Dienstag, 12. März 2013

زیر پا له شدن لیست تحریم های اتحادیه اروپا و آمریکا با حضور پاسدار تروریست مصطفی محمد نجار در وین

بنا بر اعلام معاون پارلمانی و حقوقی وزیر کشور رژیم آخوندی، سرتیپ پاسدار مصطفی محمدنجار در ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ (۱۲ مارس ۲۰۱۳) در اجلاس مبارزه با مواد مخدر در وین پایتخت اطریش شرکت میکند.
مصطفی محمد نجار بعنوان وزیر کشور و جانشین فرمانده نیروهای انتظامی در سپتامبر ۲۰۱۰ به دستور رئیس جمهوری آمریکا بعنوان یکی از ۸ نفر از مقامات و سران ناقض حقوق بشر در ایران، در لیست تحریم های آمریکا قرار گرفته است. اتحادیه اروپا نیز در اکتبر ۲۰۱۱ پاسدار مصطفی محمد نجار را بهمراه آخوند حیدر مصلحی وزیر اطلاعات رژیم آخوندی و تعداد دیگری از این جنایتکاران در لیست تحریم های ناقضان حقوق بشر اتحادیه اروپا قرار داد. اما علیرغم این تحریم ها از پاسدار مصطفی محمد نجار برای شرکت در اجلاس مبارزه با مواد مخدر در کنار وزرای اروپائی (که خودشان وی را در لیست تحریم قرار داده اند) دعوت بعمل آورده اند و قرار است چند روز در کنار او بنشینند.!!
آشنائی کوتاهی با پاسدار مصطفی نجار:
نام: مصطفی
نام خانوادگی: محمدنجار
تاریخ و محل تولد: ۱۳۳۵ (۱۹۵۶) از تهران
تحصیلات: مهندس مکانیک و فوق لیسانس مدیریت اجرائی

سوابق:
در دولت نهم (احمدی نژاد) از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ وزیر دفاع بود و در دولت دهم از سال ۱۳۸۸ تاکنون وزیر کشور است.
تا قبل از وزیر شدن در دولت احمدی نژاد در سپاه پاسداران بوده و دارای درجه سرتیپ پاسداری است. وی از ابتدای تأسیس سپاه پاسداران در اوائل سال ۱۳۵۸به عضویت سپاه در آمد و تا سال ۱۳۸۴ که وزیر احمد نژاد شد، در سرکوب، عملیات ترویستی سپاه و تولید سلاح های کشتار جمعی در سپاه نقش فعال فرماندهی داشته است از جمله:
۱.    در سرکوب مردم کردستان در سالهای اول انقلاب بویژه در درگیریهای منطقه نقده در سال ۱۳۵۸شرکت داشت.
۲.    از سال ۱۳۶۱ تا سال ۱۳۶۴ در قسمت تروریستی و صدور بنیادگرائی (انقلاب) سپاه فعال بود و مسئول منطقه خاورمیانه محور لبنان - فلسطین و کشورهای خلیج فارس بود و مرتب به لبنان تردد میکرد. وی بعنوان یک فرمانده ارشد سپاه در لبنان در ۱ آبان ۱۳۶۲ (۲۳ اکتبر ۱۹۸۳) که مقر تفنگداران دریائی آمریکا در بیروت با یک عمل تروریستی (تحت مسئولیت او) منفجر شد حضور داشت که در جریان آن بیش از ۲۴۰ نفر کشته شدند.
این پاسدار تروریست که عملیات تروریستی در سال ۱۳۶۲ را انجام داد و امروز بعنوان نماینده رژیم راهی ژنو شده است، از نظر غرب اصلا ناشناخته نیست. علاوه بر مقاومت ایران که مجمد نجار را به عنوان فرمانده عملیات تروریستی معرفی کرده است، رسانه های غربی نیز بارها به همین امر اشاره کرده اند از جمله:
•    بعداز از انتخاب مصطفی محمد نجار به وزارت دفاع احمدی نژاد در سال ۱۳۸۴، نشریه ورلد نت دیلی چاپ آمریکا طی گزارشی در پایگاه اینترنتی خود خبر داد که مصطفی محمد نجار، وزیر جدید دفاع تهران رابطه ای مستقیم با عملیات بمب گذاری علیه تفنگداران دریایی آمریکا در سال ۱۹۸۳ در بیروت دارد. این نشریه می افزاید: مصطفی محمد نجار هنگام عملیات بمب گذاری در تاریخ ۲۳ اکتبر ۱۹۸۳، یک فرمانده ارشد سپاه پاسداران در لبنان بود..
•    نشریه اطلاعاتی اینتلیجنس آنلاین منتشره در ۱۶ سپتامبر ۲۰۰۵ (۲۵ شهریور ۸۴) در مورد وی می نویسد:”وزیر دفاع جدید ایرانی محمد مصطفی نجار از ژنرال پاسدارانی است که از سال ۱۹۸۰، عضو اولین دسته های پاسداران میشود و سریعأ ریاست نیروی صدور انقلاب را در دست میگیرد. در اوائل سال ۱۹۸۲، اولین رئیس سپاه پاسداران در لبنان میشود. در این سمت، وی در سوقصدهای خونین پاییز ۱۹۸۳ علیه نیروهای آمریکایی و فرانسوی دست داشته است. در پایان سال ۱۹۸۴، به تهران بر میگردد و سرپرستی سپاه حزب الله در خلیج را که به شیعیان جوان بحرینی و عربستان سعودی، آموزشهای نظامی میدادند را بر عهده میگیرد.....“
۳.    محمدنجار از سال ۱۹۸۵ در معاونت صنایع خودکفائی وزارت سپاه و بعداز ادغام وزارت سپاه با وزارت دفاع در صنایع دفاع نقش فعالی در خود کفائی تسلیحاتی رژیم و پیش برد پروژه های سلاح های کشتار جمعی دنبال کرده است.
۴.    توپ غول‌پیکر ۳۲۰میلیمتری به‌نام موشک تاشو وزارت اطلاعات در سال۱۹۹۴، ساخت یک سلاح منحنی‌زن که بتواند با فاصله هفتصد متر از هدف و با استفاده از زیرساخت ثابت یا متحرک شلیک کند و گلولهٌ۲۰۰کیلوگرمی انفجاری آن در بالای هدف با قدرت تخریبی بالا منفجر شود را به «گروه جنگ‌افزار حدید» در صنایع دفاع که سلاحهای ویژهٌ تروریستی رژیم توسط آن ساخته می‌شود، داد.
مدیر گروه جنگ‌افزار حدید در آنزمان سرتیپ پاسدار مصطفی محمد نجار بود. این موشک که رژیم به‌آن موشک تاشو ۳۲۰میلیمتری می‌گوید توسط تیمی به ریاست سرتیپ پاسدار محمد نجار طراحی شد و یکی از طراحان اصلی آن پاسدار مزدوری به‌نام افراشته بود. طراحی این سلاح ۴ماه به‌طول انجامید و ۲۰فروند آن در طول یک‌سال ساخته و در پاییز سال۱۹۹۵ به وزارت اطلاعات تحویل داده شد. این موشک با هدف حمله به مقر رئیس جمهور مقاومت در پاریس و نیز دفتر مرکزی مجاهدین در بغداد محل حضور آقای رجوی طراحی شده بود.