Montag, 14. März 2011

رفیق قدیم دزد شریک جدید قافله

یکی‌ از خر مهره‌ها یئ‌ که صدای آمریکا مدتهاست تلاش می‌‌کند او را به عنوان اپوزیسیون به خورد مردم ایران بدهد فرخ نگهدار است.
بررسی شخصیت و نظر گاه‌های این فرد به عنوان اپوزیسیون افتادن به همان چاهی است که صدای آمریکا در سر راه مردم ایران گشود ه است. عنوان کمونیست دادن به او توهین آشکار به هزاران هزار زن و مرد شجاعی است که با این عنوان سالهاست در راه احقا ق حقو ق حقه مردم ایران مبارزه میکنند وبه بخشی از شرف ملی‌ ما تبدیل شده‌اند. بنابر این فرخ نگهدار را باید به عنوان بخشی از حاکمیت و اتفاقا بخش ‌هار حاکمیت مورد ارزیابی قرار داد چرا که همواره در سر‌ بزنگا ه‌ها به کمک رژیم بر خا سته و به عنوان صدایی از درون رژیم در مقابل تمامیت اپوزیسیون صف آرائی کرده است.
سابقه دوستی‌ این عنصر با دزدان حق حاکمیت مردم به سیاه‌ترین دوران این رژیم بر میگردد همان موقعی که برای سپاه پاسداران تقاضا ی سلاح سنگین میکرد و به ارگانهای امنیتی رژیم هشدار میداد که مواظب اسناد و مدارکشان باشند که به دست مجاهدین نیفتد.و هم زمان کشتارصدیق ترین فرزندان خلق را به قاتلانشان تبریک می‌‌گفت. اینها وهزاران نمونه مستند دیگر که در پیشگاه تاریخ یک ملت به ثبت رسیده کار نامهٔ سرا سر ننگ و خیانت فرخ نگهدار است.
فلاحیان وزیر اطلاعات رفسنجانی‌ در دوره اول صدارت خود آن چنان جو وحشت و اختنا ق‌ ایجاد کرده بود که در دورهٔ دوم رفسنجانی‌ هنگام معرفی او به مجلس گفت ایشان هم آقای فلاحیان هستند برای وزارت اطلاعات هر کس مرد است به او رای ندهد و در تمام مجلس ارتجاع حتی یک مرد هم پیدا نشد و همه به او که عامل اصلی قتلهای زنجیره‌ای بود رای دادند. فرخ نگهدار در چنین دوره‌ا‌ی با این فرد وارد معامله تجاری شد و همهٔ امکانات مادی و نیرویی سازمانش را در این راه بسیج کرد .طشت رسوایی نگهدار و شرکأ یش اگر چه درهمان زمان از بام به زمین افتاد اما فرخ نگهدار روند خیانت به مردم را آنچنان شتابان پیش رفت که عدّه‌ای از درون اکثریت تا ب نیاورده و اخیرا تحت نام فرا کسیون کمونیستی اکثریت با صدور اعلامیه به افشا ی سیاستهای خیانت بار او و رفقا یش پرداخته اند. در قسمتی از این اعلأ میه میخوانیم:
همه کنگره‌های سازمان بر خلاف مفاد اساسنامه سازمانی و عرف رایج بوده و تمام مصوبات رهبریت وقرا رهای آنها فاقد اعتبار حقوقی هستند ،رهبری غیر منتخب و خود سرسازمان بلحاظ ماهیت و برنامه بورژوازی خود نمی‌تواند به عنوانه یکی‌ از میراث دارن سازمان چریکهای فدائی خلق ایران شمرده شود. در مورد معاملات کثیف فرخ نگهدار با وزارت اطلاعات ،در این اطلاعیه چنین آمده است:
در جریان این خیانت بزرگ به جنبش فدائی اشخاص مشخص از جمله آقایان مهدی فتا پور ،فرخ نگهدار ،جمشید طاهر پور و علی‌ توسلی(حسن که اواسط دهه هفتاد به آغوش جمهوری اسلامی بازگشت) نقش ویژه‌ای ایفا کردند . آقای فرخ نگهدار در اولین انتخابات کمیته سیاسی به اتّکاء تقلب در آرا توسط دو قلوی ناتنی اش آقای مهدی فتاپور به مرکزیت سازمان راه یافت. اخراج و تصفیه‌های سازمانی و اولین انشعاب بزرگ در سازمان نتیجه مستقیم تسلط این گروه بر سازمان بود. گروه نامبرده که هنوز در رأس رهبری بود بعد از خروج از ایران و در مهاجرت با یار گیری از میان نوجوانان مهاجر دوباره به قدرت نمایی پرداخته و سازمان را به جولان گاه تجار و سودا گران تبدیل کردند. آنها به جای تلاش برای حفظ جان رفقای با قیما نده در زیر فشار و خفقان جمهوری اسلامی، اعضاء ،هواداران و کادرهای سازمان را به معاملا ت تجاری مشغول کردند .