Freitag, 25. November 2011

دویست و یازدهمین روز کارزار تحصن ژنو: راه حل اشرف بردن مساله اشرف به شورای امنیت

پنج‌شنبه، ۰۳ آذر ۱۳۹۰ / ۲۴ نوامبر ۲۰۱۱

راه حل بحران اشرف در دسترس است راه حل عبارت است از بردن مسئله اشرف به شورای امنیت و مستقر کردن کلاه آبیها برای حفاظت از اشرفیان

شنبه۱۹ نوامبر ورود به هشتمین ماه تحصن ایرانیان آزاده برای حفاظت و احقاق حقوق اشرفیان در ژنو میباشد.
متحصنین ژنو از سازمان ملل میخواهند که بعد از این همه مدت تحصن به آنها جواب بدهد و این همه بی عملی درقبال زورگویی دولت عراق را تمام کند و سریعتر حفاظت اشرفیان را حل کند .
اشرفیان مشمول قوانین کنوانسیون چهارم ژنو هستند و سازمان ملل باید یک اقدام عملی در این رابطه انجام دهد.
ما متحصنین ژنو ذره ای از خواسته هایمان کوتاه نمیاییم و تا بدست آوردن حفاظت برای اشرفیان هر صبح و شام در خیابان میایستیم تا اینکه این ارگانها یک اقدام عملی در قبال جنایتاتی که به وقوع پیوسته به عمل بیاورند.
در این روز اکسیون و راهمپیمایی در میدان ژنو و همینطور مقابل مقر کمیساریای حقوق بشر همچون روزهای قبل برگزار شد.
همچنین گروهی از متحصنین با آویزان کردن تابلو و پلاکاردهای حمایت از اشرف در سطح شهر به با مردم صحبت میکردند و با جلب توجه افکار عمومی به موضوع اشرف به جمع آوری امضاء و حمایت برای اشرف پرداختند و از مردم و فعالان حقوق بشر خواهان همکاری و همیاری برای جلوگیری از این فاجعه شدند.


اعتراض و تظاهرات متحصنین تا پاسی از شب ادامه یافت وتحصن خود را با سرود قسم به پایان بردند و با شهیدان و آرمانهای خود پیمان بستند که تا آخر از نمایندگان و امید مردم ایران برای آزادی و رهایی دفاع کنند و تا پای جان از تلاش وکوشش دست برندارند.