Montag, 6. Mai 2013

كابوس ولي فقيه ارتجاع ازحضور مجاهدين در سوريه و لرزه هاي سرنگوني بشار اسد

«اعضاي مجاهدين در سوريه در قرارگاهي به نام «حنيف» حضور دارند که با نام مستعار بيمارستان فعاليت مي‌کند»
«سرکردگان مجاهدين ميدان نبرد سوريه را براي نيروهاي خود به عنوان ميدان نبرد عليه جمهوري اسلامي
ترسيم کرده‌اند»
خبرگزاري سپاه پاسداران -14ارديبهشت92: حضور مجاهدين در سوريه در پوشش گروه‌هاي امدادي پزشکي
اعضاي مجاهدين که براي کمک به اقدامات تروريستي در سوريه به اين کشور اعزام شده‌اند، در پوشش امدادرساني، کمک‌هاي پزشکي و در مکان‌هايي با پوشش بيمارستان فعاليت مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از ديده‌بان،‌ يکي از اعضاي مجاهدين که با فرار از اين گروه موفق شد از سوريه خارج شود، ضمن افشاي اقدامات مجاهدين در پوشش امدادهاي پزشکي، از کشته شدن 2 نفر از اعضاي اين گروهک خبر داد.
اين عضو جدا شده که نخواست نامش فاش شود، ادامه داد: اين دو عضو مجاهدين خلق شهروند کشورهاي دانمارک و سوئد بودند که از طريق هوايي به استانبول و سپس زميني به سوريه فرستاده شده‌اند و به دستور سازمان در درگيريهاي سوريه شرکت داشتند.
اين عضو جدا‌ شده افزود: اگر چه مجاهدين خلق قبلاً به همکاري مستقيم با ارتش آزاد سوريه اقرار کرده‌اند، ولي تاکنون هيچ‌گاه شرکت مستقيم در عمليات نظامي تروريستي در اين کشور را بر عهده نگرفته بودند.
بر پايه اين خبر، اعضاي مجاهدين در سوريه در قرارگاهي به نام «حنيف» حضور دارند که با نام مستعار بيمارستان فعاليت مي‌کند. در اين قرارگاه افرادي در کنار مجاهدين فعاليت مي‌کنند که نه فارسي مي‌دانند، نه عربي و فقط به زبان انگليسي صحبت مي‌کنند.
رابطه اين گروه با ارتش آزاد سوريه عمدتاً از طريق مرز اردن و با همکاري بقاياي حزب بعث عراق (شاخه عزت ابراهيم) در اين کشور است. البته حزب بعث (شاخه عزت ابراهيم) اين روزها همکاري نزديکي با کشورها غربي دارد و رابطه‌اش با غرب به مراتب گرم‌تر از رابطه دولت عراق با آمريکا و دوستانش در خاورميانه است.
سرکردگان مجاهدين و ارتش آزاد سوريه در ماه‌هاي اخير به صورت علني در پاريس و پايتخت‌هاي ديگر کشورهاي غربي ملاقات و کنفرانس داشته‌اند و بنابر اطلاعيه‌هاي خودشان، رابطه‌اي نزديک و استراتژيک دارند، ولي استفاده از کشور ترکيه و بخصوص استفاده از شهروندان کشورهاي اروپايي براي شرکت در عمليات نظامي در خطوط مقدم درگيري (جايي که اين دو عضو مجاهدين توسط ارتش سوريه کشته شده‌اند) اقدامي جديد است.
خبرگزاري سپاه پاسداران -14ارديبهشت92: کارشناس موسسه راهبردي ديده‌بان گفت: حضور اعضاي مجاهدين در سوريه هيچ کمکي به معارضان سوري نمي‌کند، بلکه اين اقدام براي جلوگيري از فروپاشي تشکيلات مجاهدين صورت گرفته است.
وي با اشاره به اينکه به لطف حمايت‌هاي ملي برخي کشورهاي غربي و برخي دولت‌هاي مرتجع منطقه سوريه امروز تبديل به ميدان نبردي براي حضور گروه‌ها و جريانات تروريستي شده است، ادامه داد: اخضر ابراهيمي نماينده مخصوص سازمان ملل و اتحاديه عرب در امور سوريه در گزارش خود از حضور اتباع ٣٨ کشور جهان در جنگ داخلي اين کشور خبر داده است.
به گزارش خبرگزاري‌ها، سازمان مجاهدين مقري براي خود در پوشش بيمارستان در سوريه تدارک ديده که در مناطق مرزي اردن و سوريه واقع شده و به نام قرارگاه حنيف شناخته مي‌شود.
وي ادامه  داد: سرکردگان مجاهدين ميدان نبرد سوريه را براي نيروهاي خود به عنوان ميدان نبرد عليه جمهوري اسلامي ترسيم کرده‌اند و با مشغول سازي نيروهاي خود در اين حوزه چه به صورت فيزيکي يا به صورت جنگ رسانه‌اي و تبليغاتي، مشغوليتي جديد بوجود آورده‌اند...
اين کارشناس امور تروريسم با بيان اينکه سازمان حضور عوامل خود در سوريه را هيچگاه انکار نکرده، اضافه کرد: اخيراً نيز کشته شدن 2 تن از عوامل اين گروه در سوريه دلايلي کافي براي اثبات حضور عوامل مجاهدين در سوريه است.