Dienstag, 14. August 2012

پیام تسلیت دکتر ارنست به احمدی نژاد!

در پی صدور پیام تسلیت دکتر محمود احمدی نژاد به ارنست بای کروما رئیس جمهور سیر الئون به مناسب درگذشت مادر وی کبوتران نامه بر جواب رئیس جمهور این کشور آفریقایی را به طور اختصاصی در اختیار صراط قرار داده اند که در پی می آید :


ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران ،

جناب آقای محمود احمدی نژاد

پیام تسلیت شما به اینجانب رسید.

از اینکه در دیار غربت و در کنار خانه خدا به یاد ما و ننجون مرحومه مان بودید بی نهایت سپاسگذاریم. سعی و تلاش حضرتعالی در پیدا کردن نام والده اینجانب باعث تسلی خاطر بازماندگان شد.ان شاء الله سعیکم مشکور .

ضمنا اینجانب لازم میدانم وقوع زلزله ویرانگر در استان آذربایجان شرقی را به شما یاد آور شده و به دولت و ملت ایران تسلیت بگویم و از خداوند منان برای باز ماندگان حادثه صبر مسئلت نمایم.

از طرف صاحب عزا : ارنست بای کروما - داماد ها - نوه ها - قبیله کومبا بومبای سفلی - قبیله کومبا بومبای علیا و سایر بستگان سببی و نسبی

همچنین دفتر آقای کروما اعلام کرد هزینه مراسم هفتم و چهلم برای کمک به زلزله زدگان آذربایجان شرقی اهدا خواهد شد.

گفتنی است رئیس جمهور ساعتی قبل در حالی که در کشور عربستان به سر می برد پیامی به شرح زیر صادر کرد :
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای ارنست بای کروما
رییس‌جمهوری سیرالئون
در گذشت مادام آلیس روزالین کروما، مادر گرامی‌تان را که معلمی سختکوش و دلسوز بود، به جنابعالی، دولت و ملت سیرالئون تسلیت می‌گویم.
ضمن ابراز همدردی با جنابعالی و ملت سیرالئون، از خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای آن مرحومه، صبر و شکیبایی بازماندگان و سربلندی و شادکامی دولت و ملت سیرالئون را مسألت دارم.
محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهوری اسلامی ایران

صدور این پیام تسلیت در حالی است که با وجود گذشت چندین روز از حادثه جانخراش زلزله در شهرستان های استان آذربایجان شرقی و در حالی که از عالی ترین مقامات نظام همچون رهبر فرزانه انقلاب، رئیس مجلس و قوه قضائیه، رئیس مجلس خبرگان تا وزرای خارجه آلمان و انگلیس و کاخ سفید و حتی زندانیانی همچون تاج زاده و . . . این حادثه را تسلیت گفته اند اما احمدی نژاد هنوز به عنوان رئیس جمهور کشور پیام تسلیتی صادر نکرده است .