Mittwoch, 18. Juli 2012

کهکشان همياری با سيمای آزادی، حمايت پرشور ميهنی از مجاهدان اشرف و ليبرتی

مجموع تعهدات و کمکهای اهدايی به سيمای آزادی: 5ميليارد و700ميليون تومان (معادل2ميليون و 850هزار دلار)

اطلاعيه روابط عمومی سيمای آزادی:

چهاردهمين همياری ملی با سيمای آزادی، که به دنبال گردهمايی عظيم ويلپنت پاريس، از سوی هموطنانمان «کهکشان همياری» توصيف شد، باز هم از کمک رسانی بی دريغ به سيمای آزادی فراتر رفت و در يک رژه شکوهمند ميهنی، اراده استوار يک ملت بزرگ را برای پايداری و مقاومت به هرقيمت و برای به زيررکشيدن استبداد مذهبی و نيل به آزادی به نمايش گذاشت و جلوه گاه درخشانی بود از آماده باش سياسی و اوج برانگيختگی هموطنانمان در دفاع از پيشگامان آزادی ايران در اشرف و ليبرتی.
چهاردهمين همياری ملی که از ساعت 16و30دقيقه روز شنبه 24تير۱۳۹۱شروع شد و ابتدا برای دو روز پيش بينی شده بود، به علت تراکم تماسها و به درخواست هموطنانمان، برای روز سوم نيز تمديد شد و تا ساعت8 بامداد سه شنبه27تير ادامه يافت.
در اين گلريزان همياری که در مجموع36ساعت به طول انجاميد، 22 خط ارتباط تلفنی و خطوط ارتباط ايميلی به طور مستمر مشغول بودند، ولی با اينهمه، انتظار تماس برای بسياری از همياران ساعتها به طول می انجاميد و به رغم تمديد يک روزه برنامه، باز هم ما نتوانستيم پاسخگوی اشتياق هموطنانمان برای وصل ارتباط و بيان احساسات پاکشان در کارزار همياری باشيم. از اين بابت و همچنين از بابت مشکلات فنی که در برقراری تماسها مخصوصاً در اولين روز برنامه پيش آمد، پوزش می طلبيم و به اطلاع می رسانيم که خطوط روابط عمومی سيمای آزادی در دسترس همه همياران و هموطنانی است که موفق به برقراری تماس و ارائه کمکها و پيامهايشان در طول برنامه سه روزه نشدند.

در چهاردهمين همياری ملی، مجموع تعهدات و کمکهای اهدايی هموطنانمان از داخل و خارج کشور به سيمای آزادی تلويزيون ملی ايران، به 5ميليارد و700 ميليون تومان (معادل2ميليون و 850هزار دلار) بالغ شد.
هموطنانمان در تماسهايشان برای کمک رسانی در چهاردهمين همياری ملی، عموماً بر همبستگی و تجديد عهد ميهنی و مبارزاتی خود در اجتماع بزرگ ويلپنت تأکيد می کردند و با يادآوری پيروزی مجاهدين و مقاومت ايران در حکم تاريخی دادگاه استيناف آمريکا و اعتلای همه جانبه جنبش مقاومت، به ديکتاتوری آخوندی و مزدوران رژيم ولايت فقيه در عراق هشدار می دادند که در اين دوران جديد، و به يمن پايداری و مواضع اصولی و کاملاً شفاف و روشن مقاومت و قهرمانان اشرف و ليبرتی، اعمال فشارهای جنايتکارانه ديگر اثر ندارد و نقض تعهدات و اصول حقوق بشر و نقض کنوانسيونها و قوانين بين المللی عليه فرزندان رشيد مردم ايران در اشرف و ليبرتی، دير يا زود، دست اندرکاران را به عنوان جنايتکاران جنگی و مجرمان عليه بشريت در برابر عدالت قرار خواهد داد.
ايرانيان آزاده و حاميان مقاومت در اغلب تماسها در برنامه همياری ملی، اظهارات اخير مقامات وزارت خارجه آمريکا در اعمال فشار به مجاهدان اشرف برای رفتن به زندان ليبرتی بدون تضمين حداقلهای انساندوستانه، و شانتاژ ننگين در مشروط کردن اجرای حکم دادگاه ايالات متحده به بی خانمانسازی آنان را به شدت تقبيح و خاطرنشان می کردند که پای گذاشتن بر روی حقوق پيشگامان آزادی مردم ايران، مضمونی جز باج دادن به بانکدار مرکزی تروريسم بين المللی و قاتلان مردم ايران يعنی رژيم آخوندی ندارد، و اين سياست شرم آور مماشات با فاشيسم مذهبی از کيسه مردم ستمديده ايران و مقاومت مشروع آنها برای آزادی، جز شکست و ننگ حاصلی نخواهد داشت.

