Freitag, 18. Januar 2013

عكسهاي رابطه بني صدر با ماموران وزارت اطلاعات


دوش آن صنم چه خوش گفت در مجلس مُغانم
با كافران چه كارت گر بُت نمي پرستي!
ما اومديم اين گزارش پنتاگون را خونديم، ديديم به!!!!! بابا دنيا عجب جائيه. اين وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي چه شعبده بازيهائي که بلد نيست!!!!! دلار هاي خوني – نفتي جمهوري اسلامي به همراه سودجوئي شخصي بعضي ها و بيشتر از همه اعتمادشون به سيستم امنيتي ولايتمدار سربازان گمنام (که امکان لو رفتن وجود نداره) کار دست آبرو و حيثيت نداشته خيليها داده.
وسط اين تفکرات تلفن زنگ زد، گفتند برو دستخط «جهانگير.ش» رو هم نگاه کن که حيثيت براش نمونده!!!!! رفتيم ديدم بله، دستخط که چه عرض کنم، صحراي کربلاست!!! دنياي ماتم. خودش هم تائيد کرده که دادگاه روي متني که اون رو جاسوس سيستم اطلاعاتي جمهوري اسلامي مي دونسته صحه گذاشته!!!!!
جهان جون طفلک يك تيم از اعزاميهاي بچه هاي وزارت اطلاعات! را توريستي با پاس جمهوري اسلامي آورده بود پاريس كه از تظاهرات مخالفين طفلکيها فيلم برداري كنند و بعد از گشت و گذار و ولگردي زير نظر بچه هاي سفارت دو هفته بعدش بروند ايران که از شانس بد گرفتند شون !!!
بعد معلوم شد يكي با تلفن از يك خبابون اونطرفتر داشت اينها را كنترل مي كرد كه تمرين فيلم برداري توي پاريس انجام بدهند؟؟ عجب دنياي غير آزادي!!!! اينها داشتند تمرين مي كردند و دست بر قضا همزمان شد با تظاهرات مخالفان جمهوري اسلامي. چه عيبي داره؟؟؟ اين همزماني هم کار دست «جهانگير. ش» جون داد!!!! (جهانگير شادانلو)
البته «جهانگير . ش» براي «د اس ت» هم كار مي كنه و مامور دوجانبه است. منتهي ماموريتش فقط عليه مخالفين نظام است با پُز مخالف و ادا و اطوارهايي كه اصلا به قيافه اش نمياد.
ممد!!!!! همين ممد طفلک!!!! رفتن پشت سرش حرف درآوردن که آآآي رفته با خبر گزاري فارس که مال سپاه هست مصاحبه کرده. بابا پس آزادي کجا رفت؟؟؟ چرا ممد نبايد با اونها بره صحبت کنه. توي دنياي ازاد همه با هم حرف ميزنن ديگه. ممد هم يکي!!!! کسي نميگه طفلک اين همه زحمت ميکشه و 24 ساعت از اين ور به اونو ميدوه براي اينکه مردم خداي نکرده گير گروههاي معاند نظام نيفتند. با اين دوستش جهان و اون يکي خدابنده چقدر فعاليت ميکنند در راه خدا !!!!!!!!!!!!!!! بدون هيچ چشمداشت مالي از کسي.
ببخشيد تلفن زنگ ميزنه، يک لحظه!!!! (محمد حسين سبحاني)
اي بابا!!!!!!!!!!!! باز اين رفيقمون زنگ زد ميگه خدابنده همونيه که اسم و رسم و عکس خودش و زنش توي اين گزارش پنتاگون اومده!!!! رفيقمون گفت که توي دادگاه ناياک هم چک ناياک براي پول بليطشون به US هم پرداخت شده بود!!!!
ميگن يکبار فرمانفرما براي مدرس پيغام داد که اينقدر پا روي دم ما نذار، مدرس هم پيغام داد که مشکل از من نيست. مشکل از دُم شماست که همه جا پهنه. هر جائي که قدم ميذارم دُم تو داره وول ميخوره (نقل به مضمون). حالا داستان ما و اين حضرات هم تا حدي شبيه همين ماجراست. به هر طرف که نگاه ميکنيم و در هر وادي که قدم ميزنيم ارتباط حضرات با سربازان گمنام ولايتمدار افتاده و هي مجبوريم به بقيه نشون بديم که مراقب باشند توي دام نيفتند.
لامصب هر طرف آبروي اين بچه ها (جهان و ممد و مسعود و ان ) رو که ميخوايم جمع کنيم نميشه. هر طرفش را که ميگيريم ارتباطشون با جمهوري اسلامي از يک طرف ديگر ميزنه بيرون!!!!!!!!!!!!!!
راستي جناب بني صدر (سياوشي که به رستم بدل شد) با اينها چيکار داره؟؟ که تعداد زيادي از عکسهاشون با هم اومده بيرون؟؟؟ معمولا همه ارتباطات که توي نت نمياد، نوک کوه يخ ارتباطات هست که مياد بيرون. جريان چيه سياوش سابق- رستم فعلي؟؟؟ باز اين تلفن زنگ زد. الان ميام.
اين رفيقمون زنگ زده ميگه بني صدر چند سال قبل رفته بوده توي دادگاه به نفع احسان نراقي شهادت داده. همون دادگاهي که نراقي پولش را از احمدي نژاد ميخواست!!!!!!!!!!!!!!!!! اوا خاک عالم!!!!!!! رستم زمان!!!!!!!!!!!
به هر حال اين بني صدر نشان داد که حتي اگر در چهار تا مصاحبه گوشت رو بخوره، ولي در دادگاه و در مراکز ذي صلاح استخوان جمهوري اسلامي را همواره به دندان ميکشه. به عبارتي هم گوشت رو ميخوره هم استخوان را - که اصل داستان که همان ولايت فقيه است- را نگه ميداره که خداي نکرده از بين نره. واقعا دمش گرم که شاعر وقتي اين ارتباطات را ديد در وصف رابطه حضرات با جمهوري اسلامي گفت:
اگر رفيق شفيقي درست پيمان باش، حريف خانه و گرمابه و گلستان باش
به هر تقدير، اين جناب بني صدر (سياوش تبديل شده به رستم) با استخواني از جمهوري ولايتمدار در دهان، با حضرات (جهان و ممد و مسعود و كريم و بتول و ...) چه ميکند؟ باز ياد اين بيت ميافتم:
دوش آن صنم چه خوش گفت در مجلس مُغانم
با كافران چه كارت گر بُت نمي پرستي!
براي درک دقيقتر ازتباطات، اين لينکها را هم در نظر بگيريد:
http://iraniansforum.com/index.php/aarticles/474-2013-01-06-17-09-50
http://radiokoocheh.com/article/195279