Donnerstag, 21. April 2011

حمایت ۱۵۰۰ شهردار ایتالیایی از مقاومت ایران

حمله جنایتکارانه نیروهای مالکی به اشرف
حمله جنایتکارانه نیروهای مالکی به اشرف

در یک کنفرانس در پاریس که در حمایت از حقوق‌بشر در ایران و دفاع از کمپ اشرف برگزار شد، دومنیکو کورته شهردارکورنو، فراخوان امضا شده توسط ۱۵۰۰ شهردار ایتالیایی را به خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران تقدیم کرد.

شهردار کورنو، شهری که در تمام جهان به‌عنوان دهکده مروارید گرانبها شناخته می‌شود به نمایندگی از طرف شهرداران ایتالیایی که در ماههای گذشته فراخوانی را در حمایت از یک تغییر دموکراتیک در ایران امضا کرده بودند و نیز خواستار یک اقدام فوری بین‌المللی برای آزادی زندانیان سیاسی و علیه سرکوب وحشیانه مردم ایران شده بودند، برای شرکت در این کنفرانس به پاریس رفت.

در این کنفرانس پس از سخنرانی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران، مهمانان سرشناس که در میان آنها ژنرال شلتون، پاتریک کندی، سفیرجان بولتن، سفیر دیل دیلی از آمریکا، ورهوگن از آلمان و سناتور ژان پیر میشل از فرانسه حضور داشتند، به سخنرانی پرداختند.

شهردار کورنو در این کنفرانس فراخوان ۱۵۰۰ شهردار ایتالیایی را قرائت کرد و بر این نکات تأکید نمود:
فراخوان به شورای امنیت ملل متحد، ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا برای محکوم کردن جنایات دولت عراق و توقف فوری کشتار در اشرف.

مداخله فوری برای انتقال مجروحان به بیمارستان خودشان و انجام معالجات ضروری

تضمین امنیت ساکنان کمپ اشرف، جایی که در حمله نیروهای عراقی به آن‌جا ۳۴تن کشته شدند.

شهردار کورته هم‌چنین اضافه کرد در این روزها در همه شهرداریهای ایتالیا جشن اتحاد ایتالیا گرامی داشته می‌شود و ما در این مراسم شما را نمایندگی خواهیم کرد.

شهردار کورنو در پایان سخنرانی‌اش کتاب امضاهای بیش از ۱۵۰۰ شهردار ایتالیایی را به خانم رئیس‌جمهور رجوی تقدیم کرد.