Dienstag, 25. Dezember 2012

محکومیت خانواده مجاهدان اشرف و لیبرتی در بیدادگاههای رژیم آخوندی

دژخیمان قضاییه آخوندی به تازگی سه زندانی سیاسی، آقای ناصر سوداگری، ۶۵ ساله و همسرش خانم طاهره پور رستم را در یک دادگاه فرمایشی به ۵سال زندان و ۱۰سال تبعید در زاهدان و پسر آنها پویان سوداگری، دانشجوی ۲۴ساله را به ۶سال زندان و ۶سال تبعید در کرمان محکوم کردند. این سه زندانی سیاسی که شماری از اقوامشان از مجاهدان «لیبرتی» هستند، روز ۱۱اردیبهشت ۹۰ دستگیر و از ابتدا تحت شکنجه‌های فیزیکی و روانی قرار گرفتند تا مجبور به اعترافهای دروغ و شرکت در شوهای تلویزیونی شوند. خانم پور رستم از بیماری حاد قلبی رنج می برد و پویان به هنگام دستگیری مجروح شده بود. ناصر سوداگری از زندانیان سیاسی دهه ۶۰ است که در دهه ۷۰ نیز بارها مورد تعرض پاسداران قرار گرفته بود.
دکتر هانی یازرلو یک زندانی سیاسی دیگر به یک سال زندان و ۱۰سال تبعید محکوم شده است. همسر وی نازیلا دشتی و دو پسرش، حامد ۳۱ساله، کارشناس ارشد مهندسی هوا فضا و هود ۲۵ساله، از سال۸۶ به بعد صرفا به خاطر دیدار یا ارتباط با بستگان خود در اشرف، سالها متحمل حبس و شکنجه در زندانهای رژیم شدند.
خانم مولود صفایی یک زندانی سیاسی دیگر به خاطر شرکت در مراسم یادبود شهادت زندانیان سیاسی علی صارمی و  جعفر کاظمی و محسن دگمه چی، به ۵سال زندان و ۵سال تبعید در  سمنان محکوم شده است. حسنعلی صفایی، پدر مولود صفایی، از تجار خوشنام بازار تهران و همسرش ابراهیم سعیدی در سال ۶۰، به خاطر هواداری از مجاهدین اعدام شدند. تعدادی از بستگان خانم صفایی از ساکنان لیبرتی هستند.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۳دی۱۳۹۱ (۲۳دسامبر۲۰۱۲)