Mittwoch, 5. Februar 2014

زوزه‌هاي آخوند روحاني از فعاليتهاي بين‌المللي مقاومت ايران

مجيزگويي براي ولي فقيه ارتجاع و وزارت اطلاعات و فعاليتهاي اينترنتي مزدوران «گمنام»!
آخوند شيخ حسن روحاني، رئيس جمهور ارتجاع بعد از ركورد شكستن در اعدامهاي وحشيانه درهمين چندماهي كه برسركار آمده، در ديداري با وزير و كاركنان وزارت بدنام اطلاعات خشم و درماندگي خود را از فعاليتهاي مقاومت در عرصه بين‌المللي بارز كرد و گفت:
به محض اینکه ما یک قدم برای تعامل با دنیا برداشتیم تا از این فشار ظالمانه و نابحقی که علیه نظام اعمال شده بکاهیم، دشمن تحرکات وسیع خود را برای خدشه وارد کردن به این حرکت آغاز کرد.
اکنون دشمنان و بدخواهان، هزاران ساعت وقت برای توطئه علیه این نظام هزینه می کنند.
این شما سربازان گمنام و کارکنان زبده وزارت اطلاعات هستید که باید همه این تحرکات را زیر نظر داشته باشید. این شمائید که باید بگویید تا چه حد گروهک های ضد این نظام در خارج از کشور به تکاپو افتاده اند و روزانه با مقامات کنگره آمریکا و دیگران دیدار می کنند تا مانع از رسیدن این نظام به اهداف خود شوند… بدون تعارف به وزارت اطلاعات و نیروهای فداکار آن افتخار می‌کنم.
آخوند روحاني همچنين كنترل ارتباطات اينترنتي را يكي از سياستهاي كلان دولت خواند و با مجيزگويي براي فعاليتهاي اينترنتي مزدوران گفت:
«وزارت اطلاعات باید با همکاری دستگاه‌های مرتبط هم هوشیارانه اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با حملات سایبری را دنبال کند....
نظام مانند قلعه ای است که وزارت اطلاعات از فراز آن تحرکات دشمن را رصد کرده و البته نگاه لازم را  به داخل قلعه نیز دارد....
کارکنان وزارت اطلاعات باید وظایف خود را برای حفظ نظام، قاطعانه و دقیق انجام دهند....»
آخوند روحاني درمورد سرسپردگي خود به ولي فقيه ارتجاع نيز گفت: در جمهوری اسلامی ایران تنها یک پرچم و یک پرچمدار وجود دارد و آن مقام معظم رهبری است و همه باید تحت لوای همان پرچم حرکت کنند و اینکه پرچم دیگری در کشور باشد نه عقلی است و نه شرعی.
خبرگزاري سپاه پاسداران، فارس - 14بهمن92