Montag, 20. Juni 2011

تهدید به مرگ زندانیان سیاسی اعتصاب غذا کننده توسط مردانی رئیس زندان گوهردشت کرج

دوشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ / ۲۰ ژوئن ۲۰۱۱

روز یکشنبه ۲۹خرداد ماه محمد مردانی رئیس زندان گوهردشت کرج ۲ زندانی سیاسی که در هیجدهمین روز اعتصاب‌غذا به‌سر می‌برند را احضار نمود و آنها را تهدید به دچار شدن به سرنوشت شهید راه آزادی مردم ایران رضا هدی صابر نمود. محمد مردانی با لحنی تهدیدآمیز و غیرانسانی خطاب به زندانیان سیاسی اعتصاب‌غذا کننده گفت: «ما هیچ کاری نمی‌کنیم، آقای صابر که اعتصاب‌غذا کرد و مرد، چه کار توانستند بکنند، اگر هم بمیرید هیچ مشکلی نیست و هیچ کس نمی‌تواند کاری انجام دهد». مردانی با تهدید زندانیان سیاسی به حذف فیزیکی نیات پلید خود را نسبت به آنها بیان نمود.
وضعیت زندانیان سیاسی انور خضری و کامران شیخی که در هیجدهمین روز اعتصاب‌غذا در بند ۶ زندان گوهردشت کرج به‌سر می‌برند در شرایط وخیمی قرار دارند. آنها از ضعف شدید، سر درد، سرگیجه، کاهش بینایی و سایر عوارض در رنج هستند. در صورت ادامه یافتن اعتصاب‌غذا و عدم رسیدگی به خواسته‌های به حق آنها جان این ۲ زندانی سیاسی در معرض خطر جدی قرار خواهد گرفت.
زندنیان سیاسی اعتصاب‌غذا کننده خواستار انتقال خود به بند زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج هستند و پایان دادن به شرایط قرون‌وسطایی و غیرانسانی حاکم بر زندان هستند.
زندانیان سیاسی انور خضری و کامران شیخی در حال حاضر در بند ۶ زندان گوهردشت کرج به‌سر می‌برند. در این بند باندهای مافیایی که در پخش مواد مخدرو سرکوب زندانیان سیاسی و عادی معترض نقش فعالی دارند. باندهای مافیایی زیر نظر مردانی رئیس زندان و فرجی نژاد رئیس اطلاعات زندان می‌باشند. در بند ۶ درگیریهای خونینی روی می‌دهد که تا به‌حال منجر به مرگ چند زندانی شده است.
فعالین حقوق‌بشر و دمکراسی در ایران