Sonntag, 25. September 2011

یک نماینده مجلس به احمدی‌نژاد: مدیریت ایران را سر و سامان بده، مدیریت جهان پیش‌کش!

علی‌خانی، عضو فراکسیون اقلیت مجلس خطاب به محمود احمدی‌نژاد گفته است: «من خواهش می‌کنم شما مدیریت ایران را سر و سامان بدهید، مدیریت جهان پیش کش! شما مدیریت داخل کشور را به هم ریخته‌اید بعد می‌خواهید مدیریت دنیا را سر وسامان بدهید؟ آخر واقعا آدم با این دولت چه کند؟!»

قدرتالله علیخانی در گفتوگو با خبرآنلاین درباره ارزیابی از ۶ سفر گذشته رئیس جمهوری به سازمان ملل با بیان اینکه این سفرها نه تنها هیچ نتیجه‌ای نداشته بلکه برای کشور تبعات زیادی هم ایجاد کرده است، گفت: «الان به رسانه‌های غربی نگاه کنید همه در حال مسخره کردن ایران هستند.»

وی با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهوری درباره مدیرتی جهانی، گفت: «آقای احمدی‌نژاد در همه سفرهایی که تاکنون داشته بحث مدیریت جهانی را مطرح کرده است. من خواهش می‌کنم شما مدیریت ایران را سر و سامان بدهید، مدیریت جهان پیش‌کش! شما مدیریت داخل کشور را به هم ریخته‌اید بعد می‌خواهید مدیریت دنیا را سر وسامان بدهید؟ آخر واقعا آدم با این دولت چه کند؟!»

وی تصریح کرد: «من که فکر نمی‌کنم سفرهای خارجی آقای احمدی‌نژاد به نیوریورک دستاوردی داشته باشد جز اینکه موجب شده ما تبعات سنگینی داده و بدهیم.»

علیخانی همچنین به سفر نزدیکان رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: «حتی من شنیدم حدود ۶۰ نفر ازنزدیکان مجموعه ریاست جمهوری همراه احمدی‌نژاد به این سفر رفته‌اند. این سفرهای چه نیازی به این همه همراه دارد؟»