Samstag, 7. Januar 2012

افشاي توطئه هاي رژيم عليه اشرف مزدور خدابنده و تريتا پارسي


پایگاه اینترنتی فوروم ایرانیان دریک روشنگری مستند، نقش یک مأمور اطلاعات آخوندی به نام مسعود خدابنده و یک مزدور دیگر رژیم به نام تریتا پارسی را در توطئه های رژیم به منظور کشتار مجاهدان اشرف دریک روشنگری مستند افشا کرده است.

در این روشنگری درباره تلاشها و ملاقاتهای این مزدوران و هیأت اعزامی دولت احمدی نژاد به منظور کشاندن آمریکا و دولت تازه برسرکار آمده اوباما درسال ۲۰۰۹ به توطئه رژیم برای دستگیری و قتل مجاهدین چنین آمده است:

در مجموع من از پنج ملاقات خبر دارم. اسنادش را دارم که سرپرست هیئت ایرانی را معمولا مجتبی هاشمی ثمره مشاور ارشد احمدی نژاد به عهده داشت و ویلیام پری وزیر سابق دفاع هم از طرف اوباما شرکت می کرد. تریتا پارسی یکی از ترتیب دهندگان این دیدارهای پنهان بود

هدف این بود که شرایط معمله بر سر برنامه هسته ای فراهم بشه و یک سازش کلی بین آمریکا و ایران سر موضوعات دیگر هم بشه یعنی همان معامله بزرگ, از همان سال ۲۰۰۸ برای فراهم کردن زمینه های سازش بین دو کشور قرار شد چند اقدام حُسن نیت از جانب آمریکا انجام بشه, از همان اوائل سال ۲۰۰۸ هم تریتا پارسی و سازمان لابی نایاک وارد کار شدند که زمینه های سازش را فراهم کنند و افکار عمومی را آماده کنند و گشایش آمریکا به طرف رژیم را مشروعیت بدهند و بگویند ایرانیها طرفدار این سازش هستند و یکی از اقداماتی که بطور جدی در دستور کار نایاک و تریتا پارسی قرار داشت بستن قرارگاه اشرف , دستگیری رهبران مجاهدین و حل این مسئله به گونه ای بود که نظر مساعد رژیم ایران فراهم میشه,
در ایمیلی که در آغاز سال ۲۰۰۸ یعنی شروع مذاکرات پنهان از طرف پارسی ارسال شده مطرح میشه که حفاظت اشرف از آمریکائیها گرفته بشه و به عراقیها داده بشه تا به این ترتیب یک ژست حُسن نیتی به رژیم ایران شده باشه و رژیم ایران بیاد در عراق با آمریکا همکاری کنه . .
در یک ایمیل دیگر پارسی طرح خودش برای بستن قرارگاه اشرف و دستگیری رهبران مجاهدین را مطرح می کند. تریتا پارسی کارزار گسترده ای برای نگهداشتن مجاهدین در لیست تروریستی و بستن اشرف و دستگیری مجاهدین انجام میداد در این زمینه با مسعود خدا بنده و همسرش آن سینگلتون همکاری می کرد.
این فتوکپی چک پرداختی پول توسط تریتا پارسی به آن سینگلتون است.

