Freitag, 6. Juli 2012

تنبيه ديپلومات تروريست رژيم آخوندی توسط پليس آلمان

يکی از ديپلومات تروريستهای ديکتاتوری آخوندی در شهر فرانکفورت، توسط پليس آلمان تنبيه شد.
وزارت خارجه رژيم آخوندی بدون توضيح جزييات مربوط به جرم ارتکابی ديپلومات تروريست خود، برای پرده پوشی فضاحت مربوطه، سفير آلمان را احضار کرد.
ارگان خبری سپاه پاسداران در اين باره نوشت: «روز دوشنبه بر اساس يک سناريوی از پيش تعيين شده، يکی از اعضای سرکنسولگری جمهوری اسلامی ايران در فرانکفورت به هنگام عزيمت به منزل از محل کار خود، به بهانه يی واهی مورد حمله يک زن آفريقايی تبار قرار گرفت و متأسفانه پليس کشور آلمان به جای برخورد با فرد مهاجم، رفتار خشن، ناشايست و خارج از عرف ديپلوماتيک با عضو سرکنسولگری کشورمان داشته است. قشقاوی معاون وزارت خارجه رژيم آخوندی، مدعی شد: «در تداوم و تکميل حلقه های توطئه عليه جمهوری اسلامی ايران، فشار و عمليات روانی عليه ديپلوماتهای کشورمان يکی از حلقه های اين توطئه است و مجاهدين با همکاری سازمانهای غربی به منظور بدنام کردن ديپلوماتهای کشورمان و نهايتاً خدشه دار کردن چهره جمهوری اسلامی ايران به اشکال مختلف و سوژه سازيهای متنوع، دسيسه هايی را طراحی کرده اند.
خاطرنشان می شود دو ماه پيش نيز نفر سوم سفارت رژيم در پايتخت برزيل به دليل فضاحت اخلاقی در يک استخر مختلط از اين کشور اخراج شد