Montag, 16. Januar 2012

ارگان سپاه خواستار مجازات آخوند دعایی شد

دوشنبه، ۲۶ دی ۱۳۹۰ / ۱۶ ژانویه ۲۰۱۲
در پی انتشار مقاله پاسدار ریزشی حسین علایی رئیس سابق ستاد مشترک و سرکرده نیروی دریایی سپاه، در یک روزنامه حکومتی، ارگان خبری سپاه خواستار مجازات آخوند دعایی گرداننده آن و سفیر سابق رژیم در سوریه شد.
فارس ارگان خبری سپاه۲۴دی  با عنوان « یوم‌الحساب "دعایی" کی فرا می‌رسد؟» روزنامه اطلاعات را با همین روزنامه در زمان شاه تشبیه کرد و نوشت: دی ماه سال ۱۳۹۰ است که روزنامه اطلاعات به ریاست فردی به نام سیدمحمود دعایی!، مقاله‌ای موهن را به نام " قیام ۱۹ دی از نگاهی دیگر" منتشر می‌کند.مقاله به امضای فردی به نام "حسین علایی" نوشته شده است. فردی البته معلوم‌الهویه در شناسنامه و مجهول‌الهویه در خدماتش برای انقلاب...چه اتفاقی رخ می‌دهد که از روزنامه اطلاعات و دفتر سیدمحمود دعایی چنین میوه‌های تلخ مزه‌ای بروز می‌کند...؟!
ارگان سپاه پاسداران افزود: «چندی قبل بود که "حسن فتحی" دبیر سرویس بین‌الملل روزنامه اطلاعات نیز توسط سرویس‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران دستگیر شد. فردی که کارمند سیدمحمود دعایی بود اما از قضاً کارمند بنگاه خبرپراکنی بی‌بی‌سی هم بود.آیا روزی خواهد رسید که محمود دعایی ۷۰ ساله...پاسخ دهد که هزینه چاپ مطالب موهن علیه نظام در روزنامه‌ اطلاعات از جیب چه کسانی پرداخت شده است...؟!