Mittwoch, 28. September 2011

احمدی نژاد بعد از بازگشت ازسفر، مورد تهاجم دو نماینده مجلس رژیم قرار گرفت

چهارشنبه، ۰۶ مهر ۱۳۹۰ / ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۱

یک روز پس از بازگشت، احمدی نژاد از سفرش به نیویورک، دو نماینده مجلس رژیم او را به شدت مورد حمله قرار دادند و دروغگو توصیف کردند.

به گزارش رسانه حکومتی خبر آنلاین ۵مهر، آخوند قدرت علیخانی نماینده مجلس رژیم، در نطق خود در مجلس با اشاره به برملا شدن اختلاس نجومی، گفت: «دولت شما از بدترین دولتهاست که در آن بیشترین بی قانونی ها صورت گرفته و اختلاس کلان سه هزار میلیاردی در آن رخ داده که تفاوتش با اختلاس ۱۲۳ میلیاردی دولتهای قبل از زمین تا آسمان است.
وی درواکنش به دعاوی احمدی نژاد گفت: «آمار اشتغالزایی یک میلیون و ۶۰۰هزار دروغ بود و آمار ۲.۵میلیون شغل هم دروغ دیگری است. چرا دولت به حرف این جوانان نمیرسد و مشکل آنها را حل نمیکند؟
عبدالله کعبی نماینده دیگر مجلس آخوندی، نیز در بخشی از نطقش با اشاره به اظهارات احمدی نژاد در نیویورک در مورد ایجاد رابطه با آمریکا، گفت: شما رفته بودید مایه عزت شوید! اما با خفت، رابطه با آمریکا را مطرح کردید. در حالیکه رابطه با آمریکا به فرموده ، خامنه ای، از خطوط قرمز نظام است.
این نماینده مجلس رژیم خطاب به احمدی نژاد افزود: «چرا در هیچ یک از اظهارنظرهای داخلی و خارجیتان از لفظ بیداری اسلامی استفاده نکردهاید؟ این است احترام شما به جایگاه رهبری و مواضع ایشان؟ شما که ادعای پیروی و تبعیت از رهبری را دارید، چطور در نخستین روز حضورتان در آمریکا گفتید که با ایشان اختلاف نظر دارید؟!