Samstag, 16. Juli 2011

آخوند مصلحی: فتنه ۸۸ تمام نشده است

تظاهرات خشمگینانه مردم تهران- آرشیو
تظاهرات خشمگینانه مردم تهران- آرشیو

آخوند مصلحی، وزیر اطلاعات تحمیل شده به احمدی‌نژاد، با ابراز نگرانی از خیزش دوباره مردم علیه دیکتاتوری آخوندی تأکید کرد ”فتنه 88 تمام نشده است“ و هشدار داد: «بنده به‌عنوان مسئول اطلاعات کشور این موضوع را عنوان می‌کنم که فتنه هم‌چنان ادامه دارد تا با طراحی‌های خود در ابعاد مختلف ضربه نهایی را وارد کند. فتنه یک لایه ندارد بلکه دارای لایه‌های مختلفی است و به‌عنوان یکی از مسائل اصلی نظام باید به آن نگاه کرد».
وزیر اطلاعات رژیم ولایت فقیه که پیش از خطبه‌های نمایش جمعه تهران سخنرانی می‌کرد، گفت: «در فتنه 88 و بعد از آن وضعیتی که در حال حاضر داریم سرمایه‌گذاری دشمن این است که مسائل اصلی به فراموشی سپرده شده و ما را مشغول مسائل فرعی کنند... . آنها در بخش خارجی و بخش داخلی... به‌دلیل غفلت ما در مقطع کوتاهی باز سر برداشته و با برگزاری جلسات با گروههای مختلف دوباره همان مباحث گذشته را زنده می‌کنند از این‌رو یک هوشیاری ویژه‌یی برای برخورد با فتنه‌گران نیاز است».
آخوند مصلحی در ادامه اظهارات وحشت‌آلود خود، افزود: «جمهوری اسلامی ایران طی سالیان گذشته با یک هجمه جنگ نرم مواجه بود و دشمنان برای براندازی نظام به میدان آمده بودند».

وزیر اطلاعات بدنام دیکتاتوری آخوندی، یکی از اهداف دشمنان و براندازان نظام را ”ترویج تفکرات انحرافی“ و ”ایجاد شبهه افکنی“ و ”اختلاف در بین مسئولان“ نظام از طریق شبکه‌های ماهواره‌یی دانست.
آخوند مصلحی در بخش دیگری از سخنان خود درباره، دعاوی چندی پیش وزارت اطلاعات که با شرکت یک پاسدار و عوامل خارج کشوری نظام تدوین و به روی صحنه آورده شده بود، گفت: «از جمله نفوذیی که می‌توان نام برد، نفوذی مجموعه وزارت اطلاعات بود. البته خود این فرد هم نمی‌دانست که برای وی این طراحی را داشتند که به اسراییل برود و ما زمانی که متوجه این قضیه شدیم وی را به داخل کشور بازگرداندیم».