Montag, 9. Juli 2012

گردهمايی بزرگ ويلپنت - زوزه های وحشت در رسانه های رژيم

ديکتاتوری آخوندی که از برگزاری گردهمايی بزرگ ايرانيان و از پايداری پرشکوه مجاهدان آزادی در اشرف و ليبرتی به ويژه پس از حکم دادگاه واشينگتن سراسيمه شده، بی دريغ سربه ديوار می کوبد و بی وقفه زوزه های وحشت سر می دهد.
به شمه يی از سوزش و واکنش های هراس آلود توجه کنيد.

رسالت آخوندی - 7تير۱۳۹۱:
«اخيراًعده يی از عناصر دست نشانده منافقين با گردهمايی در يک مرکز نمايشگاهی بين المللی در ويل پنت پاريس گردهم آمدند و خواستار تحقق بهار ايرانی شدند!
کليت حمايت غرب از منافقين و برگزاری همايش اخير آنها در پاريس در حالی صورت می گيرد که نام اين گروهک به عنوان نماد تروريسم در بسياری از مجامع غربی به قوت خود باقی است. با اين وجود مشخص نيست که اعضای پارلمان آمريکا و اروپا و افرادی مانند رودی جوليانی شهردار سابق نيويورک چرا در نشست اين گروهک تروريستی حاضر شده اند.
در چنين شرايطی حمايت غرب از منافقين برای برگزاری همايش در پاريس (به اصطلاح مهد آزادی دنيا) پرده از چهره واقعی ايالات متحده آمريکا و برخی کشورهای اروپايی نظير فرانسه برمی دارد. در چنين شرايطی غرب را بايد بزرگترين حامی تروريسم خواند».


پاسدار قاليباف - شهردار رژيم در تهران - سرکرده قبلی نيروی انتظامی:
خبرگزاری حکومتی ايسنا 6تير91: «محمد باقر قاليباف در رابطه با حمايتهای غرب از منافقين گفت: اگر غرب و هر کسی بخواهد از منافقين حمايت کند و يا آنها را به رسميت بشناسد و از ليست کسانی که بايد از جامعه طرد شوند، حذف کند و آنها را تأييد کند پا روی حقوق انسان و انسانيت گذاشته و مردم جهان آنها را نخواهند بخشيد»....

پيرکفتار خبرگان ارتجاع - آخوند مهدوی کنی:
«خبرگزاری وزارت اطلاعات6تير۱۳۹۱:
محمدرضا مهدوی کنی در خصوص تلاش غربی ها برای پناه دادن به منافقين افزود: بالاخره اين موضوع واضحی است که غربی ها هميشه دچار تناقض بودند و حرفهايشان کاملاً دروغ است. حقوق بشر غربی ها که از آن دم می زنند کاملاً سياسی است و دليل واضح آن هم حمايت از منافقين است.
مهدوی کنی ادامه داد: غربی ها همواره تلاش می کنند از ابزار حقوق بشر استفاده کنند تا سياست يک دولت را از بين ببرند».

سايت وزارت اطلاعات 7تير۱۳۹۱:
بهشتی: رجوی به درد نخست وزيری می خورد، حيف که التقاط و نفاق دارد
بهشتی چرا مظلوم بود
بهش می گفتند انحصارطلب، ديکتاتور، مرفه، پولدار. دوستانش دوستانه گفته بودند چرا جواب نمی دهی؟ تا کی سکوت؟ می گفت وظيفه من اين است که ايمان بياورم، کار خدا اين است که از من دفاع کند. دعا کن من وظيفه خودم را خوب انجام بدهم. خدا کارش را خوب بلد است.
به جمع رو کرد و گفت: قدرت اجرايی و مديريتی رجوی، به درد نخست وزيری می خوره. حيف که التقاط و نفاق داره. اگر نداشت مناسب بود.
از ديدار امام برمی گشت. رفته بود توی فکر. امام خواب ديده بود عبايش سوخته، به بهشتی گفته بود، مواظب خودتان باشيد. می گفت از امام پرسيدم چرا؟ جواب داده بود: «آقای بهشتی شما عبای من هستيد».

