Donnerstag, 24. November 2011

غلامرضا بهروزي، مهرة اطلاعات آخوندي در استان خراسان


اين روزها وزارت اطلاعات رژيم آخوندي تمامي دم و دستگاه و ماموران و مزدوران رنگارنگش را در داخل و خارج كشور فعال كرده تا به خيال خود با ازبين بردن جنبش مقاومت مردم ايران و كانون اصلي آن در عراق و «اشرف» از خطر سرنگوني كه هر لحظه به آن نزديك و نزديك تر مي شود فرجام و فرجي بيابد و بقاي ننگين خود را حفظ نمايد.

يكي از اقدامات رژيم ترتيب و سازمان دادن نمايشاتي با هدف شيطان سازي و زمينه سازي كشتار و قتل عام مجاهدين مي باشد كه با بازار گرمي و شركت همين ماموران و مزدوران رنگارنگ وزارت اطلاعات در داخل و خارج كشور و نيز در مقابل «اشرف» برگزار مي شود.

يكي از مهره هاي وزارت اطلاعات در استان خراسان غلامرضا بهروزي است كه با شركت در اين نمايشاتِ شعباتِ پوششي اطلاعات آخوندي موسوم به «هابيليان» و «نجاتِ» رژيم و با نشستن زير تصوير منحوس كفتار كفن پاره خميني خون آشام، و نيز با شركت در خيمه شب بازيهاي «هابيليان» براي ايادي عراقي رژيم در مشهد به منظور جمع آوري تومارهاي جعلي عليه حضور مجاهدين در عراق و با امضاي تومارهاي آخوندي براي ارگانهاي حقوق بشري عليه مجاهدين، دوره كارآموزي خود در سركوبي و شكنجه خانواده ها و هواداران مجاهدين در داخل كشور، را پشت سر گذاشته است.

از مأموريتهاي برون مرزي اين گماشته، اعزام به اطراف اشرف (محل استقرار نيروهاي مجاهدين در عراق) براي شركت در سيرك رسواي خامنه اي- مالكي و تكرار دروغهاي توليد شدة وزارت قتل و كشتار؛ جهت زمينه سازي حمله و هجوم عليه ساكنان بي دفاع اشرف است.

از سوي ديگر، ولي فقيه طلسم شكسته كه از رشد نارضایتی عمومی و قيام مردم ايران، بشدت احساس تهدید می‌کند، حلقة ديگري از نمايشهاي مبتذل را به كارگرداني وزارت اطلاعات در تلويزيون رژيم به نمايش در آورد. پخش سريالي مضحك تحت نام «پاياني بر پايان» براي فرار از همين مهلكه است تا با تحريف و جعل تاريخچه سازمان مجاهدين خلق ايران، به خيال خود؛ چهره تنها هماورد خودش را مخدوش كند. كساني كه در اين سريال مسخره و پوشالي بر طبق سناريوي ساختگي بيت ولايت، عليه مجاهدين به شعبده بازي مي پردازند، از دژخيم و شكنجه گر تحت عنوان «پژوهشگر» و «نويسنده» و «محقق» تا پاسدار تروريست و تير خلاص زن و تا گماشته و پادوهاي گشتاپوي آخوندي مي باشند. غلامرضا بهروزي، گماشته يي از همين قماش هم؛ به اين صحنة مسخره فرستاده شده است.

اين روش شناخته شده آخوندهاست كه در 30 سال گذشته، پابه پاي گسترش چوبه دار و اعدام و حلق آويزِ بهترين فرزندان مجاهد و مبارز ايران زمين، از هيچ دروغ و دغل و حتي استفاده از «صنعت» مونتاژ و سرهم بندي جعليات تلويزيوني براي مخدوش كردن چهرة مجاهدين دريغ نكرده اند تا مانع نفوذِ گسترده مجاهدين در جامعه كه به رغم سركوبي و كشتار و قتل عام با استقبال اجتماعي فزاينده از سوي جوانان ميهن مواجه هستند، بشوند و «پاياني» بر دردهاي «بي پايان» ولي فقيه ارتجاع بگذارند. بگذريم كه مردم ايران هيچگاه اين دروغها را باور نكرده‌ و نخواهند كرد.

واقعيت اين است كه فاشيسم مذهبي به شدت از محبوبيت فزاينده مجاهدين و نقش آن در قيامهاي مردمي وحشت دارد


پاورقي:

تصاوير شماري از ماموران وزارت اطلاعات كه از داخل و خارج براي سركوب و كشتار مجاهدين اشرف به عراق اعزام شده اند . شماري از اين ماموران طي روزهاي گذشته از كشورهاي آلمان, انگليس, هلند و كانادا به عراق رفته و هم اكنون در عراق مي باشند.

اين تصاوير حضور و شركت اين ماموران در تجمعات مفتضح وزارت اطلاعات و مزدوران عراقي اش در عراق و در مقابل اشرف مي باشد كه سايت هاي وزارت اطلاعات منتشر كرده اند, همچنين تصوير برخي از اين ماموران اعزامي با يكي از سرويس دهندگان به اين ماموران در اروپا و فرانسه كه تصوير نامباركش معرف حضور بسياري از خوانندگان هست.