آقای فرخ نگهدار علاوه بر سرقت اسناد سازمان در تاشکند ،بهمراهی آقای علی‌ توسلی و با کمک یکی‌ از نوچه‌ها یش مشهور به کریم کفاش اموال و دارائیهای سازمان را غصب و با وزارت اطلاعات ایران وارد معاملات تجاری شدند. سایت یاران ما (فراکسیون کمونیستی اکثریت) ۱۱/۵/۸۹
همزمان با خیزش سراسری مردم به جان آمده کشورمان ایران که پایه‌های ولا یت سفیانی خامنه‌ای را به لرزه در آورده رفیق قدیم دزد در حد یک مقام امنیتی به وحشت افتاده و به دنبال راه نجات دیکتاتور خود را به آب و آتش می‌‌زند .او در نامهٔ سر گشاده به تاریخ ۲۶ دیماه ۱۳۸۹به دیکتاتور اندرز میدهد که نگذارید اطرافیان شما ،شما را به سرنوشت شاه دچار کنند .او در این نامه می‌‌نویسد کسانی‌ هستند که می‌گویند تا این حکومت هست هیچ اصلا حی در امور کشور ممکن نیست .اول باید این حکومت را برداشت. کسانی‌ دیگری می‌گویند تا این رهبری هست در بر همین پاشنه میچرخد. اول باید او را برداشت تا گام اول در مسیراصلاح میسّر شود. رفیق قدیم دزد این دو نظریه را رد کرده و می‌‌نویسد من به تجربه دریافته‌ام که کسانی‌ اصلاح طلب اند که تغییر رویه رهبران سیاسی را ممکن بشمارند .این همه مأموریتی است که او برای خودش چرک نویس و پاک نویس کرده است در همین راستا است که او ادامه می‌‌دهد .من گناه همه فجایعی که رخ می‌‌دهد را تنها بر عهده رهبری نظام نمی‌‌گذارم. همه مسئولیم اما هر کس به میزان مسئولیت خویش و این را من بارها به صرا احت نوشته و گفته‌ام .این سخن که می‌‌گویند ولی فقیه هر چه توا نستند علیه معترضان مرتکب شده حامل اهداف سیاسی خاصی‌ است رسالت این سخن این است که راه را برای تأثیر گذاری بر رفتار رهبری را مسدود کنند، و امید به موقعیت تلاش برای اصلاح و هر نوع هم گام ساختن رهبری با نیاز‌های جامعه را از میان بزدایند.
اگرحرفها ی این دلسوخته ولایت را به درستی‌ فهم کنیم معنی تمام قدایستادن در مقابل اپوزیسیون و دفاع جانانهٔ او را به مثابهٔ یک عنصر اطلاعاتی امنیتی رژیم را به خوبی‌ درک خواهیم کرد .او در این نامه تلاش می‌کند که به مردم بفهماند آب سر بالا حرکت می‌‌کند .خا منه‌ای نه قاتل است نه دیکتاتور فقط چند نفر افراد دورو بر او مثل احمد خاتمی ،جنتی و دادستان تهران هستند که تلاش می‌‌کنند دستان آقا را به خون ندا و سهراب و کیا نوش و چند صد هزار نفر دیگر آلوده کنند. و گرنه شا ن آقا دور از این حرفها است.رفیق قدیم دزد که از واژگونی تخت ولا یت‌ به وحشت افتاده به دیکتاتور اندرز می‌‌دهد که موسوی و کروبی و خاتمی در پی‌ بر اندازی شما نیستند. آنها اتفاقا در پی‌ تحکیم قدرت شما هستند .او (یکتاتور) باید به جای هدف قرار دادن اینها احمد خاتمی و شرکا یش را هدف قرار بدهد. تا نظام از این مهلکه جان سالم به در ببرد.