عکس های تجمع های مردم، دروغ بودن این "تکذیب" ها اثبات شده است.