Donnerstag, 21. April 2011

نامه پدر مجاهد شهید مسعود حاجیلویی از شهیدان فروغ اشرف: حتی اگر امروز نیز بگذرد فردا تاریخ، بی وجدانی را فریاد خواهد کرد

پنج‌شنبه، ۰۱ اردی‌بهشت ۱۳۹۰ / ۲۱ آوریل ۲۰۱۱

پدر مجاهدی شهید مسعود جاجیلویی، از شهیدان فروغ اشرف، طی نامه یی بسم الله الرحمن الرحیم
کل یوم عاشورا،کل ارض کربلا
اینجانب علی حاجیلویی پدر شهید مظلوم مسعود حاجیلویی صلاح دانستم مثال امام مظلوم شهید کربلا امام حسین(ع) با ملت خودم و جهان سخن گفته باشم. اولین سخن با علمای قم و نجف و علمای مسیحیت است که بگویم فرزند من توسط دولت حاکم بر عراق که با زر و زور و شرک در عراق به قدرت رسیده، شهید شده است.
سخن دوم – از تمام جهان که دارای قوه قضائیه هستندخواستار آنم قاتل فرزند بنده را که ستوان شناخته شده یی است به دادگاه و محاکمه فرا خوانده شود.
سخن سوم-امروز بنده تمام مردم جهان را که دارای ذره ای انسانیت و وجدان هستند چه مسلمان چه غیر مسلمان به قضاوت در برابر جنایت در حق مجاهدان و مخالفان چه در شهر اشرف و چه در زندانهای ایران، به کمک می طلبم چون گناه مجاهدان این است که دین را در تشت زرین سیاست و ریاست، پست و مقام، زر و زور قرار نداده اند.
اما سخن چهارم- به دولت آمریکا و پارلمان اروپا و دبیر کل سازمان ملل آقای بان کی مون می گویم: آنچه از دولت ایران و عراق چه در قالب سخن و چه در قالب اقتصادی بر شما میرسد اشک چشم من و همسرم و خون فرزندم است. من یک پلیس بیش نبودم سال ۱۳۶۴ پس از ۲سال زندان، شکنجه و پس از ۱۳ سال فعالیت شغلی بدون هیچ حق و حقوقی از شهربانی اخراج شدم و فرزندانم را با تنگ دستی و فقر بزرگ نمودم و اکنون این ظلمی که بر من شده، هیچ توجیهی ندارد.
این تنها سخن من نیست سخن تمام داغدارانیست که با شما در میان گذاشتم. به خود و چشمانتان اجازه ندهید تا دگربار شاهد فاجعه و قتل عام بیگناهان اشرف باشید، حتی اگر امروز نیز بگذرد فردا تاریخ، بی وجدانی را فریاد خواهد کرد.
در آخر امیدوارم این نامه در اخبار و رسانه های جهانی قرار گیرد هرچند که امروز دین و مذهب و انسانیت از بشریت دوری گرفته است و فاصله ی آن بسیار می باشد...

وصیتنامه مسعود حاجیلوئی از شهدای فروغ اشرف، قبل از پیوستن به مجاهدین
بسمه تعالی ۴/۱۱/۸۴
به نام خدا، که بزرگترین و بهترین و الهام بخشترین کلمه می باشد. مطالبی است که انسان در تنهایی خود آنها را بازگو میکند.
امیدوارم که همیشه خانواده ام سالم و پرامید در کنار هم باشند و در مشکلات به هم یاری برسانند. عزیزان این دنیا دارای جذابیت و لذتها میباشد اما نه آنقدر که انسان را از انسانیت و دوست بودن دور کند، تا میتوانید مردم را از خود راضی نگه دارید و دوستداران مردم ضعیف باشید از مشکلاتی که قابل حل می باشند غمناک نباشید دوستداران اهل بیت رسول اکرم و مومنان چه مسلمان و چه مسیحی باشید به مردم خدمت کنید حتی در کوچکترین مقام، و اگر برای من اتفاقی افتاد و دستم از این دنیا کوتاه شد برای گناهانم طلب آمرزیدگی از درگاه حق کنید و از تمام کسانی که مرا میشناختند طلب حلالیت و بخشش بخواهید امیدوارم که خدانگهدارتان باشد.
مسعود حاجیلویی