Freitag, 23. Dezember 2011

گزارش ويژه اطلاعاتي: تشكل هاي ايذايي بسيج كدام ها هستند و به فرمان چه كسي عمل مي كنند؟

بسیج در بسیج یا ایجاد تشکلهای «صالحین» و «عماریون» تحت امر «رهبر»:


* بنا بر اطلاع واصل از کشور، در بسیج، دو گروه تشکیل شده اند و به تدریج، تشکیلات خاص یافته اند:

• گروه صالحین از افرادی تشکیل شده اند که تعلیمات لازم را برای وارد عمل شدن در شرائط بحرانی را دریافت می کنند. این گروه تحت امر مستقیم خامنه ایست و هرگاه اتفاقی روی دهد، به دستور خامنه ای وارد عمل می شود.

• گروه عماریون که باز تحت امر خامنه ای است و مأمور ایجاد حادثه است هر زمان که خامنه ای لازم ببیند. حمله به سفارت انگلیس در تهران و عمارت سفارت در قلهک را این گروه تصدی کرده است. این گروه شبکه ای خاص خود بوجود آورده و میدان عمل خود را گسترش داده اند. «سرداران» سپاه، چون کوثری و سعید قاسمی و صفار هرندی و علی رضا پناهیان و مهدی تائب و… در رأس این گروه هستند و معلم فکری آنها مصباح یزدی است.

در حمله به سفارت انگلستان در تهران، واقع در خیابان نادری تهران، کوچک زاده، رئیس بسیج غرب تهران و نیز حمید رسائی («نماینده» مجلس و از سران گروه عمار) حضور داشته و عملیات را رهبری می کرده است.

• در باره مصوبه مجلس و حمله به سفارت انگلیس، احمدی نژاد سخنی نگفت و «وزیر» خارجه نیز اظهار تأسف کرد. برابر اطلاع، به دستور سید علی خامنه ای مجلس طرحی را تصویب کرد که بنا برآن، سطح رابطه با دولت انگلستان کاهش می یافت. اما در دیدار سران سه قوه احمدی نژاد نسبت به این عمل مجلس، به علی لاریجانی، اعتراض می کند و می گوید: این کار وزارت امور خارجه است و این وزارتخانه بود که اگر لازم میدید عمل می کرد. لاریجانی پاسخ می دهد:رهبری تصویب آن را از مجلس خواسته بودند. احمدی نژاد می گوید: اگر مصلحت نظام بوده است چرا خود رهبری به من سخنی نگفته است؟ و احمدی نژاد می گوید: این مصوبه را اجرا نخواهم کرد. هم برای زدن توی دهن او و هم بخاطر وضعیتی ک بوجود آورد که در عمل رابطه ای نباشد و بحران تشدید شود و معلوم شود امر، امر «رهبر» است، به گروه عمار دستور حمله به سفارت داده می شود. شماری از دانشجویان دانشگاه امام حسین (متعلق به سپاه) و امام صادق نیز شرکت داده می شوند.

• از هدفهای حمله به سفارت انگلستان در تهران تشدید بحران، در رابطه با قدرتهای خارجی، از جمله بیشتر شدن تحریم ها و جدی تر شدن خطر حمله نظامی به ایران و در رابطه با مردم و جناح بندیهای رژیم، بدست آوردن مهار کامل «انتخابات» مجلس در اسفند ماه و هرگاه میسر نشود، به تعویق انداختن آن به بهانه وخامت بار بودن وضعیت کشور است.

بنا بر اطلاع، بیت خامنه ای هنوز نتوانسته است صورت آراسته ای به انتخابات فرمایشی بدهد. عمل از طریق شورای نگهبان برای رد صلاحیت طرفدارهای احمدی نژاد مشکل شده است. شنیده می شود که احمدی نژاد تهدید کرده است هرگاه شورای نگهبان بخواهد از سلاح رد صلاحیت استفاده کند، حکومت او انتخابات را انجام نخواهد داد.

• مهدوی کنی هم گفته است: رهبر شرط شرکت اصلاح طلبان در انتخابات را تبری جستن آنها از «فتنه» (جنبش اعتراضی مردم ایران به تقلب بزرگ در انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۸۸) می داند. البته کسی نیز حق ندارد بپرسد چرا «رهبر» که مدعی بود همه چیز باید از طریق قانون انجام بگیرد، خود، پیشاپیش، برای نامزد شدن شرط قائل می شود.

قول مهدوی کنی، گویای نگرانی شدید خامنه ای از انتخابات مجلس است که او می خواهد، ظاهر پسندیده ای به آن بدهد. الا این که موسوی خوئینیها گفته است:شرکت اصلاح طلبان در انتخابات منتفی است. اگر هم شورای نگهبان، نامه فدایت شوم به اصلاح طلبان بنویسد، دیگر بی ثمر است.

بدین سان، با توجه به این واقعیت سه سازمان سیاسی، نهضت آزادی و حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی از شرکت در انتخابات ممنوع شده اند و بنا بر قول مهدوی کنی، دیگر اصلاح طلبان نیز نخست می باید از «فتنه» تبری بجویند، هرگاه بخشی از «اصول گرایان» نیز از شرکت در انتخابات ممنوع شوند، انتخابات فرمایشی با وسیع ترین تحریم روبرو خواهد شد.

هفته بسیج ریزش انبوه بسیجیان بود را نمایان کرد: هر ساله به مناسبت هفته بسیج، دستگاه خامنه ای از تمام امکانات حمل و نقل و پاداش و… استفاده می کرد تا مگر با انجام مانورهای گسترده تبلیغ کند که نیروهای بسیجی به میلیون ها نفر رسیده اند و حتی برخی ها صحبت از گذشت از مرز ۱۴ میلیون یا ۱۶میلیون کرده بودند.

در هفته بسیج امسال، با وجود تبلیغ گسترده و هزینه های فراوان بیت و فرماندهی سپاه حتی نتوانستند بخشی از نیازهای تبلیغاتی خود را برآورده سازند. چرا که با جمع آوری دختران و پسران دانش اموز و برخی دانشجویان و زنان و مردان کارگر و کارمند بسیجی و نیروهای سپاهی، در شهرهای مهم، نتوانست بیش از چند ده هزار نفر را روانه خیابانها کند.

در مانورها و راهپیمایی های انجام شده در هفته بسیج امسال، آمار شرکت کنندگان نشان می دهد که دیگر از آن بسیج ادعایی خبری نیست چرا که این نیرو در کل استان خراسان تنها ۵۰ هزار نفر را توانست گرد آورد.

در تهران که خیلی برای نظام مهم بود، با جمع آوری از بسیاری شهرها، تنها ۵۰ هزار نفر را به مانور یا راهپیمایی بکشاند در حالیکه تا دو روز قبل از راهپیمایی۱۵۰هزار نفری خبر می داد اما در روز راهپیمایی آنقدر نیرو برای انجام مانور کم داشتند که با آوردن انواع لوازم سرکوب در میان صفوف از هم باز شده بسیجیان و نشان دادن اتومبیل های ضد شورش و… تنها نمایش راهپیمایی ۵۰ هزار نفری را تبلیغ کنند که البته در این تعداد نیز شک هست. حال ببینید در مراسم نماز جمعه چند نفر شرکت می کنند؟!