Dienstag, 24. Januar 2012

سركرده نيروي تروريستي قدس با اعلام تسلط بر عراق و لبنان تهديد كرد از آنها براي جنگ با جامعه جهاني استفاده مي‌كند


رژيم ضد بشري آخوندي، مالكي نخست وزير عراق را موظف كرده است همه تسهيلات لازم براي انتقال تسليحات، پاسداران و گروههاي مسلح مانند عصائب الحق، نفت و ديگر كمكهاي ضروري براي ديكتاتور سوريه را  از طريق مرزهاي عراق و سوريه فراهم كند.
اين موضوع توسط پاسدار حسن دانايي فر، سفير رژيم در عراق و از سركردگان نيروي تروريستي قدس، به مالكي ابلاغ شده و مالكي اطمينان داده است كه همه اقدامهاي  لازم را به عمل مي آورد و ترتيبات ضروري در مرزها را به عمل مي آورد.
پاسدار سرلشگر قاسم سليماني، سركرده جنايتكار نيروي تروريستي قدس و يكي از نزديكترين افراد به خامنه اي، رهبر رژيم آخوندي، سه هفته پس از خروج نيروهاي آمريكايي از عراق پرده ها را كنار زد و ضمن تأكيد بر اينكه رژيم آخوندي بر عراق و جنوب لبنان تسلط دارد تهديد كرد كه از اين دو كشور براي جنگ با جامعه جهاني استفاده خواهد كرد. وي گفت «عراق و جنوب لبنان تحت اراده تهران و افكار آن قرار دارند» و رژيم آخوندي «اين قدرت را دارد كه جنبشهايي به منظور ايجاد دولتهاي اسلامي در اين دو كشور جهت مبارزه با استكبار» به راه بيندازد.
به اين ترتيب ترديدي باقي نمي ماند كه همچنانكه مقاومت ايران بارها اعلام كرده است، حاكم واقعي عراق نيروي تروريستي قدس و پاسدار قاسم سليماني است و دولت كنوني عراق دست نشانده فاشيسم ديني حاكم بر ايران و مجري اوامر آن است. همچنان كه حمله و كشتار و محاصره ضد انساني ساكنان اشرف و پروژه زندان سازي در كمپ ليبرتي براي انتقال ساكنان اشرف به آن محل، به طور كامل توسط نيروي قدس طراحي و هدايت مي‌شود.
سركرده نيروي قدس افزود: رژيم آخوندي مي تواند بر انقلابهاي منطقه «كنترل پيدا كند و آنها را به سمت دشمن سوق دهد. انقلابات منطقه به مرور ابعاد  اسلامي به خود مي گيرند و به مرور شبيه به انقلاب ايران مي شوند». اما او كه از سرنگوني ديكتاتور سوريه به شدت وحشتزده است ضمن حمايت از بشار اسد به نحو ابلهانه يي گفت: «مردم سوريه به‌طور كامل به دولت سوريه وفادار هستند و هواداران اپوزيسيون تا كنون نتوانسته اند يك تجمع ميليوني ضد دولت برگزار كنند».
اين اظهارات كه شانتاژ خامنه اي عليه جامعه جهاني است، از يك سو بازتاب وحشت رژيم آخوندي از در هم شكستن جبهه منطقه يي اش در اثر قيام مردم سوريه و از سوي ديگر تلاش آشكار براي ترساندن طرف حسابهاي بين‌المللي‌ به منظور صرفنظر كردن از تحريمهاي نفتي و مالي عليه رژيم است. اين به‌خوبي نشان مي‌دهد كه رژيم آخوندي تا چه اندازه از عدم قاطعيت جامعه جهاني در جهت تحكيم قدرت خود و پيشبرد پروژه تسليحات اتمي و صدور تروريسم و بنيادگرايي استفاده مي كند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
اول بهمن1390 (21ژانويه2012)