همچنین قرار شد که نایاک برای این دو نفر در کنگره امریکا جلسه سخنرانی بگذارند که علیه مجاهدین صحبت کنند. امّا وزارت امنیت آمریکا بنا به گزارشاتی که در مورد رابطه این زن و شوهر با وزارت اطلاعات رژیم ایران وجود داشت از سفر آنها به آمریکا جلو گیری کرد.
در تمام این مدت برخی از وزارت خارجه آمریکا که بدنبال شازش با رژیم ایران بود در کنار تریتا پارسی قرار داشت.
از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ نایاک و تریتا پارسی اعتبار خودشان را در میان جامعه ایرانی به شدت از دست داده بودند . روزنامه های مهم آمریکا اسناد مربوط به لابی آنها به نفع رژیم را چاپ کردند سناتورهای آمریکایی هم علنا بر علیه نایاک و ارتباطاتش با رژیم صحبت کردند.
تریتا پارسی که اعتبارش از بین رفته بود برای اینکه کارزارش بر علیه مجاهدین مشروعیت داشته باشه و آن را بازگوکننده خواست ایرانیان نشان بده به سُراغ آخوندی به نام محسن کدیور که سایت جرس را اداره می کنه رفت و با این فرد و چند نفر دیگر که خودشان را رهبران جنبش سبز معرفی می کنند متحد شد. نایاک به اعتبار اونها احتیاج داشت و این رهبران سبز هم به ارتباطات آمریکایی تریتا پارسی و نایاک احتیاج داشتند و این زمینه های همکاری اینها را فراهم کرد. مثلا هر دوشون آمریکا را تشویق می کردند به اینکه در جریان جنبش مردم ایران سکوت کنه و از جنبش مردم ایران حمایت نکنه, اون چیزی که باعث اتحاد لابی نایاک با این رهبران سبز میشه این است که هر دو گروه مخالف سقوط رژیم ایران هستند.
هر دوی آنها نفعشان در این است که تحولات در ایران کنترل شده و در چارچوب نظام انجام بشه به همین دلیل هم , هم نایاک و هم این دسته ازسبزها می خواهند گروهها وسازمانهای اپوزسیون که خواهان سقوط رژیم ایران اند حذف یا منزوی بشوند. به همین دلیل هست که محسن کدیور و عده ای دیگر از همین سبزها در نامه ای که نوشته اند به هیلاری کلینتون از آمریکا خواستند که اسم مجاهدین در لیست تروریستی باقی بماند.
به اعتقاد من هدف اصلی نایاک و این رهبران سبز در نگهداشتن اسم مجاهدین در لیست بستن راه خروج آنها از عراق و فراهم آوردن زمینه های دستگیری یا قتل عام آنها بوده»
شایان ذکر است که شورای ملی مقاومت در مرداد ماه سال ۱۳۸۷ درمورد ممانعت مقامات آمریکا از ورود از ورود دوتن ازمزدوران رژیم آخوندی به خاک این کشور که فوقا در روشنگری فروم ایرانیان به آن اشاره شد، اطلاعیه ای صادر کرده بود که ذیلا توجه شما را به آن جلب می کنیم:

دبیرخانه شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه یی اعلام کرد : مقامات آمریکایی از ورود دو تن از مزدوران شناخته شده رژیم آخوندی بنامهای مسعود خدابنده و ان خدابنده(سنیگلتون) به آمریکا ممانعت نموده و آنان را ممنوع الورود به آمریکا اعلام کردند.
دراین اطلاعیه که روز ۱۳مرداد ۸۷صادرشد، آمده است: اطلاعات بد نام رژیم آخوندی از طریق یک انجمن پوششی در آمریکا به نام ”شورای ملی ایرانیان آمریکا ” به کارگزاری یک عامل شناخته شده آخوندها به نام ”تریتا پارسی” قصد داشت این دو مزدور را روز ۳۰ ژوییه در جلسه ای در کنگره آمریکا بکار بگیرد.

