Samstag, 6. Oktober 2012

مريم رجوی از اتحاديه اروپا خواست به «سياست مماشات در قبال رژيم ايران» پايان دهد

خبرگزاری فرانسه: مريم رجوی از اتحاديه اروپا خواست به «سياست مماشات در قبال رژيم ايران» که «متحد و همدست» رژيم بشار اسد است پايان دهد

خانم رجوی گفت رژيم تهران «بدون هيچ شکی» توسط مردم و مقاومت ايران سرنگون خواهد شد و افزود: «حذف مجاهدين از ليست آمريکا بزرگترين شکست بين المللی رژيم ايران طی 30سال گذشته است»


خبرگزاری فرانسه- بروکسل 3اکتبر ۲۰۱۲: رئيس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ايران مريم رجوی چهارشنبه از اتحاديه اروپا خواست که به «سياست مماشات در قبال رژيم ايران» که «متحد و همدست» رژيم سوری بشار اسد است، پايان دهد.
خانم رجوی در پارلمان اروپا در بروکسل در حالی که مهمان «گروه دوستان ايران آزاد» دربرگيرنده 200 نماينده پارلمان اروپا، بود، گفت «ما خواستار پايان سياست مماشات با مقامات جنايتکار رژيم ايران و شناسايی مقاومت مردم ايران عليه فاشيزم مذهبی و برای آزادی و دموکراسی هستيم».
او تأکيد کرد: «اين تنها پاسخ به رژيمی است که متحد و همدست بشار اسد است که روزمره در کشورش کشتار می کند».
مريم رجوی ضمن اشاره به اين که «بی شک از ماه ژوئيه گذشته، اروپا خريد نفت از رژيم ايران را تحريم کرده است» افزود «اگر چه اين يک اقدامی لازم است ولی قابل تأسف است که تمايل سياسی به مماشات با اين رژيم هم چنان در اروپا حاکم است».

وی در اين رابطه يادآوری کرد در حالی که سردمداران رژيم ايران «يک پل هوايی بر فراز عراق برای مسلح کردن ماشين کشتار بشار اشد ايجاد کرده، اروپا سکوت پيشه می کند». و اضافه کرد «تا کی اتحاديه اروپا می خواهد بدون هيچ عملی شاهد» برنامه اتمی رژيم ايران باشد.
خانم رجوی همچنين «معاملات گسترده» ميان مقامات رژيم ايران و شرکتهای اروپايی را محکوم کرد. وی با ابراز تأسف گفت «با وجود تحريمها، رژيم ايران اصلی ترين مواد صنعتی را از اروپا خريداری می کند». وی هشدار داد که اين يک سياست «مخرب» است.
خانم رجوی ابراز اطمينان کرد که رژيم تهران «بدون هيچ شکی» توسط مردم و مقاومت ايران سرنگون خواهد شد.
او افزود: «حذف سازمان مجاهدين خلق ايران از ليست آمريکا بزرگترين شکست بين المللی رژيم ايران طی 30سال گذشته است».
پيش از ايالات متحده، انگلستان (در سال ۲۰۰۸) و اتحاديه اروپا (در سال ۲۰۰۹) تصميم گرفتند که مجاهدين خلق را يک سازمان تروريستی تلقی نکنند.