بعد از دستگیری موسوی و کروبی رفیق قدیم دزد -همهٔ اندرزها یش به دیکتاتور را یکسره فراموش می‌‌کند و با عنوان زنده با د موسوی زنده با د کروبی در تاریخ دهم اسفند ماه ۱۳۸۹ می‌‌نویسد من در نوشته قبلی‌ تحت عنوان خطر اول- خطر دوم تلاش کردم نشان دهم که چه گونه راست خونخوار چه در ایران و چه در ایالات متحد آمریکا به میدان آمده است که جنبش مردم سالارانه و مدنی ایران را زمین بزند و عرصهٔ سیاست در ایران را قرق گاه دو نیروی واقعا سیاه سازد. با بلند شدن موج اعتراضات سرنگونی و تزلزل رژیم‌های غرب گرا در دنیای عرب نیروهای مخالف اوباما در آمریکا تاکتیک خود را تغیر داده و به سرعت وارد عمل شده که سازمان مجاهدین خلق را به عنوان تنها آلترناتیو دموکراتیک مورد حما یت‌ دولت آمریکا قرار گیرد . طی یک ماه گذشته ۳ کنفرانس در بروکسل واشنگتن و پاریس با شرکت ژنرال‌های باز نشسته و سران سر شناس دولت بوش و عده‌ای از صاحب نظران تشکیل شد. هدف از کنفرانس‌ها خا رج کردن نا م مجاهدین از لیست سازمانهای تروریستی در آمریکا است .فعالیت ژنرال جیمز جونز و جان بولتون در این مورد خیر کننده است .جونز تا ۴ ماه پیش مشاور عالی‌ امنیت ملی‌ در دولت اوباما بود .خطر این خطا فقط در این حد است که راه باز کنند امثال مصلحی‌ها و قداره کش‌ها ی حکومتی تبلیغ کنند که مخا لفین آنان از قماش جان اند . آنها در کمال وقاحت عکس آقایان موسوی و کروبی را عوامل سر سپرده مسعود رجوی و عامل اسرائیل معرفی می‌‌کنند.رفق قدیم دزد حالا به مثابهٔ شریک جدید قافله اندرز می‌دهد که آقایان موسوی و کروبی در حبس هستند. وظیفه حراست از هویّت ملی‌ و مردمی جنبش سبز بسیار سنگینتر است. اعتراض علیه حرکتی که جمیز جونزها شروع کرده اند وظیفهٔ سخنگویان جنبش سبز است . براستی این همه دل‌ نگرانیها از خروج نام مجاهدین به جز در سر دامداران راست خونخوار حاکمیت و رفیق قد می‌‌شان فرخ نگهدار در جایی دیگر هم هست؟؟؟ چرا این فرد اینهمه از آلترناتیو بر انداز وحشت دارد؟؟؟ آیا کسی‌ شک دارد که این وحشت از جنس وحشت ولایت فقیه و همهٔ جانیان حاکم بر کشورمان است ؟؟ آیا این فرد در هر بنلی و در کنار هر فردی بنشیند‌ آن جمع آلوده به میکرب وزارت اطلاعات نیست؟ آیا هر سا یت‌ یا روزنامه ‌ای با هر عنوان و هر رنگی‌ که به نشر این افکار کمک می‌‌کنند زبان وزارت اطلاعات نیست؟؟ شریک جدید قافله که تجربه ۲۵ بهمن را با شعار مسلط مرگ بر اصل ولایت فقیه از سر گذرانده است می‌ نویسد:
باید حد اکثر تلاش‌ها را بکار گرفت که شعارهای تظا هرات به شعار حمایتی از آقایان موسوی و کروبی محدود شود و به عرصه‌های دیگر کشیده نشود یکی‌ از مناسب‌ترین شعارها برای روزهای آتی شعار یا حسین میرحسین یا مهدی شیخ مهدی است. اگر کسانی‌ فکر کنند که نگهدار این حرفها را از روی عشق به موسوی و کروبی می‌‌زند به همان دامی گرفتار شده‌اند که جرس و اصحاب آن مبتلا گشته اند .او فقط برای نجات دیکتاتور است که به چنین هذیان گویی هایی می‌‌پردازد .اگر به وقاحت او فقط یک درجه اضافه کنیم مینویسد که شعار مناسب در تظا هرات آینده تنها راه رهایی راه فرخ خان است .اما هیهات که جوانان اشرف نشان در ایران ،با به جان خریدن مجازات مرگ به نسب پرده‌ای مبا درت کرده‌اند که روی او نوشته شده بود دیکتاتور به پایان سلام کن.
ادامه دارد