دو مزدور مذکور قرار بود در جلسه ای که رژیم و عواملش چندین هفته برای برگزاری آن تبلیغ کرده بودند، سخنرانی کنند. اعضای کنگره آمریکا که با ماهیت این شورا و لابی رژیم آخوندی در آمریکا آشنا هستند, شدیدا به دعوت از این مزدوران اعتراض کرده و خواستار جلوگیری از ورود آنها به آمریکا شده بودند. اما منابع وابسته به رژیم با وقاحت علت عدم شرکت خدابنده و زنش در این جلسه را ”مشکلات تکنیکی” یا ” مشکلات ویزایی” اعلام کردند. در حالیکه همه میدانند خدابنده تابعیت انگلیس را دارد و برای ورود به آمریکا نیاز به ویزا ندارد.
اعزام این مزدوران به آمریکا بخشی از کارزار هراس آلود رژیم آخوندی بعد از حذف نام مجاهدین از لیست سازمانهای ممنوعه انگلستان و بر باد رفتن سرمایهگذاریهای چندین ساله این رژیم در این کشور می باشد. بخصوص که در جریان رسیدگیهای حقوقی به شکایت ۳۵ عضو مجلسین انگلستان از وزیر کشور بخاطر نگاهداشتن نام مجاهدین در لیست تروریستی فاش شد که منبع بخش قابل توجهی از اطلاعاتی که وزارت کشور علیه مجاهدین به دادگاه ارائه کرده بود, مزدور خدابنده بوده است. وزارت کشور در ابتدا, منبع این اطلاعات را محرمانه اعلام کرد, اما قضات انگلیسی گفتند هیچ دلیلی برای محرمانه بودن وجود ندارد و به دولت دستور دادند این منابع را فاش کند.
اطلاعیه دبیرخانه شورا در ادامه می افزاید: مزدور خدابنده درژوئن گذشته در تهران توسط بازجویان و دژخیمان اطلاعات برای ماموریتهای جدید از جمله شرکت در جلسه مذکور در آمریکا توجیه شده و دستورالعملهای لازم را دریافت کرده بود. دبیرخانه شورای ملی مقاومت در اطلاعیه مورخ ۲۵ژوئن ۲۰۰۸ سفر شماری از مزدوران از جمله خدابنده به ایران را فاش کرده و نوشته بود در جلسات وزارت اطلاعات ”ماموریتهای جدید این مزدوران در خارج کشور, با توجه به احکام دادگاههای انگلستان به آنها محول شد. مسعود خدابنده پس از گرفتن دستورالعملهای لازم, درتاریخ ۲۹ خرداد (۱۸ژوئن ۲۰۰۸ ) با پرواز شماره ۴۳۴ شرکت هواپیمایی(KLM) با پاسپورت ایرانی از تهران به آمستردام در هلند رفت و از آنجا با پاسپورت انگلیسی به انگلستان بازگشت.”

کمیته پارلمانی ایران آزاد در مجلس انگلستان در اکتبر ۲۰۰۷ با انتشار جزوه یی بنام ”جاسوسی برای ملایان, عوامل ایران در انگلستان” ماهیت خدابنده و سینگلتون را فاش کرد. این جزوه مزدوری خدابنده از دهه ۹۰میلادی و دیدارهای او با مقامات اطلاعات در سنگاپور را مورد بررسی قرار داده است. در ژوئن ۲۰۰۷، مسعود خدابنده و همسرش آن سینگلتون در میتینگی که توسط وزارت اطلاعات در فیاپ پاریس سازماندهی شده بود به همراه تعداد دیگری از اوباش و چاقو کشان سفارت ایران در پاریس شرکت کردند. مزدوران رژیم در این جلسه مخالفین و پناهندگان سیاسی را با چاقو، گاز اشک آور و پنجه بوکس مورد ضرب و شتم قراردارند.
اطلاعیه دبیرخانه شورا در خاتمه خاطرنشان کرده است : مقاومت ایران ضمن استقبال از ندادن اجازه ورود به آمریکا به این مزدوران و با تأکید بر این که ماموریت عوامل اطلاعات آخوندی در خارج کشور, که به عنوان سرپل اقدامات تروریستی عمل میکنند، جاسوسی و پمپاژ اطلاعات دروغ و گمراه کننده بنفع رژیم و علیه پناهندگان ایرانی و فعالان مقاومت است، از کشورهای اروپایی میخواهد بر اساس مصوبه آوریل ۱۹۹۷اتحادیه اروپا, این مزدوران را اخراج نموده و به آنها اجازه ورود و اقامت در این کشورها ندهند.