Mittwoch, 11. September 2013

بیانیه جامعه زندانیان سیاسی ایران قتل عام و جنایت هولناک در اشرف


« تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست شکست و پیروزی هست، اما پیروزی نهایی از آن خلقها خواهد بود.»
بار دیگر رژیم فاشیست مذهبی حاکم بر ایران در یک تبانی آشکار با ارگانهای امنیتی دولت فرقه ای عراق، در جنایتی هولناک و مافوق تصور، دست به کشتار و قتل عام رزمندگان آزادی و پناهندگان سیاسی ایران زد و پنجاه و دو نفر از ساکنان اشرف را که بعنوان افراد «حفاظت شده» میبایست تحت پوشش سازمان ملل باشند، بیرحمانه به خاک و خون کشید.
دستان بسته این اسیران مظلوم و زدن تیر خلاص به سر آنها، یادآور اعدامهای بیرحمانه دهه سیاه شصت و بخصوص تداعی کننده دستان بسته سربداران قتل عام تابستان شصت و هفت میباشد. البته وقاحت و شناعت انجام چنین عملیاتی حتی در خارج از مرزهای جغرافیای ایران اشغال شده، بیانگر التزام "شیخ اعتدال" به ادامه سیاست تروریسم دولتی در ارتکاب جنایاتی همچون کشتار میکونوس و بیش از چهارصد وپنجاه عملیات تروریستی ملایان پلید در سراسر جهان است. جنایاتی که بی شک بی عملی سازمانهای حقوق بشر جهانی ومماشات کشورهای غربی باعث تداوم آن شده است.
ما "جامعه زندانیان سیاسی ایران" این کشتار و "جنایت علیه بشریت" را قویا محکوم نموده و از ارگانهای ملل متحد و دولت امریکا، خواهان تحقق موارد زیر هستیم:
1-    با توجه به تکرار حملات تروریستی به اردوگاه اشرف و لیبرتی و عدم توانایی و خواست حاکمیت دست نشانده عراق برای مقابله با آن، اسقرار نیروهای کلاه آبی سازمان ملل برای حفاظت از جان ساکنان تا زمان انتقال به کشورهای امن، ضروری است.

2-     تضمین آزادی هفت گروگان این حمله و تحقیقات مستقل و بین المللی در رابطه با این جنایت سیاه تا روشن شدن تمامی زوایا و مشخص شدن آمران و عاملان و تحت تعقیب گرفتن همه قاتلان و آدمربایان.

جامعه زندانیان سیاسی ایران
شهریور 1392