Mittwoch, 2. Oktober 2013

سپاه پاسداران در شيراز 800 بشقاب ماهواره را زير چرخهاي تانك له كرد



دو روز پيش از آن روحاني در نيويورك مدعي شده بود «در ايران همه به راحتي به شبكه‌هاي ماهواره دسترسي دارند»
آخوند روحاني، رئيس جمهور فاشيسم ديني حاكم بر ايران، در روز چهار مهر در شوراي روابط خارجي در نيويورك با دجالگري گفت «در ايران همه به راحتي به شبكه‌هاي ماهواره دسترسي دارند، حتي روي پشت بامهاي هر روستايي آنتن ماهواره مي بينيد». دو روز بعد سپاه پاسداران در شيراز اعلام كرد 800دستگاه «آنتن و ریسور» دریافت شبکه‌های ماهواره يی را زير چرخهاي نفربرهاي زرهي و غلطك «بطور نمادین » و به عنوان «اقدامی ارزشی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب و نظام» و «باحضور مسئولان استان و شهر شيراز» له كرده است.
سايت پاسداران در استان فارس در همين رابطه نوشت: «در شیراز تانکهای سپاه به جنگ آنتنهای ماهواره رفتند» و افزود: اين «دومین مرحله از امحاء دستگاههای جمع آوری شده بود كه تنها در یکی از پایگاههای متولی طرح مبارزه با شبکه های ماهواره يی» انجام شد. پاسداران بر روي چند بشقاب ماهواره پرچم آمريكا و شعار «مرگ بر آمريكا» نصب كرده بودند.
چند روز قبل از سخنراني روحاني نيز جنتي، وزير فرهنگ و ارشاد او با ابراز نگراني از اين كه حدود
۶۰درصد مردم تهران از ماهواره استفاده مي‌كنند گفت: امروز امكان دسترسي آزاد به اطلاعات، ماهواره ها و اينترنت...موجب شده طي يك تهاجم فرهنگي الگوهاي غلط و ضدارزشي در جامعه ما نمود پيدا كند». (خبرگزاری وزارت اطلاعات-مهر- 22شهريور92).
آخوند محمد سعيدي، امام جمعه قم در روز 3مهرماه گفت: «امروز دشمن با حمله و تهاجم فرهنگی، عمق خانه ها و خانواده هاي ما را نشانه رفته است». حسين ذوالفقاري، فرمانده مرزباني نيروي انتظامي رژيم از افزايش 99درصدي كشفيات تجهيزات ماهواره خبر داد (خبرگزاري حكومتي ايسنا-4مهر).
اقدامات سركوبگرانه و ابراز نگرانيهاي رژيم، نشانگر هراس آنها از انزجار فزاينده عمومي از تلويزيونهاي حكومتي و استقبال از تلويزيونهاي ممنوعه به ويژه سيماي آزادي است كه يك منبع قابل اتكاء براي دسترسي به اطلاعات و اخبار به خصوص در ارتباط با ديكتاتوري آخوندي و مقاومت مردم ايران است.
پيش از اين سركردگان رژيم آخوندي بارها برنامه هاي سيماي آزادي را «خطرناك» توصيف كرده اند. از جمله معاون تلويزيون رژيم گفته بود: «سیمای آزادی كه مربوط به فعالیت [مجاهدين]  است از جمله رسانه هایی هستند كه متأسفانه به بیشتر خانه های ایرانی نفوذ كرده است». وي ضمن ابراز وحشت از «دوبرابر شدن ميزان روى آوردن مردم به ماهواره» «روند گسترش» آن در جامعه را «بسیار نگران كننده» خواند.
لبخند در نيويورك، اعدام زندانيان و له كردن بشقابهاي ماهواره در ايران، قتل عام در اشرف و كشتار مردم سوريه و بمباران شيميايي آنها، اين سياست رژيم آخوندي در دوران رياست جمهوري روحاني است.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
10مهر 1392(2 اكتبر2013)