حمايت پرشور ميهنی از مجاهدان اشرف و ليبرتی و موضع گيريهای سرشار از آگاهی و عزم نيرومند مبارزاتی برای تحقق بهار آزادی ايران زمين، همراه با کمک رسانی بی دريغ به صدا و سيمای آزاديخواهی مردم ايران، هم در داخل ميهن و هم در جای جای جهان، بيش از هميشه گسترده و فراگير بود.
از زاهدان و بوشهر در صفحات جنوب تا بجنورد در شمال خراسان و شهرهای گيلان و مازندران و تبريز و آذربايجان آزادی ستان و اصفهان و فارس و کرمان و کرمانشاه و مهاباد و کردستان و لرستان و خوزستان؛ از تمامی نقاط ميهن، هموطنانمان به رغم خفقان آخوندی در اين همياری شرکت کردند.
تماسهای ايرانيان مقيم خارج کشور نيز، اين بار گستره يی در پنج قاره جهان داشت؛ از مکزيک و پاناما تا مالزی و فيليپين و از استراليا و کانادا و آمريکا تا شهرهای سراسر اروپا، و تا ترکيه و کويت و ساير کشورهای عربی و شمال آفريقا.
اقشار مختلف اجتماعی و چهار نسل از ايرانيان مقاوم در برابر ديکتاتوری آخوندی، از کودکان خردسال تا پدران و مادران کهنسال شهيدان، در اين همياری شرکت کردند و کمکهای اهدايی نيز در کميت و کيفيت بسيار تکان دهنده و پر معنا و سرشار از عشق و ايثار بود؛
از اختصاص هزينه معالجه و بيماری و تحصيل و اجرت کارگری و اهدای مبالغ چندده تومانی و چند دلاری با مهر و محبتی فراتر از توصيف؛ تا فروش خانه ها و اهدای کمکهای چند صدهزار دلاری برای تداوم کار سيمای آزادی- تلويزيون ملی ايران، که در نهايت محبت و دلبستگی، آن را چراغ روشن خانه های ايرانيان و پيام آور مقاومت و رهايی توصيف می کردند.

کهکشان همياری چهاردهم، همچنين شاهد صحنه های درخشانی از ارزشهای فرهنگی و مبارزاتی بود، به ويژه تجليل هموطنانمان از شهيدان مقاومت و بيان انگيزشها و تعهداتشان نسبت به آنان، که نشان می داد، رود خروشان خون شهيدان چگونه در تمامی عرصه های ايستادگی و تلاش مقاومت ايران و رهروانش جاری است، راه می گشايد برمی انگيزاند، و اراده ها را برای از خود گذشتگی و فداکاری صيقل می زند.
يکی ديگر از صحنه های چشم گير چهاردهمين همياری ملی با سيمای آزادی، کارزار گردآوری کمکهای جمعی بود که هم در شهرهای مختلف ميهن و هم در کشورها و شهرهای مختلف جهان شاهد نمونه های فراوان آن بوديم.
همياران سيمای آزادی اين بار بيش از هميشه در داخل و خارج کشور برای کمک رسانی جمعی به صدا و سيمای آزاديخواهی مردم ايران به پا خاستند و بارها و بارها کمکهای جمعی گردآوری شده را اعلام کردند.
به راستی که چهاردهمين همياری، کهکشانی بود سرشار از ستارگان فروزان عشق و شور انسانی و ميهنی در حمايت از مقاومت برای آزادی، که توصيف آن در قالب کلمات و در اين گزارش کوتاه نمی گنجد.
بنابراين، ضمن تجديدعهد برای بکارگيری تمامی تلاش و نيرويمان در جهت پاسخ گفتن به اين همه محبت و حمايت بيدريغ، و انجام تعهدات و وظايف سنگينی که حضور پر شور شما بر دوشمان می گذارد؛ گزيده يی از تماسهای چهاردهمين گلريزان همياری را تقديم حضورتان می کنيم.