Dienstag, 7. Mai 2013

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت در باره مهملبافی های اخیر ایرج مصداقی

4 سال پيش شوراي ملي مقاومت ايران، بر اساس مصوبة دفاع از اشرف (16 دي1388) همكاري با رسانه هايي را مورد تحريم قرار داد كه مصداق  «همسويي با ولايت مطلقه فقيه در ضديت با فرزندان رشيد و مقاوم مردم ايران در اشرف» شمرده ميشوند. سايت ايرج مصداقي هوادار نادم سازمان مجاهدين خلق ايران از همان 4 سال پيش، نمونه بارز آنها بوده و هست.

مُهملبافي و دروغپردازي و بازپخش ياوه هاي تكراري اين شخص عليه مجاهدان اشرفي بويژه آقاي مسعود رجوي كه اخيراً بالا گرفته است، تازگي ندارد و بيش از سه دهه توسط ارگانهاي سركوبگر رژيم ضد بشري و رسانه ها و مأموران گشتاپوي آخوندي در هزاران خبر مجعول و مقاله و تحليل و كتاب و مصاحبه و فيلم و سريال تلويزيوني و نمايشگاه ، تكرار شده است. علاوه بر اين 300 بلندگو در اطراف اشرف طي 677 روز، همين مطالب را به اشكال مختلف بطور شبانه روزي تكرار كرده اند.
سخن گفتن از سركوب، ديكتاتوري، كيش شخصيت، محاكمات دروني، شيوه هاي استاليني، شستشوي مغزي، طلاق اجباري، وادار كردن افراد به بازگشتن به ايران به زور، نقض حقوق بشراعضاء و همچنين فساد شخصيت و اخلاق مجاهدين و مسئول شوراي ملي مقاومت، چيز تازه اي نيست و تنها نيازمندي شديد خطوط متداخل ارتجاعي و استعماري را به از ميان برداشتن تشكيلات مجاهدين، بويژه بعد از خروج از ليست هاي تروريستي در شرايطي كه رژيم آخوندها در بحران سرنگوني دست و پا ميزند، نشان ميدهد. به اين قبيل برچسب ها مكررا پاسخ داده شده است. از جمله در آذرماه 1373 شوراي ملي مقاومت ايران در پاسخ به « تحريف و قلب واقعيات و تكرار دعاوي و اتهامهاي بي پايه از سال 64 در جريان رسوايي ايران گيت و معامله با رژيم خميني» در گزارش وزارت خارجه آمريكا خاطر نشان كرد: «براي ما تعجب آور نيست كه اين گزارش، مجاهدين و همچنين شوراي ملي مقاومت را ”اساساً غير دمكراتيك“ توصيف مي كند و مينويسد ”آنها يك آلترناتيو مناسب براي رژيم كنوني ايران نيستند“ . سياست گذاران و تنظيم كنندگان اين گزارش از قماش همان كساني هستند كه دولت ملي دكتر مصدق را نيز ”مناسب“ نميدانستند. آري ،”بزرگترين گناه“شوراي ملي مقاومت و مسئول آن آقاي مسعود رجوي، همچون مصدق بزرگ و در پيروي از او ، پايبندي به استقلال و دمكراسي است. اين مقاومت بر آن است كه پرچم شرف و آزادگي مردم ايران را همواره در اهتزاز نگاه دارد». از اين رو، خصومت افسار گسيخته و كين توزي بيمارگونه عليه مجاهدين و مقاومت ايران، با رطب و يابس گفتن، آسمان و ريسمان را بهم دوختن، نقل قولهاي ناقص يا بي ربط  از اين و آن، دروغهاي زنجيره اي  به استناد مأموران آشكار و پنهان اطلاعات ، تنها در خدمت ارتجاع و استعمار و رسانه ها و سرويس هاي مربوطه است و همچنانكه در مصوبه شورا آمده است، راه كشتار رزمندگان آزادي را  هموار ميكند, اين خيانت به مبارزات و آرمانهاي آزاديخواهانه ملت ايران است.
صداي نادمان و خيانتكاران را نميتوان«صداي قتل عام» مجاهديني قالب كرد كه زهر آتش بس را به حلقوم خميني ريختند.
مقاومت ايران بار ديگر بر ضرورت تحريم اين قبيل سايتها كه حقانيت آن بيش از پيش به اثبات رسيده است تأكيد ميكند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت
16 ارديبهشت1392