تلويزيون رژيم آخوندی - شبکه اول-31خرداد ۱۳۹۱:
گوينده رژيم: شهريورماه ۱۳۴۴ سه تن از فارغ التحصيلان دانشگاه تهران سازمانی را بنا نهادند که مبنای تشکيلش مبارزه ضدامپرياليستی بود. اين جوانان مذهبی اقدام مسلحانه عليه شاه را به عنوان تاکتيک و استراتژی در دستور کار خود قرار دادند.

شيطان بنده: البته اين جا می شه گفت که اين يک اشتباه فاحش بود که توسط اين سازمان صورت گرفت و موجب شد که دستگاه سرکوبگر شاه و ساواکش دست باز پيدا بکنه تا هر مخالف و هر منتقدی رو به اين شکل سرکوب بکنه و حذف کنه.

گوينده رژيم: اکثريت اعضای مرکزيت و کادرهای تشکيلات در سال۱۳۵۰توسط ساواک بازداشت شدند. خلأ نيرويی به وجود آمده زمينه يی را فراهم کرد که فردی به نام محمدتقی شهرام که در سطوح ميانی سازمان فعاليت داشت بتواند به مرکزيت گروه راه پيدا کند و در واقع عنان سازمان را در دست گيرد.
گوينده رژيم: محمد تقی شهرام اولين انقلاب ايدئولوژيک را در سازمان مجاهدين تئوريزه و اجرا کرد. وی تفکر مارکسيستی را جايگزين ايدئولوژی اسلام کرد. شهرام در سال ۱۳۵۴ با جانشين کردن روابط فرقه يی ايدئولوژی سازمان را با صدور يک فرمان تغيير داد و اعلام کرد که اين سازمان ديگر يک سازمان اسلامی نيست و ما پيروان راستين مکتب مارکسيسم می باشيم.
گوينده رژيم: اين اولين کارکرد روابط فرقه يی بود، چرا که به راحتی و با يک دستور تشکيلاتی ايدئولوژی سازمان تغيير پيدا کرده بود. اين روند بعدها توسط مسعود رجوی نيز ادامه يافت.
گوينده رژيم: با پذيرش قطعنامه 598 سازمان ملل، و آتش بس بين ايران و عراق، ناچاراً حملات مرزی متوقف شد. منافقين ديگر به شکل قبل نمی توانستند در مرزها همراه با ارتش عراق با ايران وارد جنگ شوند. به همين دليل پس از مدتی مسعود رجوی تصميم گرفت مجدداً اقدامات تروريستی خود را به درون شهرهای ايران انتقال دهد
گوينده رژيم: پس از سقوط صدام، نيروهای آمريکايی به رغم اين که پادگان اشرف را به عنوان يکی از مراکز نظامی رژيم صدام طبقه بندی کرده و مترصد اشغال، خلع سلاح نيروها و بازداشت افراد به عنوان اسير جنگی بودند، اما پس از اندکی و با نگاهی فرصت طلبانه، حفاظت از اشرف را برعهده گرفتند.

تصوير و صدای سخنرانی جرج بوش با اين زيرنويس: اين موضوع وقتی شروع شد که ما هم ديديم ايرانيها بدون اعلام قبلی، در حال غنی سازی اورانيوم بودند. ما وقتی اين موضوع را فهميديم که گروهی اين اطلاعات را لو داد. يک گروه ايرانی بودند که اين اطلاعات را در اختيار ما گذاشتند

سايت وزارت اطلاعات - بنی صدر- انقلاب اسلامی در هجرت!
«اجتماع خالی از ايرانيان آزاده»!
انقلاب اسلامی در هجرت، چهارم ژوئيه ۲۰۱۲
سايت انقلاب اسلامی در هجرت: سازمان مجاهدين خلق از راه «مبارزه با امپرياليسم آمريکا» بود که اعلان وجود کرد. زور باوری کارش را به جايی رسانده است که اينک يک عضو آن، چتر بر سر گين گريج، يکی از ارتجاعی ترين عناصر دستگاه حاکمه آمريکا، نگاه می دارد و ديگری دسته گل به او تقديم می کند. مضحک تر اين که گين گريج آن اجتماع خالی از ايرانيان آزاده و پر از بيگانگان در ازای مزد به آن جلسه آمده را موفقيت می خواند. از اين نظر که اين گروه از ايران بيگانه و کارگزار بيگانه گشته است نابجا نيز نمی گويد.