Freitag, 15. Juli 2011

فرزند دوم محسن رضایی نیز از ایران گریخت

دبی-العربیه.نت

سایت اصولگرای "عماریون" از فرار علی رضایی فرزند دوم محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت جمهوری اسلامی ایران به بریتانیا خبر داد.

احمد رضایی پسر اول محسن رضایی حدود 14 سال پیش از ایران به آمریکا گریخته و در آن جا با رسانه ها علیه مسئولان ایرانی مصاحبه کرده بود.

عماریون چهارشنبه 13-7-2011 در گزارشی نوشت که علی رضایی رفاقت دیرینه ای با مهدی هاشمی رفسنجانی پسر اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دارد.

مهدی هاشمی رفسنجانی پس از انتخابات ریاست جمهوری جنجال برانگیز ایران از کشور خارج شد و تا کنون بازنگشته است. اصولگرایان حاکم در ایران او را متهم به داست داشتن در نا آرامی های پس از انتخابات می کنند. از این رو به گفته غلامحسین محسنی اژه ای دادستان کل کشور حکم بازداشت او صادر شده است.

به نوشته سایت عماریون، علی رضایی قصد دارد در پوشش ادامه تحصیل در بریتانیا ماندگار شود. به نوشته این سایت علی رضایی از مدیران ارشد دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و به کلیه اسناد محرمانه و طبقه بندی شده در این نهاد دسترسی داشته است.

این سایت اصولگرا که مرتبط با گروه انصار حزب الله به شمار می آید در خصوص فرار فرزند اول محسن رضایی نوشته است: "احمد. ر پسر اول محسن. ر نیز در سال ۱۳۷۶ همسر خود را روی تخت بیمارستان‌‌ رها کرد و به امریکا گریخت و پس از ازدواج مجدد با یک بانوی اهل کره جنوبی و مصاحبه‌های متعدد علیه نظام بالاخره در سال ۱۳۸۵ با عنایت و لطف مقامات عالیرتبه نظام اجازه ورود به کشور را یافت."

این سایت ادامه داده است: "احمد ر. که از همسر کره‌ای خود یک فرزند داشت برای بار سوم در ایران با دختر رضا س. فرمانده اسبق سپاه اصفهان که مطلقه پسر اکبر خ. ک از متهمان اصفهانی‌الاصل پرونده قتل‌های زنجیره‌ای فروهر و... در سال ۷۶ بود٬ ازدواج کرد و صاحب فرزند شد ولی یک سال بعد مجدداً به خارج از کشور گریخت و تاکنون مراجعت ننموده است."

مقام های رسمی ایران از جمله خود محسن رضایی تا کنون در برابر این خبر واکنشی نشان داده اند.