Montag, 9. Juli 2012

چهاردهمین همیاری ملی با سیمای آزادی

روابط عمومی سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران به اطلاع هموطنان و بینندگان گرامی سیمای آزادی می رساند که چهار دهمین برنامه گلریزان همیاری با سیمای آزادی، در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ تیرماه ، برابر با ۱۴ و ۱۵ ژوئیه، برگزار می شود.
برنامه های همیاری با سیمای آزادی، پیوسته صحنه همبستگی و تلاش هموطنانمان برای حداکثر کمک رسانی به سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران بوده و بسا فراتر از کمکهای مالی به این رسانه مردمی، احساسات برانگیخته میهنی در نبرد آزادیخواهانه در برابر استبداد مدهبی و آمادگی و عزم ملت ما در پایداری پرشکوه برای پیروزی را بارز کرده است.
مشارکت گسترده هموطنانمان از شهرهای سراسر میهن و از اقصی نقاط جهان درگلریزان همیاری، همچنین تجلی حمایت پرشور مردمی از پیشتازان آزادی مردم است که در این روزها در اشرف و لیبرتی هم چنان دلاورانه در برابر دشمن و توطئه ها واعمال فشارهایش، پایداری میکنند و تردیدی نیست که با یاری اشرف نشانها وحامیان مقاومت ایران، رژیم ولایت فقیه را- که در بن بست اتمی و در باتلاق بحرانهای درونی دست وپا می زند، و تنها را برون رفت خود را در ازمیان برداشتن مخالفان اصلی ومقاومت سازمانیافته می بیند، بازهم به شکست می‌کشانند. به خصوص که پیروزیهای مقاومت ایران به ویژه در حکم دادگاه استیناف آمریکا، بزرگترین توطئه و دستاویز دیکتاتوری آخوندها و همدستان مماشتگر آن را درهم شکسته است.
باشد که سیمای آزادی بتواند با کمک و همیاری شما هموطنان گرامی ، تصویرگر این نبرد میهنی و انقلابی باشد که صحنه هایش از کازار اشرف نشانها در سراسر جهان تا اعتراضات مردمی در جای جای میهن و تا مقاومت زندانیان سیاسی در شکنجه گاههای دشمن گسترده است.
دراین مسیر، چهاردهمین همیاری ملی با سیمای آزادی، در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ تیرماه ، برابر با ۱۴ و ۱۵ ژوئیه، وعده گاه ما و شما دوستداران آزادی ایران خواهد بود.
یقین داریم که شما در این گلریزان همیاری با سیمای آزادی. باردیگر مارا رهین همبستگی وهمیاری خود خواهید کرد و سایر هموطنانی را هم  را که قلبشان برای آزادی میهن می تپد، به مشارکت در این همیاری ملی فراخواهید خواند.
آری، ما همه با هم هستیم و ما صدای آزادیخواهی مردم ایران را هرچه قوی تردر جهان طنین انداز میکنیم.