Montag, 1. Oktober 2012

اجتماع ايرانيان به مناسبت لغو برچسب تروريستی در مقر مرکزی شورای ملی مقاومت


مريم رجوی: لغو برچسب توازن سياسی عليه رژيم آخوندی را به هم می زند و آرايش منطقه يی و بين المللی و داخلی را متحول می کند.
روز شنبه ۲۹سپتامبر، اعضا و هواداران و حاميان مقاومت ايران پيروزی درخشان و تاريخی عدالت بر زد و بند و پايان ۱۵سال برچسب ظالمانه تروريستی عليه مجاهدين را با حضور خانم مريم رجوی، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، در مقر مرکزی شورای ملی مقاومت در اورسوراواز، در حومه پاريس، جشن گرفتند.
در اين برنامه با برپا داشتن نمادها و نمايشگاه عکس ياد شهيدان دو قتل عام اشرف، زندانيان سياسی اعدام شده و ديگر مجاهدينی که طی اين دوران توسط رژيم آخوندی و حکومت عراق با سوء استفاده از اين برچسب، به خاک افتادند، گرامی داشته شد. شرکت کنندگان همچنين با گلباران آرم مجاهدين شادمانی خود از اين پيروزی بزرگ مقاومت ايران را ابراز داشتند.
سخنران اصلی اين برنامه خانم رجوی بود. علاوه بر او نمايندگانی از سوی هياتهای مختلف پارلمانی و شخصيتهای سياسی که از فرانسه، بلژيک، ايتاليا، انگلستان، سوئيس، دانمارک، سوئد، ايسلند، هلند، الجزاير، مصر در برنامه شرکت کرده بودند، به سخنرانی پرداختند.
سخنرانان لغو نامگذاری تروريستی و در هم شکستن بزرگترين راهبند جنبش مقاومت مردم ايران را تبريک گفتند و از خانم رجوی به خاطر تلاشهای پيگيرانه و رهبری هشيارانه اين کارزار، که در بسياری مواقع با گردنه های بسا صعب و دشوار روبه رو بود، تقدير کردند. آنها همچنين تصريح کردند که بدون پايداری و فداکاريهای ساکنان اشرف هرگز اين پيروزی محقق نمی شد، به راستی که آنها بهترين سمبلهای آزاديخواهی در دوران ما هستند.
شرکت کنندگان تأکيد کردند که اکنون زمان آن فرا رسيده که سياست استمالت به طور کامل به کنار گذاشته شود و با شناسايی شورای ملی مقاومت ايران، راه تغيير دموکراتيک و تحقق آزادی و حکومت مردمی در ايران هموار شود.
مريم رجوی، اين پيروزی را به عموم مردم ايران به ويژه زنان و جوانان و زندانيان سياسی، خانواده های شهيدان و همچنين به مجاهدان آزادی در اشرف و ليبرتی تبريک گفت و تأکيد کرد که اين پيروزی عدالت و قانون بر بی عدالتی و شيطان سازی، و يک سرفرازی تاريخی برای همه ايرانيان و بزرگترين شکست رژيم ولايت فقيه در رويارويی با مردم و مقاومت ايران طی سه دهه اخير است. حذف اين نام گذاری توازن سياسی عليه رژيم ولايت فقيه را به هم می زند و نويدگر تحول تازه يی در آرايش منطقه يی و بين المللی و داخلی است.
وی اين پيروزی را ثمره يک کارزار گسترده حقوقی و يک جنبش جهانی از مدافعان دموکراسی و ارزشهای انسانی در جهان امروز خواند که در برابر اين ليست گذاری ايستادند. جنبشی از قانون گذاران، سياستمداران، حقوقدانان و مدافعان حقوق بشر در پنج قاره جهان، که راه حل ايران را تغيير دموکراتيک به دست مردم و مقاومت ايران می داند، نه مماشات با رژيم ايران.
وی با قدردانی از خانم کلينتون که به رغم بسياری مخالفتها تصميم به لغو نام مجاهدين گرفت، گفت؛ حملات هيستريک رژيم ملايان و حاميانش به اين تصميم به خاطر رسوايی سياست مماشات است. آنها به درستی از اين می ترسند که از اين پس شيطان سازی اين مقاومت ديگر تکيه گاهی پيدا نمی کند. از اين پس مردم جهان و به خصوص مردم آمريکا درمی يابند که جنبش ما برخلاف اطلاعات گمراه کننده فاشيسم دينی از اين اتهامها بسيار فاصله دارد و تنها برای آزادی و دموکراسی در ايران مبارزه می کند.

خانم رجوی گفت: تروريست ناميدن مجاهدين، انحراف عظيمی در سياست جامعه بين المللی ايجاد کرد. زيرا وقتی مهمترين جنبش ضدتروريستی و ضدبنيادگرايی جهان، تروريست ناميده شد، نتيجه اش آن شد که تهديد پدرخوانده تروريسم و بنيادگرايی فراموش شد.
وی افزود: زمان تغيير اين سياست رسيده است. ما جامعه جهانی را فرا می خوانيم که خواست مردم ايران برای تغيير رژيم را محترم بشمارند و سياست خود را با آن منطبق کنند و مقاومت مردم ايران برای آزادی و دموکراسی را به رسميت بشناسند.
رجوی تأکيد کرد: حالا پس از لغو ليست گذاری، ديگر هيچ محذوری برای تأمين حقوق ضايع شده مجاهدان آزادی وجود ندارد. عراق بايد هر گونه محدوديت در آزادی رفت و آمد، دسترسی به وکيل و همچنين محدوديت در تصرف اموال منقول و غيرمنقول را از ميان بردارد. و ايالات متحده و سازمان ملل بايد خواستار نامگذاری ليبرتی به عنوان کمپ پناهندگی شوند.
رئيس جمهور برگزيده مقاومت گفت؛ ما خواهان يک جمهوری بر اساس رأی و انتخاب آزادانه مردم، جدايی دين و دولت، برابری زن و مرد، لغو حکم اعدام، کثرت گرايی، اعاده حقوق مليتهای تحت ستم، فرصتهای برابر اقتصادی. يک قضاييه مستقل و عادلانه و يک ايران غيراتمی هستيم و برای آن مبارزه می کنيم.

دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران
۸مهر۱۳۹۱ (۲۹سپتامبر۲۰۱۲)