Mittwoch, 22. Juni 2011

مقاومت ایران پیشنهاد وزیر خارجه عراق در تهران برای تشکیل کمیته مشترک با رژیم ملایان در مورد اشرف را قویا محکوم میکند

سه‌شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ / ۲۱ ژوئن ۲۰۱۱

اشغال اشرف- شماره 115

اشغال اشرف- شماره ۱۱۵
- مقاومت ایران اعلام می دارد تشکیل این کمیته، نشانه آشکار همدستی با ملایان در کشتار مجاهدین می‌داند

 هرگونه دخالت دادن رژیم ا یران در موضوع اشرف یک خط قرمز عبورناپذیر است و آمریکا و ملل متحد در برابر آن مسئولیت دارند
 صلیب سرخ نباید با مشارکت در این طرح سرکوبگرانه که در تعارض با قوانین بین المللی است، خود را بی اعتبار کند به گزارش خبرگزاری فرانسه هوشیار زیباری، وزیر خارجه عراق، که در حال بازدید از ایران است، در یک کنفرانس مطبوعاتی با وزیر خارجه ملایان گفت «ما تشکیل یک کمیته مشترک بین ایران، عراق و کمیته بین المللی صلیب سرخ را برای حل موضوع (مجاهدین خلق ایران) در کمپ اشرف پیشنهاد کرده ایم». خبرگزاری فرانسه افزود «او اصرار کرد که دولت عراق مصمم است که این پایگاه تا آخر امسال بسته شود».
واضح است که اصرار زیباری و دولت مالکی در قرار دادن ضرب الاجل های غیر قابل توجیه برای بستن اشرف، تلاش مذبوحانه برای تغییر صورت مسأله و تحت الشعاع قراردادن فراخوان جامعه بین المللی به تحقیقات «جامع، شفاف و مستقل» در مورد حمله ۸ آوریل و کشتن ۳۶تن از ساکنان اشرف و له کردن افراد بیدفاع و بی سلاح در زیر چرخهای زرهی است.
پیشنهاد وزیر خارجه عراق برای تشکیل کمیته مشترک با رژیم ملایان و صلیب سرخ در مورد اشرف، قویاً محکوم، غیرقابل قبول و نشانه آشکار همدستی با دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران برای کشتار اعضای اپوزیسیون و قتل عام ساکنان اشرف است. صلیب سرخ نباید با مشارکت در این طرح سرکوبگرانه که نقض کنوانسیونها و قوانین بین المللی است ، خود را بی اعتبار کند.
مقاومت ایران توجه جامعه جهانی به ویژه ملل متحد، ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا و صلیب سرخ بین المللی را نسبت به ضرب الاجل ساختگی پایان ۲۰۱۱ برای بستن قرارگاه اشرف، که دست پخت مشترک مالکی و خامنه ای برای فرار از عواقب جنایت علیه بشریت در اشرف و مقدمه شدت بخشیدن بر سرکوب و قتل عام مجدد ساکنان اشرف است، جلب می کند.
هرگونه وارد کردن و دخالت دادن رژیم ملایان در موضوع اشرف و سازمان مجاهدین خلق ایران که تا کنون ۱۲۰هزار تن از اعضا و هوادارانش به دست همین رژیم اعدام شده اند، خط قرمز عبورناپذیر مردم و مقاومت ایران و به طور خاص ساکنان اشرف است. دولت آمریکا و ملل متحد در این زمینه مسئولیت دارند و باید از وارد کردن رژیم ایران به این پرونده جلوگیری کنند.
اظهارات وزیر خارجه عراق مبین این حقیقت است که دولت مالکی نه تنها صلاحیت و اراده و توان حفاظت از ساکنان اشرف را ندارد، بلکه به ابزار بی اراده یی در دست دیکتاتوری خونریز حاکم بر ایران برای نابودی اپوزیسیون آن تبدیل شده است. ملل متحد و دولت آمریکا، به ویژه پس از کشتارهای مرداد۱۳۸۸ و فروردین۱۳۹۰، بایستی مسئولیتهای خود برای حفاظت ساکنان بی سلاح و بیدفاع اشرف را به عهده بگیرند و در برابر هر حمله یی به آنان مسئولیت دارند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران