Dienstag, 12. Juli 2011

 تظاهرات و اعتراض به سفر وزیر خارجه رژیم به اتریش

سه‌شنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۰ / ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۱

وزیر امور خارجه دیکتاتوری روز سه شنبه برای دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد وین پایتخت اتریش می‌شود. صالحی همچنین قرار است با وزیر خارجه اتریش نیز دیدار کند.

وزیر اتریشی برای توجیه دیدار خود با نماینده رژیم بدنام ایران گفته است که این دیدار با توافق اتحادیه اروپا و آمریکا انجام می‌گیرد و می خواهد از این فرصت استفاده کند و با وزیر خارجه رژیم تهران درباره وضعیت حقوق بشر در ایران و ماجراجویی اتمی آنها صحبت کند.

این در حالیست که شماری از شخصیت ها و گروههای اتریشی با اعتراض به سفر وزیر خارجه رژیم ایران به اتریش اعلام کرده اند که هنگام حضور وی در وین تظاهرات خواهند کرد. این تظاهرات روز سه‌ شنبه ساعت ۱۱ در مقابل وزارت خارجه اتریش برگزار می شود.

حزب دمکرات کردستان ایران اعلام کرده که در این تظاهرات شرکت می کند.

گفتنی است دیدار وزیر خارجه رژیم از وین مصادف شده است با بیست و دومین سالگرد ترور دکتر عبدالرحمان قاسملو، رهبر وقت حزب دموکرات کردستان ایران که در ۲۲ تیرماه سال ۶۸ بدست تروریستهای اعزامی رژیم تهران در پایتخت اتریش به قتل رسید.

معترضین به سفر وزیر خارجه دیکتاتوری آخوندی به وین می گویند، دولت اتریش اجازه ندارد نمایندگان رژیمی را که مخالفانش را ترور کرده و مردم بیگناه را بیرحمانه سرکوب و زندانی می ‌کند، بپذیرد.

برگرفته از رادیو صدای آلمان ۲۱ تیرماه