Sonntag, 16. Februar 2014

بشنوید از زبان جنایت کار دیروز و اصلاح‌طلب!!! امروز

«حکومت باید برای این اپوزیسیون خدا را شکر کند»

آخوند جنایت کار سیدحسین موسوی تبریزی دبیر کل مجمع مدرسین حوزه علمیه قم و دادستان کل دادگاه‌های انقلاب در زمان خمینی، طی یک سخن‌رانی در کتاب‌خانه اقبال قم گفت: «این حکومت باید آن‌چنان شکر خدا کند که منطقی‌ترین و بی‌توقع‌ترین اپوزیسیون در این حکومت وجود دارد».

موسوی تبریزی ادامه داد: «دیدیم که در‌‌ همان زندان نامه نوشتند که مردم باید در انتخابات شرکت کنند. عده‌ای از ایرانیان هم که مجبور شدند و به خارج کشور رفتند هم از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کردند».

این چهره اصلاح‌طلب افزود: «عقلای افرادی که به خارج از کشور رفته و مستقل فکر می‌کنند، در زمان انتخابات نامه نوشتند که در انتخابات شرکت کنید؛ آدم ارزش این منتقدان منصف و خوب را نباید بداند؟ این نعمت بزرگی است؛ همه این عوامل باعث شد دست به دست هم دادیم و رهبری هم فرمودند اگر نظام جمهوری اسلامی را نمی‌خواهید مملکت را که می‌خواهید؛ و خلاصه جوانان ما در انتخابات اخیر ثابت کردند آزادمرد و آزاد اندیش‌اند؛ آمدند و رأی دادند و شما یقین بدانید‌‌ همان روز انتخابات ملت ایران پیروز شد؛ کار به برنامه بعد آقای دکتر روحانی ندارم».

وی افزود یک وقتی مرحوم آیت‌الله العظمی منتظری نامه‌ای به امام در رابطه با پایان جنگ نوشتند...

امام در جواب نامه آیت‌الله منتظری، نامه نوشته بودند که در مجلس هم خوانده شد؛ یک جمله مهم آن نامه امام این بود که« شما اطمینان داشته باشید و تردید در ادامه جنگ، خیانت به رسول الله است و شما با همه بزرگی‌تان مسوولین جنگ را حمایت کنید»

موسوی تبریزی ادامه داد ,حدود ۱۳ روز پس از نامه آیت‌الله منتظری و جواب امام به نامه ایشان، امام قطع‌نامه را قبول کردند


حسین موسوی تبریزی درباره رسوایی خرید اسلحه توسط ایران از آمریکا با واسطه اسراییل که در آمریکا به «ایران کنترا» یا «ایران گیت» و در ایران به «جریان مک فارلین» معروف شد، گفت: «شما فکر می‌کنید جریان مک فارلین، و مذاکراتی که دوستان آن موقع راه انداختند و خیلی هم مذاکرات خوبی بود، بدون اجازه امام خمینی بود؟ نه؛ با اذن امام خمینی و با اطلاع امام و با اطلاع بزرگان بود».

سیدحسین موسوی تبریزی با بیان این‌که دنبال کردن روش «نرمش قهرمانانه» در سیاست خارجی خیلی خوب است، تاکید کرد: «نه فقط حالا بلکه حتی در زمان امام خمینی هم همین طور بود، که امکان ندارد، بدون اذن و اجازه رهبری، مسائل مهم سیاست خارجی را انجام دهند»
.