Sonntag, 16. Januar 2011

ویکیلیکس: مجتبی پسر خامنه ای یک احمق بتمام است. آسان اسباب دست می شود

1389:10:25
کسی که با خانواده خامنه ای دوستی دارد می گوید: آنچنان که شما فکر می کنید، خامنه ای قدرتمند نیست. خامنه ای گرفتار بیماری و کز کردگی است. او تریاک نمی کشد اما مرتب مرفین تزریق می کند. او تنها نیمه وقت می تواند کار کند و یکسره متکی است به مشاورانش.



مجتبی پسر خامنه ای یک احمق بتمام است. آسان اسباب دست می شود و بعد از مرگ خامنه ای، آینده ای ندارد. او تأکید می کرد که مخالف جمهوری اسلامی نیست. و هشدار می داد: آن گروه از سپاه پاسداران که تقلب در انتخابات را سازمان داد، دارد کنترل دولت را به دست می گیرند. این گروه «هم برای ما خطرناک است و هم برای شما».



او مرتب این گروه را جنایت پرست توصیف می کرد. چراکه فرمانبر تعصب و جهل و منافع افراد خویش هستند. این گروه همچنان قصد دارد انقلاب صادر کند. بنا بر قول این منبع، هم احمدی نژاد و هم آیت الله مصباح یزدی اعضای این گروه هستند و نه «رهبران» آن و هیچیک از اعضای آن حاضر نیستند دست از قدرت بردارند. بلکه در کار کنترل کامل دولت و اقتصاد کشور هستند.



-----



و نیز، بنا بر گزارشی که ویکیلیکس انتشار داده است، وقتی احمدی نژاد قیافه لیبرال به خود می گیرد و خواستار گفتگو با مخالفان می شود، اعضای شورای عالی امنیت ملی را شگفت زده می کند و جعفری به احمدی نژادسیلی می زند! :



* گزارش سری از سفارت امریکا در باکو به وزارت خارجه امریکا در ۲۰۰۹: بنا بر قول «منبع»، پرزیدنت احمدی نژاد اعضای شورای امنیت ملی را شگفت زده کرد وقتی قیافه لیبرال به خود گرفت و خواستار گفتگو با اعتراض کنندگان شد. جلسه شورای عالی امنیت ملی بعد از عاشورا، تشکیل شده بود. منبع می گفت: احمدی نژاد گفت: مردم احساس خفقان می کنند. بسا لازم است که فضا باز شود و آزادیهای فردی و اجتماعی بیشتری به مردم داده شود. از جمله، به مطبوعات آزادی بیشتری داده شود.



بنا بر قول منبع، سخنان احمدی نژاد، محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران را سخت به خشم آورد و خطاب به احمدی نژاد گفت: شما اشتباه می کنید. این شما هستید که این بهم ریختگی را بوجود آورده اید. و حالا می گوئید آزادی بیشتری به مطبوعات بدهیم؟ پس از گفتن این جمله، او به صورت احمدی نژاد سیلی نواخت. در جا، جلسه ختم شد و دیگر تشکیل نگشت. تا دو هفته بعد از آن، جلسه شورای عالی امنیت ملی تشکیل نگشت. بعد آیت الله جنتی واسطه شد و احمدی نژاد را با محمد علی جعفری آشتی داد...